Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

Må si jeg var skuffet over Volume 3. Fikk inntrykket at de gapte over langt mer enn de greide å svelge.

De kan rett å slett ikke legge til så mye mer innhold uten å legge noe særlig mer arbeid i det. Måten de forsøkte å latterlig gjøre noen ting på hjalp ikke stort heller.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bleh, gif en samletråd i stedet for en for hvert volum da... Blir jo bare flere tråder å lese i

Dette er jo for å få ting mer separert og ryddig, i stede for EN stor samletråd for hele serien. Ellers hadde vi ikke hatt et helt underforum å boltre oss i. Når serien begynner på volume 4, så vil du jo ikke lenger lese om volume 3 eller tidligere, og vil du det likevel så er det da bare å ta fram den gamle tråden. så slipper du også å bla gjennom hundrevis av sider for å finn diskusjonen rundt det volumet/sesongen du ønsker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det blir jo bare teit, kan ihvetfall dele opp trådene i sesonger og ikke volums.

volum 4 fortsetter der volum 3 slapp i sesong 3..

Sesong 4 begynner ikke før senere.

Lenke til kommentar
det blir jo bare teit, kan ihvetfall dele opp trådene i sesonger og ikke volums.

volum 4 fortsetter der volum 3 slapp i sesong 3..

Sesong 4 begynner ikke før senere.

Å kalle det Volume 3 eller Sesong 3? Har det virkelig noen stor betydning i dette tilfellet, der siste episode utgjør en klar slutt med en liten peak av hva som kommer til å skje videre? Atpåtil at et Volume varer en et helt år.

Uansett, Volume 3 var skuffende. Kanskje en kan legge skylden på "Writers strike".

Blir jo alltids spennende å se hva som skjer videre, men har på følelsen at det blir en eneste stor repetisjon.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hvorfor skal vi plutselig begynne med det? bare fordi Heroes veleg å lage 2 volums innenfor 1 sesong.

er 22 september til 15 desember 1 år?

1 hel sesong er fortsatt fra volum 3 til slutt på volum 4 samma søren.

og hvordan kan sesong 3 ha blitt rammet av skrive streiken? den var over før de begynte på S3 av heroes

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
hvorfor skal vi plutselig begynne med det? bare fordi Heroes veleg å lage 2 volums innenfor 1 sesong.

er 22 september til 15 desember 1 år?

1 hel sesong er fortsatt fra volum 3 til slutt på volum 4 samma søren.

og hvordan kan sesong 3 ha blitt rammet av skrive streiken? den var over før de begynte på S3 av heroes

Unnskyld meg, men synes det bare er litt rart =)

Skrive streik, gjorde at mye ble forskjøvet og endret. Står en del om det på Wikipedia. Skal ikke se bort i fra at dette ødela noe av innholdet?

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Syns forrige ukes episode var knall. Syns også at hele volum 3 var knall, en bra retning. Bra at det ikke er bare sylar som er den slemme lenger.

Lenke til kommentar

Japp, der var jeg ferdig med sesong 3... eller volume 3.

Sitter med en bismak i munnen, Heroes gir ikke samme kicket som det gjorde med sesong 1 og starten av sesong 2. Det har interessatne momenter, men det blir så mye rot. Føler også at scenene er mye mer barnslige nå (Pikachu anyone?), for barnslige rett og slett.

Lenke til kommentar

Har noen episoder igjen av volume 3, og selv om det er et lite steg opp i forhold til et skuffende volume 2, kan jeg ikke si at det en gang når volume 1 opp til tåspissene.

Den samme "må-se-en-episode-til"-spenningen er ikke der, og det hele føles som en mer rotete affære der ting ikke sitter like stødig som de gjorde tidligere. Ikke det at jeg ikke takler en intrikat historie, og Heroes er ikke alt for innviklet heller, men strukturen er ikke akkurat den beste. I et lite forsøk på å rydde opp samler de "de snille" på en side med Angela Petrelli og "de slemme" på en side med Arthur Petrelli. Kanskje det kan fungere, men jeg savner litt av hvor godt planlagt og hvor intelligent serien lå foran deg fra volume 1.

Men nok syting, det er fremdeles en skitbra serie. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...