Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

Bare for å si det:

In Dying of the Light all of Peter's abilities were taken away by his father, but in Dual, Peter injected himself with the formula, and used flight to save his brother from a fire. It is uncertain whether the formula restored all of Peter's previously duplicated abilities or only his innate ability, which would allow him to mimic Nathan's again, or if it only gave him flight. (Peter)

Klarer vel egentlig ikke opp i noe... :hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

tviler på at det bare er flight, da det er en i serien som allerade kan den, dessuten er den ikke "kul" eller bra nok.

hvis han bare har flight har ikke Sylar noen motstander, da kan han gjøre hva han vil.

Lenke til kommentar

Fin episode, men Nathans karakterutvikling mangler troverdighet. Rett og slett ikke noe annet enn en MacGuffin og det irriterer meg. Ser at de tar plottet fra Civil War i det nye kapittelet (I den var det Iron Man m/følge som ville fange alle med superkrefter som ikke identifiserte seg for å låse dem vekk. Som gjorde at Captain America ble hans motstander).

De har gjort en liten ryddejobb og fjernet endel karakterer. Det er bra. I tillegg er manusforfatter fra sesong 1 tilbake igjen, han kom inn fra rundt episode 19-20 om jeg har forstått riktig.

Lenke til kommentar
Fin episode, men Nathans karakterutvikling mangler troverdighet. Rett og slett ikke noe annet enn en MacGuffin og det irriterer meg. Ser at de tar plottet fra Civil War i det nye kapittelet (I den var det Iron Man m/følge som ville fange alle med superkrefter som ikke identifiserte seg for å låse dem vekk. Som gjorde at Captain America ble hans motstander).

De har gjort en liten ryddejobb og fjernet endel karakterer. Det er bra. I tillegg er manusforfatter fra sesong 1 tilbake igjen, han kom inn fra rundt episode 19-20 om jeg har forstått riktig.

Ok episode. Men Nathan må dø, Arthur var en mye bedre skurk og Nathan som karakter har mistet all troverdighet og, vel, karakter :p Han og Sylar har til felles og skifte ståsted og lojalitet oftere enn de skifter sokker, men Sylars endringer har ihvertfall en (om tynn) forklaring.

Forresten, er det så sikkert at det kommer en sesong/volume til da? Denne sesongen har jo vært katastrofal ratingmessig, trodde det var ganske sikkert at denne serien skulle skrinlegges ( i hvertfall at den skulle få en LANG pause)

Faktisk håper jeg vi ikke får mer. Serien har veldig stort potensiale, og til tider er det fantastisk, men manusforfatterne gjør en for dårlig jobb. Superheltklisjene står i kø, og plottet er syltynt, med få interessante overraskelser. Usj, enten må det hentes inn nytt blod, eller så trenger de som er ansatt mer tid/inspirasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det som er med Heroes er at det kan fortsette og fortsette for alltid, selv om vi vil det eller ikke, håper bare de slutter før det er for sent.

Lenke til kommentar
Forresten, er det så sikkert at det kommer en sesong/volume til da? Denne sesongen har jo vært katastrofal ratingmessig, trodde det var ganske sikkert at denne serien skulle skrinlegges ( i hvertfall at den skulle få en LANG pause)

Volum 4 er vel helt sikkert at kommer. Men en ny sesong vet man jo aldri. Ratingene er vel ca 20% lavere nå enn i sesong 1, men de ligger vel enda godt over 7mill. Som er ganske bra for en serie da. Så tipper det kommer en sesong til i alle fall. NBC har pompet ganske mye penger inn i denne serier så. Men man vet jo aldri, amerikanerne elsker jo å kansellere serier

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
de har ihvertfall planene klare for 5 sesonger.

5 sesonger eller 5 volums? gleder meg til volum 4 :)

5 SESONGER av 2 volums i hver

Lenke til kommentar
Men hvordan klarte Daphne å reise frem i tid igjen? Ifølge Einsteins teorier så går det ikke det an... (Correct me if I'm wrong). Stilig episode :w00t:

Jeg har også fundert på det.... :hmm:

Forstår det ikke helt.... :thumbdown:

hun løp så sakte at tiden tok henne igjen hehe

Lenke til kommentar

Noe av det morsomme med dette er at Heroes ikke egentlig gir mening på noen slags plan, men så plutselig skal de prøve å forklare noe med Einsteins teorier. Ble bare så latterlig.

Vet ikke Heroes-skaperne ikke har fulgt med i fysikktimene, eller om de ikke bryr seg, men jeg tipper en blanding. Man kan selvfølgelig ikke reise tilbake i tid, men man kan bruke Einsteins relativitetsteori til å forklare en slags tidsreise framover i tid.

Dess nærmere en kommer lysets hastighet, dess raskere vil tiden rundt en gå. Litt vanskelig forklart, men hvis man reiser ut i rommet med et romskip som går 8/10 av lysets hastighet i forhold til jorden, vil man etter 30 år i rommet kommet tilbake 50 år senere på jorden.

Man kan heller ikke akselerere fra under lysets hastighet til over lysets hastighet.

Edit: Så ja -- hvis Daphne nærmer seg lyshastigheten ville det nok gitt motsatt effekt. Ups :---p

Endret av Juℓenissen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...