Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke ny sesong for tusan, bare nytt volum.

Likte episoden godt, værste var at noe rundt Ando var oppturen i episoden. I tillegg følte jeg Nathan funka som badguy, pluss det var herlig å se Hiro slå ned Tracy. Faen for ei kjedelig dame og irriterende skuespiller. Daphne var også ok i episoden.

Håper faktisk ikke Doyle er død, han er en villian som funker bra faktisk. Morsomt at vi fikk endelig se Echo fra web-episodene, men han ble drept av fort.

Lenke til kommentar

Ando med krefter, endelig. Likte evnen han fikk, den kan skape mye spenning fremover om han kommer i kontakt med noen av de andre folkene. Hva vil f.eks. skje om Ando superbooster Claire? Eller Peter eller Sylar?

Endelig fikk da også Peter kreftene sine tilbake. Hvertfall flyevnen. Regner med at det er svampevnen han hadde i utgangspunktet han har fått tilbake, og at han bare må samle dem sammen igjen.

At Nathan går mer og mer i retning badguy er også en spennende vei å gå syns jeg, han var tøff i dag når han slo ned Peter. Spent på hvordan det vil utvikle seg i volume 4. :)

Lenke til kommentar
Woo, likte Ando delen : P

Og ja, tror Peter fikk mer enn bare flyvekrefter.. : D

Menne.. Hvem er han som satt i limousinen? Obama ripoff? lol

han sa mr president, så antar det var presidenten. hvis ikke hørte jeg feil, men var jo mange biler som fulgte etter den når den kjørte så var sikkert det.

Sylar er jo den stiligste karakteren i serien. Tviler på at han er død.

Forøvrig var det på tide at Ando fikk en brukbar rolle i historien, så den tvisten likte jeg absolutt godt.

hvis ikke han døde nå, kan han ikke drepes da, det er teit.

Lenke til kommentar

spoilers ( quote fra spoilertråden)

Oppsumering av Kristin`s siste Heroes chat på E!Online:

http://www.eonline.com/uberblog/watch_with...nts_out_of.html

1) Sylar is of course alive and of course we knew that because we have posted some set photos that prove it.

2) Apparently Sylar has a weakness, which is piece of glass placed in the precise place as seen in the Volume 3 finale.

3) Kristin confirmed the death she was talking about was not Elle and that the death hasn't happened yet. So it seems like the writers have changed their mind to give this person a second chance. (I assume she was talking about Tracy)

4) Hiro's will not regain his ability any time soon.

5) Eric Doyle The Puppet Master will return

Lenke til kommentar

Personen i bilen er nok presidenten i USA ja. Gledar meg til fortsettelsen.

Sylar blir nok redda ut av det brennande huset. Lyte nesten det sidan han skal vere med vidare. Beste måten å drepe han på ville vel vere å først gjere han sårbar (punktet der glasskåret sitt no), og der etter kutta av han hovudet.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...