Lawliet Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er Heroes blitt bra nå eller? Har ikke sett på en stund. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Det virker som om det er veldig delte meninger om akkurat dette,men jeg synest at det er blitt bedre igjen. men kan fremdeles ikke måle seg med volum 1, jeg har iallefall stor tro på at neste volum kan bli mye bedre Endret 4. desember 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg liker Heroes veldig godt akkurat nå iallefall, ikke i nærheten av det det var i sesong 1, men fremdeles veldig bra. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg får vel slenge meg på vogna med passasjerer som mener at dette trolig var den dårligste episoden i denne serien. Joda den hadde noen bra deler, men et hav av dårlige. Sykepleier fra New York går amok med AK mot en liten minihær. Gav meg jammen en god latter. For å summere opp så og si alle karakterene mistet de lille de hadde av troverdighet. Får håpe på serie avsluttning etter volume 4. joda.. rart at du er negativ. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sykepleier fra New York sprenger opp nesten hele New York? Sykepleier fra New York ender opp med å drepe broren sin i fremtiden? toeblast Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sykepleier fra New York sprenger opp nesten hele New York? Sykepleier fra New York ender opp med å drepe broren sin i fremtiden? toeblast Om du ikke klarer å se forskjell på Peter med og uten krefter så har du et lite problem. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sykepleier fra New York sprenger opp nesten hele New York? Sykepleier fra New York ender opp med å drepe broren sin i fremtiden? toeblast Om du ikke klarer å se forskjell på Peter med og uten krefter så har du et lite problem. Kanskje Peter ikke klarer å se forskjell på seg selv med eller uten krefter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da fikk jeg endelig sett den siste episoden (forrige uke). Helt grei, bra at de fikk kreftene tilbake. Fæl slutt, men heldighvis får jeg se neste om maks 1 døgn:) Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det sesongavsluttning i natt? If not, når er det? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 I følgje imdb er det 2 episodar igjen, denne veka og neste. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Så det er en ny episode neste tirsdag så er det pause? Ellers var det en helt grei episode, litt fram og tilbake som vanlig. Endret 9. desember 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er oppført 1 til episode neste tirsdag ja. Resten av datoane har ??? bak seg. Ja, dagens episode var grei den. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Stilig episode! Men den scenen med Peter, Haitian, Zylar og Arthur er tynn...... Hvordan kan Zylar bruke kreftene sine mens Arthur ikke kan??? Og hvorfor kan ikke Haitian stoppe Zylar? Han ønsker det kanskje ikke? Han er sliten? Men hvis han er sliten så burde jo Arthur også kunne bruke kreftene sine... Og ka er dealen med dette skuddet "in the back of his head"? Ble da virkelig skutt i panna.... Men er det sånn at så lenge kula går inn i hode så er det good deal? Mange spm etter denne episoden ass... Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Haitian var jo allerede knekt etter å måtte halde Arthur tilbake so lenge. Det var vel Arthur som gjorde til at Peter fekk eit kutt i ansiktet? Arthur hadde jo ei kule rett mot ansiktet, og han hadde vel rekna med at det ville bli enklare å manipulere Zylar igjen, enn å komme seg unna. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Han har jo Hiro sine egenskaper så burde virkelig ikke være noe problem.... At Hiro ikke klarer å stikke av er jo bare teit forøvrig.... Mom- I'm so powerful! I can protect it! Tre minutt senere. Wips, all gone! Men episoden sett under ett var digg! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ja, hele den greia med at Hiro fikk the catalyst og 2-3min senere så var den tatt samt kreftene hans, var bare WTF? Men jaja. Den scenen med Peter, Arthur, The Haitian og Sylar var også litt merkelig, men greia var vel at Haitian begynte å bli sliten, rett etter at Peter skøyt, knakk han, Arthur fikk slått bort pistolen, samt lagd et kutt i ansiktet til Peter, Sylar kommer og stopper kula for å sjekke om Arthur juger eller ikke. Arthur kunne sikkert har teleport seg vekk eller stoppa tiden, men det at Sylar kom og spurte han, var vel noe han ikke regnet med, så han bare sto der som en dum sau. For det første, så syns jeg det var litt merkelig at Haitian skulle bli sliten, han har vel aldri hatt problemer med å holde tilbake kreftene til folk før, men skjønner godt at Arthur er en av de sterkeste/var en av de værtfall, nå er han jo død, eller det er hva vi tror, folk har kommet tilbake i livet før så, vi får se. Men det tjente jo ikke stort på å drepe Arthur, det er jo Nathan som har tatt over skuta nå, og de har jo formelen så, fremtiden som Peter har sett ser jo fortsatt ut til å komme, så lurer virkelig på hva som vil skje fremover nå. Endret 9. desember 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Cake? Måtte le litt når Sylar sa det Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dette er lovende, veldig lovende. Arthur is gone, og Sylar leker seg gjennom alt. Han dreper alt og alle med krefter nå. Det kan bli en morsom tvist, men Peter har fremdeles ikke fått kreftene sine, noe som irriterer vettet av meg... Alt i alt en grei episode, men jeg savner Peter med krefter... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg savner Peter med krefter selv, men vil egentlig ikke at han får de tilbake. Synes karaktern funker bedre uten krefter. Kan ikke noen vær så snill å drepe av Tracy, og endelig gi Ali Larter sparken fra serien? Hun gjør jo egentlig ikke en god prestasjon. Med henne vekk kan de jo egentlig styrke Nathan som karakter vil jeg tro. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kanskje det arret fremtids Peter hadde på pannen, har noe med hvordan Peter får tilbake kreftene? Han må jo få tilbake kreftene, eller noe form for krefter på et hvis? For min del er Peter hovedfyren i denne serien, og han uten krefter, da er det ikke helt Heroes egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå