Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor drepte Sylar, Elle, da han allerede har kreftene hennes?

Er vel fordi at om han får den ved empati, så må han lære seg opp fra grunnen av, men om han tar den fra hu, så blir han like dyktig til å bruke den som hun var. Eneste forklaringen jeg kommer på iallefall.

Elle lærte no Sylar å bruke den perfekt...

Lenke til kommentar

En fin episode.

"*poof* bad man *poof*" er noe av det beste jeg har sett på lenge. Holdt på å knekke av latter :!:

Maya og Adam får nok ikke evnene sine tilbake, da disse ble *fjernet* av Arthur, og ikke av solformørkelsen.

Og har faktisk bare ventet på å høre mer om skissene til Isaac. Kom til å tenke på de i forige episode og idag dukket de opp.

Gleder meg til neste =)

Lenke til kommentar
Høydepunkt = Seth Green

Easily.

Sorry gutta, men Heroes er på vei NED. Denne episoden var dessverre veldig dårlig. Serien som i starten hadde stil, sammenhengende og interessant plott og karakterer som utvikler seg er nå blitt mølja sammen til et oppgulp av et B-film sammensurium.

Plottet, som i starten var interessant, er helt på jordet nå. I tillegg har de totalt ødelagt awesome karakterer som Sylar, HRG, Nathan, Peter og Mohinder. Disse er enten blitt helt totalt evneveike og manipulerbare, eller pompøse og innbilske (Nathan spesielt, men også Peter). Mohinder har gått fra en sjarmerende og modig vitenskapsmann til et flassende egosentrisk monster. Og forresten, hva faen er vitsen med det siste her? Jeg husker at når jeg anbefalte serien så sa jeg til folk at det ikke var sånn klisjéfylt med kapper og mutanter flyvende rundt i hytt og pine, men en serie om ekte, interessante mennesker som tilfeldigvis også etterhvert oppdager superkrefter og prøver å gjøre en forskjell med disse. Nå er det smallville, bare dårligere.

Nei, jeg skal gjøre mitt beste for å klare å henge med til sesongen er slutt, men jeg håper for guds skyld ikke det blir noen flere sesonger. Gi oss en verdig avslutning og la oss glemme denne serien. Jeg føler meg nesten litt personlig krenket, skuffelsen sesong 2 og 3 var i forhold til sesong 1 var monumental.

EDIT: Ikke bare jeg som mener dette kanskje er den dårligste Heroes-episoden noensinnne. Sjekk her

Enda mer treffende:

link

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

ertsaas, men da hadde hun fortsatt evnen sin. Man visste ikke om evnen forsvant helt når det området i hjernen ble skadet eller om det bare satte evnen i midlertidig sjakk. Under solformørkelsen mistet de evnen sin totalt. Så det betyr at man aldri kan drepe de som har denne evnen. Jeg tror ikke man kan drepe dem selv ved hjelp av the haitian, dog, jeg aner ikke. Heroes slutter aldri å overraske meg med logiske brister :)

Lenke til kommentar
EDIT: Ikke bare jeg som mener dette kanskje er den dårligste Heroes-episoden noensinnne. Sjekk her

Enda mer treffende:

link

wow, gratulerer, du greide å finne noen på internett som er enig med deg. Stor bragd

Men Adam er no uansett død, såg jo han blei forvandla til støv. Men då burde han vel egentlig ha dødd av den "første" solformørkelsen der Hiro og alle dei andre først oppdaga kreftene sine, sidan han var vel ganske mange hundre år. ?

Ingen har sagt at krefter forsvant i den første solformørkelsen. Kan ha vært noe spessielt med denne.

Lenke til kommentar
wow, gratulerer, du greide å finne noen på internett som er enig med deg. Stor bragd

Det er ikke bare et par folk som synes det, men mange. Hvis du ser på tv.com's hovedside for sesong 3 og sammenligner hvilke snittratinger alle episodene har fått, så ser du at denne episoden er den folk har likt dårligst, faktisk av alle heroes episodene (unntatt oppsummeringsepisodene da, men de teller ikke)

Videre kan det ses at denne sesongen fortsetter trenden til sesong 2, nemlig at ratingene bare går nedover. Ja, dette er bare en side, men det er MANGE folks meninger.

Men såklart, nyt serien dere som klarer det.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare et par folk som synes det, men mange. Hvis du ser på tv.com's hovedside for sesong 3 og sammenligner hvilke snittratinger alle episodene har fått, så ser du at denne episoden er den folk har likt dårligst, faktisk av alle heroes episodene (unntatt oppsummeringsepisodene da, men de teller ikke)

Videre kan det ses at denne sesongen fortsetter trenden til sesong 2, nemlig at ratingene bare går nedover. Ja, dette er bare en side, men det er MANGE folks meninger.

Men såklart, nyt serien dere som klarer det.

Jupp "tusen takk" skal du ha.

Da regner jeg med at du holder deg unna tråden da?

Lenke til kommentar

Herregud da! Jeg sa bare at jeg var misfornøyd med sesongen sålangt og hvorfor. Det var det jeg skulle skrive, men siden en eller annen tulling kom med et provoserende innlegg om at jeg "hadde klart å finne noen som var enige med meg på nett, bravo" så måtte jeg bare vise at jeg slettes ikke er alene om denne oppfatningen.

Forstår at dere liker serien og ikke liker at andre klager på den, men trenger dere være så forbanna ampre? Dette er et diskusjonsforum tross alt! Om jeg holder meg vekke fra tråden har ikke dere en dritt å si om, det kan jeg bestemme helt selv. Men slapp av, jeg skal ikke kritisere hjertebarnet deres mer, bare hvis de neste episoder er like dårlige som denne.

EDIT:

Helt ærlig? : Ka du mener gir eg igrunn blaffen i :thumbup:

Ditt forrige innlegg viser at du er så langt ifrå å gi blaffen som det er mulig.

Jakoozie out ...

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...