Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Kom til å tenke på noe da jeg sto i dusjen idag morges..

Alle som ser på vet at det er solformørkelse, og alle har mistet kreftene sine. Men i starten av sesong 2, da Hiro møtte "Dobbeltgjengeren" til Takezo Kenzei, var det også solformørkelse, men da brukte hiro kreftene sine til å teleportere seg vekk med fake-kenzei.. Forstår ikke det helt

Edit: Hvem/hva er HRG?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Alle som ser på vet at det er solformørkelse, og alle har mistet kreftene sine. Men i starten av sesong 2, da Hiro møtte "Dobbeltgjengeren" til Takezo Kenzei, var det også solformørkelse, men da brukte hiro kreftene sine til å teleportere seg vekk med fake-kenzei.. Forstår ikke det helt

Denne solformørkelsen AKTIVERTE kreftene til Adam.

Tror det er en solformørkelse som tar vekk og en som gir, :S

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Denne solformørkelsen AKTIVERTE kreftene til Adam.

Tror det er en solformørkelse som tar vekk og en som gir, :S

Men Hiro hadde krefter fra før, og mistet dem heller ikke under solformørkelsen, sånn som skjer nå.

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på noe da jeg sto i dusjen idag morges..

Edit: Hvem/hva er HRG?

For å utdype mer: HRG står for Horn-Rimmed Glasses. Han ble kalt dette av noen villains om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

For bare noen få episoder siden, så jobbet jo HRG og sylar sammen, nå prøver de å drepe hverandre igjen.. Litt for mye hit og dit nå syns jeg.

Lenke til kommentar

Dette var muligens den svakeste Heroes-episoden noensinne. Forferdelig kaotisk og lite sammenhengende. Synd ettersom det har vært en liten opptur i det siste.

Får håpe det tar seg opp igjen. Begynner å bli lei jojo-karakterene i denne serien som skifter personlighet oftere enn folk flest skifter sokker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...