Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss virkelig tørr humor der.

Anyway en halvgod episode. Gjorde ikke noe annet enn å starte plottet med Heroes og villians uten krefter. Pluss litt mer.

Håper inderlig at HRG(som nok engang er badass) tar knekken på Elle eller Sylar, eller Elle fordi med Sylar så er dreping av en bra karakter som har bedre potensiale hadde det ikke vært for at plottet fram til nå med Sylar fra starten av sesongen nesten har vært forgjeves. Elle er en større mulighet for, siden det ikke er en hovedkarakter men kan lett være en død fansen blir rysta over. Jeg personelig vil ha skuespillern mer med, men ikke karaktern så da kan de liksom så godt drepe av karaktern.

Faen så inderlig jeg hater Tracy, og skrivingen rundt henne. Brukbart de første episodene, men så er det rett ned og ingen vei opp fra dass. Få Nathan til å drepe henne, så vi slipper å se Nathan være en "puppet" hele tida.

Hiro og Ando-plottet er så random. Sesongen starter med "buhu vi er rike, la oss slippe ut en formel som ødelegger verden så vi ikke kjeder oss!", så er det å finne ut hvem som ønsker formelen og så mister vi hukomelsen og blir en liten 10-åring igjen. Nei, skulle nesten ikke forundre meg om at forfatterne dreper av Hiro fordi logikken rundt karaktern kan skape for mye problemer føler jeg.

Haha Daphne er krøppling! Må bare si at jeg lo, var ikke troverdig i det heletatt. Lukter veldig Locke/Lost-kopi av den twisten.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Det var litt av en episode da, Claire holder på å dø. Bennet gjør det jeg liker med den karakteren, han er virkelig underholdende. Sylar og Elle-plottet er jo helt loka, vedder på at de får et barn neste. Tracy er bare en eneste stor plage, jeg blir gal av henne. Hiro og Ando er råe for tiden, liker måten Hiro er på nå. Underholdende :wee:

Kan si at jeg gleder meg til neste episode, siden denne her bygger opp til noe større. Episoden i seg selv var ikke sesongens beste, men neste episode kan bli det...

Lenke til kommentar
Bare jeg som ble glad over å se Seth Green i Heroes??

Han har visstnok en rolle i neste episode også. Jeg håpet at han kunne få en enda større rolle da.

Yeah, men ikke bare Seth Green og. Breckin Meyer også. Noen av hovedfolka bak Robot Chicken, det beste animasjonserien bortsett fra South Park. De spiller i tillegg roller som passer dem da de begge er comic-book geeks, bare se alle de millionene av referanser i Robot Chicken.

Rollen dems blir nok ikke noe stor, sikkert bare for å hjelpe Hiro å komme tilbake til seg selv, og kanskje hjelpe han på vei mot Arthur.

Anyway, ja Seth Green eier.

Lenke til kommentar

Virker som produsentene har prøvd å vende til bake til den glade, følelsesladde Hiro i sesong 1 ved å gjøre han til en 10 år gammel gutt. Syntes det bare er delevis vellykket gjennomført. Blir interessant å se hva de bestemmer seg for, men det virker som de har tenkt til å holde alderen hans og at han blir en åndelig leder basserte på tegneseriekunnskapene sine.

Lenke til kommentar
Dårligste episode hittil... Det med Sylar makes no sense. Han som er så viljesterk, og så plutselig skal det omtrent ingenting for å få ham til å dra på et lite bonnie & clyde eventyr? Jaja, vi får se hva som skjer i neste episode :)

hahaha, Sylar viljesterk?:p Skal jo ingenting til for å kontrollere fyren. "Jeg fant min mamma, da hører vi på henne. Oioi, der er pappa også, da flipper vi side og hører på han i stedet"

Lenke til kommentar

Spent på hva som skjer nå. Regner nesten med at brillegubben, som Svendheim kalte han skyter og treffer Elle. Og Sylar klikker og får tilbake kreftene enten rett før han klarer å skyte han, eller evntuelt litt etterpå han er blitt skutt slik at han heales. Dersom det skjer er det vel ingen tvil om at Sylar dreper han og blir værre enn noengang :yes:

Hvis da ikke kreftene deres blir borte en god stund

Lenke til kommentar

Skal vi se litt.

Brillemannen banker Elle og Sylar. Pistol ligger på gulvet, har ingen planer om å reise på sykehus fordi Claire har fått et kjøttsår, hans store plan er å knerte Sylar.

Hva gjør fyren? Jo han går ut døra for så å komme tilbake senere når de ikke er bevistløse. Makes a whole lot of sense...

Lenke til kommentar

Jeg tror kombinasjonen av overraskelsen over de forsvunnene evnene og sjokket av Claires skade gjorde at han rett og slett glemte pistolen. Han prioriterte å få Claire ut, men så senere at skaden virket mindre enn han først trodde. Da han fikk summet seg fant han ut at han nå hadde en gyllen sjanse til å knerte Sylar og dro tilbake. Virker veldig logisk for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...