Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

Har en mulig løsning på Peter-problemt. Hva om Sylar (teoretisk) også kan gi bort krefter? Han må jo ikke lenger drepe for å få kreftene. Kan hende hanoppdager at han kan gi dem vekk også. Så kan han bare ta alt fra Peters far og gi det tilbake til peter eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sesong 3 begynte lovende, men nå har Heroes blitt litt for "epic" for min del.

Det er så pompøst og selvhøytidelig. Det skjer for mange ting som er av skikkelig alvorlig tyngde. Ble skuffet da tredje sesong også handlet om at menneskeheten var i fare nok en gang.

Hovedproblemet med serien nå er at det skjer alt for mye på en gang. Alt for mange problemer heltene må løse som blir introdusert. Jeg savner karakterutvikling blant de mer sentrale rollefigurene.

Greia med at Hiro nå er retarded er et eksempel på et unødvendig problem som må overkommes.

Fett at Sylar nå ikke trenger å drepe for å erverve nye evner. Og har jeg blitt immun mot Claire's sugne rolle, eller var rollen hennes faktisk ganske ålreit denne gangen?

Oppstillingen på slutten ser jeg ikke som heroes vs. villains. For i såfall, hvem er the bad guys? Begge sider har en visjon for fremtiden som de mener er bedre enn alternativet.

Lenke til kommentar
Hvem har lært Arthur å slette hukommelse?

Sikkert the Haitian guy, men når stjal han hans krefter? Har Arthur og Haitian vært i kontakt etter at Arthur fikk kreftene til Peter (få andres krefter?) Men det går jo ikke å stjele Haitians krefter fordi han blokkerer jo alle krefter i nærheten. Kan han styre dette? :hmm: :hmm:

@ Ollie2, jeg var ikke ferdig ennå :!:

Endret av Ashol
Lenke til kommentar

Mm, likte denne episoden, og SPESIELT slutten. Den var helt fenomenal, og ga meg virkelig lyst på mer. Stilig å få samlet folkene fra to sider, og få litt mer struktur i det som til nå har vært et salig kaos av "hvem er mot hvem?".

Så mistet ikke Hiro kreftene sine likevel, men syns det var mer eller mindre irriterende hele opplegget med at han var 10 år igjen. Det føles veldig som fyllmasse, og var egentlig unødvendig. Håper ikke det strekker ut alt for lenge. På tide at han får en større rolle i det store spillet han også.

Er også fornøyd med at Elle fortsatt er i live, og likte hvordan hun og Sylar "connecta".

Og nå blir det spennende med solformørkelsen som kommer. Lurer på hva den kan føre til.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Den siste episoden var faktisk ganske så bra. Likte godt regien under sekvensen da de var inne i hodet til Angela, mens andre scener igjen (eks. Peter og Claire, Hiro ...) nærmest setter seerens utholdenhet på prøve. Men det lover fortsatt godt for videre utvikling.

Og forresten: VILLAINS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...