Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg lurer på nå er om The Hatian er Angela`s viktigste våpen mot Arthur. Arthur må nok slåes for at Peter skal få tilbake kreftene, hvis ikke det kommer en ny solformørkelse som gir heroesene nye krefter, eller bedre. Nathan er jo ikke så sterk(og vi så i framtiden at han eide Primatech da), men har viljen. Matt trenger mer hjelp vil jeg tro for å slå ut Arthur. Tracy er jo også veldig sånn vipper mellom villian og snill, og jeg vil nok tro hun lett blir sånn som Elle som går over til fienden.

Vi så jo at The Hatian var grunnen til at Angela tok Arthur første gangen, ikke det at dette var noe særlig kamp er det værre nå. Alikevel er jo The Hatian det viktigste Angela har nå. I tillegg må jo henne nesten våknes snart, Matt er jo egentlig den eneste utenom Arthur som kan gjøre noe for å vekke henne. Lurer på hva som skjer med HRG i denne kampen ettersom han er eneste uten krefter nå bortsett fra Peter som sloss mot Arthur og Co.

Lenke til kommentar

Denne episoden var både veldig bra og samtidig litt kjedelig. Den var et friskt pust, og hadde mange gode tilbakeblikk til sesong 1. Føler at Heroes prøver å kjøre litt samme løp som Lost, ved å skrive nye karakterer (som har kommet inn i sesong 2 og 3) inn i hendelsene i sesong 1. Men så lenge det passer sammen og funker så skal jeg ikke klage, for da er det egentlig bare morsomt og interessant.

Greiene med Sylar ble kanskje litt mye og uinteressant, vi har sett veldig mye av det før. At de endelig fikk satt Arthur inn i en visuell sammenheng med resten av Petrelli-familien, var derimot noe jeg satte stor pris på. :) Her ble det forklart masse om hvorfor de har det forholdet til ham som de har.

Slutten må også vies litt oppmerksomhet, det var jo ganske shocker at ubutu-fyren plutselig var halshugd, og på toppen av det hele dukker pappa Petrelli opp og gjør kål på kreftene til Hiro. Spennende. Lurer på om de som har blitt fratatt kreftene, har noen mulighet til å få de tilbake. Jeg regner nesten med det, siden de nå da har blottet to av de mest interessante og viktigeste karakterene i serien, Peter og Hiro, for krefter. Og det kan det bli vanskelig å bygge fremtidige sesonger på.

Lenke til kommentar

Episoden sluttet med en cliffhanger som gir mulighet for mange forskjellige utfall. Personlig tror jeg ikke at Hiro kommer til å miste kreftene sine. Ja, han er morsom, men han vil jo være helt ubrukelig uten krefter. Hmm, kanskje ikke han eier jo et svært konsern, så han burde kunne utrette endel allikevel.

Lenke til kommentar

Syns det var trist med "Mister African Isaac". Han var stilig.

Ellers var det en heilt grei episode. Mye som blir forklart og som setter ting i rett sammenheng.

Og det med at "alle" mister kreftene sine kan jo være et forsøk på å vise at "man ikke trenger spesielle krefter for å være en helt" - dagens dype fra meg ;)

Lenke til kommentar

Likte episoden, men ble litt overrasket over at Arthur klarte å overraske "African Isaac", med tanke på hvordan han eide Hiro med spaden hver gang han prøvde på noe :tease:

Ellers syns jeg det er litt irriterende at de ikke bruker kreftene, når det er helt at åpenbart at de burde det. For det første kunne Arthur brukt tankekreftene sine til å "tvinge" Nathan til å ikke etterforske Lindermann. Siden han prøvde å overtale Nathan først, så virker det som om han ikke hadde lyst til å drepe han. Men man vi vet ikke så alt for mye om Arthur så kan hende han bare ville ha en unnskyldning for å drepe sønnen sin. Ellers burde Angela bare fått The Haitian til å slette hukommelsen til Nathan, for å så passe på at Arthur faktisk var død når hun prøvde å drepe han.

Endret av ricksen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Faktisk så tror jeg ikke faren til Matt er død, tror han kan stå bak mye av det arthur har gjort, han kan ha satt opp sin egen død også. Men det kan jo være Matt selv også.

Bare en vill gjett.

Lenke til kommentar

Tror ikke det, drapet på faren til Matt kom så brått at han neppe rakk å sette i stand det.

Var litt forvirret i starten, hadde ikke forventet noe tilbakeblikk, men det var virkelig en bra episode med en del morsomme poenger. Artig at de gikk opp gamle stier, slik som at moren til Claire hoppet av toget der cheerleaderen gjorde sine bragder. Synes det var oppsiktsvekkende at The company visste så mye om Sylar og faktisk matet ham for å se hvordan han brukte kreftene sine. Morsom evne "maten" hadde forresten. Liker å se Elle på skjermen, håper hun ikke går dukken hos Arthur og gjengen.

Lenke til kommentar

Jeg synes episoden var gangske bra selv, ikke kjempebra men brukbar. Synes alle episodene i sesongen har vært bra, men det altfor mye rot og altfor mange nye som ikke blir sentrert rundt nok om f. eks Knox og Flint.

Digger dette med "It`s Coming", hva kommer til å skje i neste episode? Mister dem kreftene, eller blir de forbedret/sterkere? Jeg satser på at kreftene blir mistet. Da tror jeg lederskapet til Arthur blir testa ut litt og, å endelig får han noen nedturer i kampen mot Angela & Co.

Sluttscenen var virkelig bra. Samlet Heroes vs villians. Ooh yeah!

Men hvor søren er Noah og The Hatian? De er jo noen av "musklene" til Angela, hvertfall The Hatian siden Noah er uten krefter. Moren til Claire ble jo forsøkt rekrutert på nytt til The Company av Noah, så hun skulle også nesten ha vært der i tillegg.

Folk jeg vil ha drept av; Flint, Claire, Mohinder og Arthur.

Lenke til kommentar

Ja, var egentlig bare slutten av episoden som var noe særlig bra.

neste episode;

Episode 3.10: The Eclipse Part 1

Airdate: November 24, 2008

* 11/11 - Summary of spoilers revealed in Behind the Eclipse Q&A #6: We will learn what Arthur has on Daphne. We will see more of The Haitian in Haiti (going after his brother the Villain Samedi). Nathan will fly to Haiti. Claire will be trained by "The Master." Source: SpoilerTV

* 11/02 - Summary of spoilers revealed in Behind the Eclipse Q&A #4: The Eclipse will provide us with more details about Daphne's powers including strength and healing. Source: SpoilerTV

* 11/02 - After reuniting Sylar and Elle, Arthur orders them to find Claire and bring her to him. Matt, Hiro and Ando team up together and follow Daphne to her hometown of Athens, Georgia to discover what she's been hiding. Meanwhile, Nathan and Peter Petrelli travel together to Haiti in search of the the only man that can stop their father from destroying the world, the Haitian. Jack Coleman and Ali Larter also star. Robert Forster also guest stars. Source: NBC

* 10/27 - Summary of spoilers revealed in Behind the Eclipse Q&A #3: Episodes 3.10/11 will reveal more details about The Haitian and his family. Source: SpoilerTV

* 10/07 - Summary of spoilers given in the Behind the Eclise Q&A: In Episode 3.10, Hiro shares a scene with The Turtle. Source: SpoilerTV

Kanskje vi får en endelig forklaring på hvordan Daphne gjør ting. (Bærer tunge menn i superfart)

Har stor tro på neste episode..

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...