Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
HERREGUUD!

Likte hennne i starten, men nå begynner hu å bli sånn som Paris Hilton og den gjengen...

Selv om du er en god skuespiller, betyr ikke at du er god i alt.

Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
Approppos dårlige seertall, her kan være grunnen:

Usj så dårlig..

 

Ekte "kjerringlåt".

 

På tide et eller annet mannfolk snart lager en sutrelåt om kvinner og hvordan han kommer til å humpe rundt på alt mulig om kvinnfolket ikke skjerper seg. Kall den "yes I cheated, but it was your fault bitch". Da hadde sikkert Ottar hylt ut.

 

Heroes hadde vært bedre uten hennes karakter og all whiningen. Ødela nesten forrige sesong. "Buhu, blomsten knakk".

Lenke til kommentar

Nå bryr jeg meg ikke nevneverdig om hennes ideologi ellers. Akkurat som med Tom Cruise, det er historieløst og respektløst overfor kulturens verdier å boikotte filmene hans fordi karen har en skrullete ideologi. Vi må heve oss over slik. Men karakteren hun spiller på Heroes er slitsom. Den minner mer og mer om Lana-karakteren fra Smallville. Whinging og sutring, meg meg meg hele tiden. Det minner særdeles lite om en heltinne og jeg irriterer meg over at mannlige manusforfattere ofte faller for slike stereotyper når det kommer til kvinnelige karakterer.

 

Her er et eksempel fra Superman II, når uberhelten selv blir svak og egoistisk. Utrolig godt spilt og bra håndtert, da filmens handling effektivt viser hvorfor en helt ikke kan ha slike verdier. Han kan ikke være helt med slike holdninger og må derfor gi fra seg kreftene: http://www.youtube.com/watch?v=qWD3vfPuOA0

 

Mens i Heroes så har hun slike holdninger hele tiden samtidig som de prøver å selge henne som en heltinne. Noe hun ikke er før de kvitter seg med den enorme klagingen og forfengelige holdningen.

Lenke til kommentar

hvordan forklarer man abilities til folk som kan bevege seg fort?

går hjernen mye fortere også, slik at alt rundt deg oppfattes i slow motion? Fordi hvordan kan man ellers ungå og løpe på folk feks?

 

Jeg mener hvis man gjør ting fort, feks en enkel sak som å føre en gaffel til munn; ja jeg kan sikkert gjøre det 10 ganger kjappere en jeg gjør til vanlig, men da ville jeg sikkert bomme, eller spidde meg stygt !

Lenke til kommentar

Jeg vet at Hayden Panettiere ikke er den smarteste. Tenker da på den plutselige interessen for å beskytte hvaler. (Som hun umulig kan ha noen kunnskap om, hvalene som blir fanget er overpopulert mange ganger så det er over hodet ikke noen fare for at de skal utryddes) Og at musikken hun har gitt ut suger hest***. Men det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg synes faktisk hun er en ganske god skuespiller og så er hun hot som bare det :love:

Lenke til kommentar

Eneste stedet jeg har sett Panettiere spille bra er i indie-flicken Shanghai Kiss med blant annet Ken Leung(Miles) fra Lost, p.g.a. rollen passet henne. Hun spiller ikke noe bra i Heroes vil jeg si, det er altfor mye sutring fra den karaktern som skremmer meg fra å synes noe posetivt i det heletatt om karaktern der.

Lenke til kommentar
...Men karakteren hun spiller på Heroes er slitsom. Den minner mer og mer om Lana-karakteren fra Smallville. Whinging og sutring, meg meg meg hele tiden. Det minner særdeles lite om en heltinne og jeg irriterer meg over at mannlige manusforfattere ofte faller for slike stereotyper når det kommer til kvinnelige karakterer....

 

Tenkte faktisk akkurat det samme. Makan for en irriterende og sutrete karakter. Fortsatt ikke like ille som nevte Lana fra Smallville, men ikke langt unna. Irriterer meg grenseløst over kjerringa !

 

tobn

Lenke til kommentar

Nå skal Heroes reddes

 

Bryan Fuller - som Dagbladet.no tidligere har intervjuet - fikk nemlig æren for å ha skrevet noen av de beste episodene i seriens første sesong.

 

Blant disse var episoden «Company Man», som gikk bort fra flerhistorieformatet og heller konsentrerte seg om historien til familien Bennet.

 

Men Fuller hadde ambisjoner om sin helt egen serie, etter at hans tidlige forsøk «Dead Like Me» og «Waterfalls» ble kansellert.

 

Derfor valgte han å forlate «Heroes» for å lage den svarte komiserien «Pushing Daisies» for ABC. Men Fuller selv hinter nå om at en retur ligger i kortene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Nå skal Heroes reddes

 

Bryan Fuller - som Dagbladet.no tidligere har intervjuet - fikk nemlig æren for å ha skrevet noen av de beste episodene i seriens første sesong.

 

Blant disse var episoden «Company Man», som gikk bort fra flerhistorieformatet og heller konsentrerte seg om historien til familien Bennet.

 

Men Fuller hadde ambisjoner om sin helt egen serie, etter at hans tidlige forsøk «Dead Like Me» og «Waterfalls» ble kansellert.

 

Derfor valgte han å forlate «Heroes» for å lage den svarte komiserien «Pushing Daisies» for ABC. Men Fuller selv hinter nå om at en retur ligger i kortene.

Jippi!

Lenke til kommentar
hvordan forklarer man abilities til folk som kan bevege seg fort?

går hjernen mye fortere også, slik at alt rundt deg oppfattes i slow motion? Fordi hvordan kan man ellers ungå og løpe på folk feks?

 

Jeg mener hvis man gjør ting fort, feks en enkel sak som å føre en gaffel til munn; ja jeg kan sikkert gjøre det 10 ganger kjappere en jeg gjør til vanlig, men da ville jeg sikkert bomme, eller spidde meg stygt !

Hvordan forklarer du abilities som feks å lese tanker, flytte objekter uten å røre dem, gjøre ting til gull og fly? Det er en serie som ikke trenger så mye forklaringer på ting.

Lenke til kommentar
joa... Men samtidig så må de vokte seg for å ikke forklare noen ting...

 

Som når Daphne som jo er superrask tar med seg en fyr på 90kg+ i full fart ut av level5.... Det er jo umulig med mindre hun også er veldig sterk...

 

Har man høy hastighet trenger man ikke være like sterk for å flytte på ting. Men et enda større spørsmål er nå vel hvordan kroppen hans tåler akselerasjonen. Skulle drept han

Lenke til kommentar
Tim Kring & CO må visst se igjennom Sesong 1, en gang til. Ellers så tror de at vi husker så dårlig at det ike gjør noe om de skriver om litt...

Når Peter hadde bursdag, var faren død. Samme dag prøvde noen å drepe nathan og kona...

 

Dette er feil. Du har glemt å se igjennom S1. Angela sier at han ikke kunne komme, at han måtte jobbe ekstra. Han var ikke død da Peter hadde bursdag i S1 E10 som var en flashback episode.

___________________________________________________________________

 

Jeg likte denne episoden. Den fylte hvertfall spørsmålet til hvorfor Nathan var sur på faren sin(som jeg hadde forventet, noe jeg sa i en av mine tidligere innlegg her), at Flint var broren til Mereidth(moren til Claire), og hva som gjorde at det ble Angela VS Arthur.

 

Også en liten tilbakekomst av Thompson, som ble drept av HRG husker jeg. Var første gang vi så HRG brutal nok til at det var nevnbart i serien mener jeg huske.

 

Arthur må jeg si virkelig jeg håper blir drept av. Synes han fortjener å bli slått av Heroes`ene når han velger å drepe Nathan selv om Nathan ikke ga seg i å prøve å avsløre farens hemmeligheter og onde gjerninger.

 

Slutten var også nevnbar, Utsu sin død var veldig wth. Nå tror jeg at Peter og kanskje Claire kommer til å bli jakta på av Arthur og kompani. Sikkert Knox og Flint(merkelig nok er han den biologiske onklen hennes).

 

Men må si at episoden i tillegg var kanskje litt kjedelig og. Det plottet med Sylar var så reprise av hva vi har sett gjennom snart 3 sesonger. Greit, men jeg er litt lei av at de skal vise at Sylar vil være menneskelig o.s.v.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...