Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Kan ikke helt fatte at Daphne klarer å lure Matt..... Det skal jo være litt vanskelig, da han enkelt kan lese enhver tanke hun har, og d kan da umulig være lett å tenke på at "nå lurer eg han" hele tiden....

Tipper det kommer en twist der! Matt og Daphne rocking the streets!!!

Kan jo være at han bare spiller med også da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke helt fatte at Daphne klarer å lure Matt..... Det skal jo være litt vanskelig, da han enkelt kan lese enhver tanke hun har, og d kan da umulig være lett å tenke på at "nå lurer eg han" hele tiden....

Tipper det kommer en twist der! Matt og Daphne rocking the streets!!!

Kan jo være at han bare spiller med også da...

Ja, merket det jeg og :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Syns heroes har tapt seg sterkt i det siste, sesong 1, var noe av det beste jeg har sett noen sinne, så hele sesongen på rundt 2 dager, og elsket den. Sesong 2 var "bra" men ødela altfor mye. Sesong 3 syns jeg har steget opp igjen, men mangler den gløden som sesong 1 hadde så veldig sterkt.

Lenke til kommentar

Loeb og Alexander sin bortgang har uansett ikke noe å si før i slutten av Vol.4. Manuset opp til episode 8 av Vol4 er ferdig uansett.

Produsenter stikker nesten hele tiden på alle serier, se på Lost der stakk selv hovedprodusenten og serien har nå nesten kommet sterkere tilbake ifølge kritikkerne i pressen. Å tro at dette er veldig vanskelig for Heroes er dårlig kunnskap vil jeg si. Heroes har Tim Kring, som igjen vet å skaffe produsenter. Han skaffer sikkert noen andre som kanskje kan være bedre enn Loeb(selv om han egentlig er u-erstattelig klarer de seg uten han fint vil jeg tro).

Dessuten skal de få tilbake Bryan Fuller så fort Pushing Daisies blir økset nå(rykter har gått rundt i en uke nå, en endelig bekreftelse kan skje anytime). Å han er i tillegg til å være en av de første forfatterne i Heroes og en av de produsentene som har jobbet mest med Star Trek seriene som har kommet de siste 10-15 årene.

I tillegg må jeg nevne at HBO-favoritt, og nylig Emmy-vinner fra "Damages" Zeljko Ivanek er blitt castet til Vol.4 så det er en stor opptur for "tapet" av Alias`s David Anders(Adam).

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Vel Nathan VS Arthur kan være kult, da villle jeg stemt på Nathan(selv om hvis vi mener mot hverandre vinner Arthur). Hvis folk husker tilbake til S1 så er jo Nathan mer enn nok forbanna på faren. Arthur var jo trossalt sjefen til Linderman, og Linderman vet vi jo prøvde å få Nathan drept og i tillegg holdte jo Nathan på å drepe Linderman første gang vi så han i serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...