Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan ikke helt fatte at Daphne klarer å lure Matt..... Det skal jo være litt vanskelig, da han enkelt kan lese enhver tanke hun har, og d kan da umulig være lett å tenke på at "nå lurer eg han" hele tiden.... Tipper det kommer en twist der! Matt og Daphne rocking the streets!!! Kan jo være at han bare spiller med også da... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det var det eg skreiv Anfall.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan ikke helt fatte at Daphne klarer å lure Matt..... Det skal jo være litt vanskelig, da han enkelt kan lese enhver tanke hun har, og d kan da umulig være lett å tenke på at "nå lurer eg han" hele tiden.... Tipper det kommer en twist der! Matt og Daphne rocking the streets!!! Kan jo være at han bare spiller med også da... Ja, merket det jeg og Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Clickme Håper ikke dette påvirker serien så veldig i fremtiden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har de så sinnsykt dårlige seertall altså? Synd det derre... Tror sesong 2 ødela fryktelig mye for serien... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Syns heroes har tapt seg sterkt i det siste, sesong 1, var noe av det beste jeg har sett noen sinne, så hele sesongen på rundt 2 dager, og elsket den. Sesong 2 var "bra" men ødela altfor mye. Sesong 3 syns jeg har steget opp igjen, men mangler den gløden som sesong 1 hadde så veldig sterkt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 ClickmeHåper ikke dette påvirker serien så veldig i fremtiden. Virker som begynnelsen på slutten dette her. Loeb er en gigant i superheltsjangeren, smått sjokkerende nyhet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Loeb og Alexander sin bortgang har uansett ikke noe å si før i slutten av Vol.4. Manuset opp til episode 8 av Vol4 er ferdig uansett. Produsenter stikker nesten hele tiden på alle serier, se på Lost der stakk selv hovedprodusenten og serien har nå nesten kommet sterkere tilbake ifølge kritikkerne i pressen. Å tro at dette er veldig vanskelig for Heroes er dårlig kunnskap vil jeg si. Heroes har Tim Kring, som igjen vet å skaffe produsenter. Han skaffer sikkert noen andre som kanskje kan være bedre enn Loeb(selv om han egentlig er u-erstattelig klarer de seg uten han fint vil jeg tro). Dessuten skal de få tilbake Bryan Fuller så fort Pushing Daisies blir økset nå(rykter har gått rundt i en uke nå, en endelig bekreftelse kan skje anytime). Å han er i tillegg til å være en av de første forfatterne i Heroes og en av de produsentene som har jobbet mest med Star Trek seriene som har kommet de siste 10-15 årene. I tillegg må jeg nevne at HBO-favoritt, og nylig Emmy-vinner fra "Damages" Zeljko Ivanek er blitt castet til Vol.4 så det er en stor opptur for "tapet" av Alias`s David Anders(Adam). Endret 4. november 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Så det er altså ikke Heroes i dag? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei. 2 uker i mellom disse episodene Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 På grunn av valget. Kanskje litt viktigere for USA å få med seg det enn Heroes, hvertfall på et seriøst plan. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 På grunn av valget. Kanskje litt viktigere for USA å få med seg det enn Heroes, hvertfall på et seriøst plan. Haha, ja, tror det er litt viktigere. Er sikkert flere som ikke syns det i USA men Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Håper Nathan Petrelli vinner! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Håper Nathan Petrelli vinner! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Håper Nathan Petrelli vinner! Støtter den hehe Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vel Nathan VS Arthur kan være kult, da villle jeg stemt på Nathan(selv om hvis vi mener mot hverandre vinner Arthur). Hvis folk husker tilbake til S1 så er jo Nathan mer enn nok forbanna på faren. Arthur var jo trossalt sjefen til Linderman, og Linderman vet vi jo prøvde å få Nathan drept og i tillegg holdte jo Nathan på å drepe Linderman første gang vi så han i serien. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Må bare si ... I miss Adam! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Approppos dårlige seertall, her kan være grunnen: Usj så dårlig.. Endret 5. november 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Løsning: ta av lyden. Problem solved. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 HERREGUUD! Likte hennne i starten, men nå begynner hu å bli sånn som Paris Hilton og den gjengen... Selv om du er en god skuespiller, betyr ikke at du er god i alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå