Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]


Anbefalte innlegg

Daphne burde vel sett når Hiro stoppet tiden siden hun gjorde det når hun stjal formelen...

 

Ellers var det en knall episode. Ser helt klart hvor Peter å sylar har fått sine krefter fra. Begge er avarter av Arthur sin.

 

Noen som fikk med seg hvem som var på bilde?

 

Arthur var der i alle fall. Han nede til venstre er kanskje knox?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstod ikke helt... Tok Daddy Petrelli alle evnene til Peter?! Inkl. empathic mimicry?!!!!

 

Lurer på hvordan de fikser det!

 

Uansett, det var en fet episode! Tror det var alderen som tok Adam....

 

Har ikke vert mye på Heroes forumet her, men er en hardcore fan av Heroes!!!

 

 

 

 

Se filmen hos Youtube

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar

Var det jeg viste! Hiro kan stoppe selv Daphne og finne på noe som gjore at Ando ikke døde.

 

Blir spennende å se hvor Pappa Petrelli har tenkt seg, virker som om han bygger sin egen hær. Litt kult at Peter Sylar og Mr. Petrelli har vær sin måte å ta folk sin ability. Virker som om ability'en går i arv, men fungerer på litt forskellig måte.

Lenke til kommentar
Det er ikke en spoiler iom. at episoden har vært sendt i USA. Vi må da få kunne diskutere episodene som er allerede er sendt, uten å bruke spoiler-tags. At du leser i tråden før du har sett episoden er ikke vårt problem...

 

Klar over at jeg ikke burde ha sjekka tråden før jeg så episoden, var jo nettopp det jeg skreiv? :)

 

Men vil ikke si meg helt enig med deg uansett. Hvis du leser det som står ovenfor øverste post, henholdsvis "Vi ber dere vise hensyn til alle seerne som ikke ønsker å få handling spolert" og "Vi ber også om at man er flink til å bruke spoilerfunksjonen når man skriver i innlegg.", så vil jeg si du bommer litt.

 

Er jo ikke sånn at om en episode først er ute så er det helt greit og spoile i hytt og pine, du ville vel ikke gjort det om du diskuterte en serie med en venn som ikke var kommet like langt som deg? ;)

 

Nok om det. Sett episoden nå, og spoileren ødela heldigvis ikke i det hele tatt. Har virkelig fått sansen for heroes og jeg er ikke den som ser mye serier!

Lenke til kommentar
Det er ikke en spoiler iom. at episoden har vært sendt i USA. Vi må da få kunne diskutere episodene som er allerede er sendt, uten å bruke spoiler-tags. At du leser i tråden før du har sett episoden er ikke vårt problem...

Klar over at jeg ikke burde ha sjekka tråden før jeg så episoden, var jo nettopp det jeg skreiv? :)

 

Men vil ikke si meg helt enig med deg uansett. Hvis du leser det som står ovenfor øverste post, henholdsvis "Vi ber dere vise hensyn til alle seerne som ikke ønsker å få handling spolert" og "Vi ber også om at man er flink til å bruke spoilerfunksjonen når man skriver i innlegg.", så vil jeg si du bommer litt.

 

Er jo ikke sånn at om en episode først er ute så er det helt greit og spoile i hytt og pine, du ville vel ikke gjort det om du diskuterte en serie med en venn som ikke var kommet like langt som deg? ;)

 

Nok om det. Sett episoden nå, og spoileren ødela heldigvis ikke i det hele tatt. Har virkelig fått sansen for heroes og jeg er ikke den som ser mye serier!

Bra spoileren ikke ødela for deg.

 

Jeg mener, og jeg tror de fleste er enige med meg, at det bør være som i diskusjonstrådene til de andre TV-seriene (Lost, Prison Break osv.), nemlig:

 

- Her diskuteres det etter det amerikanske sendingsskjemaet. Dersom du følger med på norsk TV og ikke vil at noe av handlingen skal røpes for deg, bør du altså holde deg unna.

- Dersom du kommer over informasjon fra lekasjer fra produsentene og liknende som røper noe om seriens videre handling, skal dette legges innenfor skjul-koden. Det samme gjelder snakk og diskusjon om promo-er til episodene.

Teksten overfor øverste post blir da generell, og en påminnelse om å huske spoilertags for det som virkelig er spoilere. Du må huske at dette står over alle trådene i TV-serieforumet, og i andre tråder kan det være rett å tolke det bokstavlig.

 

De siterte reglene burde kanskje ha vært med i førsteposten, du kan jo ta å tipse en moderator om at det bør legges inn :)

Lenke til kommentar

Jepp, jeg er enig jeg :) Ja, burde kanskje det, men nå veit jo hvertfall jeg det. Og de fleste tenker seg nok om to ganger uansett, for er lett å komme over uventa spoilere uansett. Var bare det at jeg selv hadde helt glemt at heroes kom ut i dag. Følger også det amerikanske sendinsskjemaet, så med mindre jeg glemmer meg helt som i dag så er det ikke noe problem.

 

Fint vi er enige :p

Lenke til kommentar

Herlig episode igjen, dette er så bra. At Adam døde så brått var litt sjokk, men tror ikke vi har sett det siste av ham. Håper hvertfall ikke det, for jeg har virkelig sansen for karakteren.

Scenene med russisk rullett hos marionette-fyren var også veldig spennende, selv om utveien kanskje var litt forutsigbar. Men likevel bra, skikkelig spennende evne er det også.

Ellers så digger jeg forholdet Sylar vs. Peter og hvordan disse to har snudd om i forhold til tidligere, og nå skifter veldig mellom å være gode eller onde.

Og når det gjelder slutten så er jo pappa Petrelli bare helt badass. Skjønner at han er far til Peter hvertfall, og at evnene der har gått i arv. Bare at absorberingen skjer på en litt annen måte hos gammer'n ^^

Lenke til kommentar
Og når det gjelder slutten så er jo pappa Petrelli bare helt badass. Skjønner at han er far til Peter hvertfall, og at evnene der har gått i arv. Bare at absorberingen skjer på en litt annen måte hos gammer'n ^^

 

Det gjelder vel for Sylar og :)

 

Vel, vil det si at både Angela og Arthur Petrelli er foreldre til Sylar da? Trodde han, Peter og Nathan bare var halvbrødre, men da er de jo i såfall ekte søsken.

Edit: Ser at Heroes Wikien sier det, så da stemmer det vel :) Ja det gir jo hvertfall mening.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Husk at han også overlevde en sterk eksplosjon som Hiro var sikker hadde drept han. Og han har tidligere regenerert hånda si som peter blasta bort med lighting abilityn. Men trur også det kan bli litt vannsklig og regenerere bort opp fra støv. Er utallige folk som er sikkre på at han kommer tilbake siden han blir sett i drømmen til Angela. Selv velger jeg og beholde troen ;P Er han jeg liker best i heroes etter Peter.

Lenke til kommentar

Personlig håper jeg han ikke kommer tilbake. Likte han godt, men det hadde vært et gigantisk plot hull spørr du meg. Disse evnene sitter liksom i hjernen. Hvis han hadde fått hodet kappet av og det voks ut en ny kropp kunne jeg under tvil godtatt det. Men å regenerere seg fra en haug med aske er litt vel far-fetched. Spessielt når Arthur har tatt evnene hans:P

 

edit: Hvis ikke Adam egentlig er en føniks?

Endret av Vipera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...