MindTooth Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Digger Sylar. Har sett noen klipp fra den nye Star Trek filmen hvor han spiller. Er liksom like badass der, selv om han kun spiller Spook. Birger Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kanskje litt off-topic, men noen som har sett videoen av Hayden panettiere (spiller karakteren Claire) der hun har et litt ironisk bilde av Mccain... Hayden about Mccain Skal si hun er engasjert i både hvaler og politikk...Synes det er litt artig at hun virkelig tør å si sin mening på den måten... Lenke til kommentar
GeO Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, festlig nok, den der. Ikke alle som er like begeistret ut fra kommentarene på YouTube å dømme, da ^^ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da var dagens episode ferdig å laste ned! Gjenstår bare å se Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 En god del kult i denne episoden.. Men Jeg begynner og misslike krefter som går hit og dit, synes Robert Forrester (faren til Peter) har en kul karakter. Men irriterer meg over hvordan han tok kreftene til Peter på slutten. Blir nesten litt masete.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bra episode, men likte ikke slutten! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 veldig sjokkerende episode, slutten var jo helt. whow! og Adam, død? wtf, vannsklig og tro. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Gaah. Du ødela for meg i hvertfall GullApE Skjul spoilere da! Ser du har spoila før i den tråden her og. Må vel bare droppe å lese den tråden her i forkant av å ha sett nyeste episode, men jeg hadde helt glemt at det kom ny episode i dag. Endret 21. oktober 2008 av kakeninja Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Helvets forfattere! Hele greie var langt ifra sjokkerende egentlig, var rett og slett bare cheezy til bunn og grunns. Bortsett fra at slutten var grei. Hvis vi ser bort i fra Sylar og Peter-delen av episoden pluss slutten så var rett og slett Claire-delen noe av det beste, og den var ikke god en gang ikke poor men ok. Drepte Adam! Han er en av de beste karakterne samt at skuespillern er en av de som hvertfall er noe på serien. Jeg synes det er tåpelig at folk setter så høye forventninger til at skuespillerne på Heroes skal være noe bra. Men det er jo som Lost, Prison Break og mange andre serier. Prison Break er kanskje det beste eksemplet der flere som ikke kan spille har altfor store roller og det påvirker serien litt. Men at de dreper av Adam synes jeg bare enda mer tåpelig. Ser ut som at serien nesten bare dreper av gode karakterer spilt av hvertfall ok gjesteskuespillere hele tiden. Eric Roberts(Thompson) i S1, George Takei(Kaito) i S2 og Christopher Eccleston(Calude). Nei vent, sistnevnte er bare nok en av de karakterne som blir "glemt" ala Monica og sånt, å skrivd ut uten at de gidder å vise noe av det i serien. Noen ting jeg er rimelig sikker på etter episoden var at hele Ando og Hiro-delen var veldig cheezy. Men over til noe annet som ikke er negativt er at jeg tror nå at grunnen til at de henta tilbake Flint(han med blå flammer) er at han er broren til Meridith(biologiske moren til Claire), siden vi vet jo at hun måtte flykte fra The Company å faket sin og Claire sin død. Å i tillegg er jeg rimelig sikker på at grunnen er at hun egentlig skulle være med i The Company men backet ut så de skulle ta både henne og broren, siden er mann imot dem går man i celle i Level 5 eller 2. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 hva er det jeg leser om peter? :S Jeg har ikke sett episoden enda. Dum jeg er så leser jeg det som står i spoileren XD Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 I old time japan ble jo Adam sprengt i fillebiter. Han kom forsatt tilbake på en eller anna måte. Trur ikke det er det siste vi har sett av Adam nå, han kommer helt sikkert tilbake. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Synes det var en bra episode. Sjedde litt av hvert som iallefall ikke jeg hadde forventet. Petrelli senior må begynne å få en del krefter nå som han tok alle til Peter. Som nevnt tidligere i tråden begynner det å bli noen plot-holes, men så lenge de ikke blir for ille så synes jeg serien er god underholdning. Gaah. Du ødela for meg i hvertfall GullApE Skjul spoilere da! Ser du har spoila før i den tråden her og. Må vel bare droppe å lese den tråden her i forkant av å ha sett nyeste episode, men jeg hadde helt glemt at det kom ny episode i dag. Det er ikke en spoiler iom. at episoden har vært sendt i USA. Vi må da få kunne diskutere episodene som er allerede er sendt, uten å bruke spoiler-tags. At du leser i tråden før du har sett episoden er ikke vårt problem... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 I old time japan ble jo Adam sprengt i fillebiter. Han kom forsatt tilbake på en eller anna måte. Trur ikke det er det siste vi har sett av Adam nå, han kommer helt sikkert tilbake. Tviler på at Adam kommer tilbake egentlig. Det jeg tror skjedde var at alderdommen tok han igjen på noen få sekunder ettersom han var over 600(?) år gammel, da han mistet kreftene sine. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Åh, fy faen! Dette tar virkelig av! Nå skjønner jeg kreftene til Arthur, den forbanna jævelen. Jeg kan ikke fordra fyren, han er jo helt psyko. Faen, skal Sylar ut og redde verden nå? Denne sesongen er genial, og hvem gir faen i om Adam døde? Peter er kraftløs, og Sylar fanget. Håper Hiro kan fikse på noe nå, eller så ser det temmelig mørkt ut for heltene våre... Mohinder er blitt helt ødelagt, gleder meg hvis han får en god omgang juling. Historien i denne sesongen er fantastisk, jeg får tilbake vibbene fra sesong 1 nå. Faen, så kult! Nå gleder jeg meg virkelig til neste episode. Dette var 9,5 av 10... Som sagt, så bryr jeg meg rent lite om Adam. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg bare lurer på noe. Er spoilers tillatt her eller må de inni spoiler tags? Fordi det står ikke noe i førsteposten eller i emnetittelen om det. Bare spør sånn at jeg vet for framtiden Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg bare lurer på noe. Er spoilers tillatt her eller må de inni spoiler tags? Fordi det står ikke noe i førsteposten eller i emnetittelen om det. Bare spør sånn at jeg vet for framtiden Er vel som alle andre tråder om serier, at er episoden vist i USA, trenger man ikke spoiler. Men om man vet noe i en kommende episode, eller har lest fremtidige spoilere på andre forum hvor de vet noe, så må dette inn i spoilers. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg bare lurer på noe. Er spoilers tillatt her eller må de inni spoiler tags? Fordi det står ikke noe i førsteposten eller i emnetittelen om det. Bare spør sånn at jeg vet for framtiden De fleste av oss her inne følger amerikansk sendetid, og tråden er jo nettopp men til dette. Så jeg tror at spoilere skal være for nye amerikanske episode (alt etter episode 6 skal vel i spoilertags). Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har stor tro på denne sesongen! Sylar vs Pinehearst blir altfor fett. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Har stor tro på denne sesongen!Sylar vs Pinehearst blir altfor fett. Angående akkurat det du nevner. Advarsel, spoiler om neste episode: Episode 3.07: Eris Quod Sum Airdate: October 27, 2008 * 10/07 - Trapped and terrified, Nathan and Tracy fight for their lives against a much-changed, monstrous Suresh to free themselves, Maya and the doctor's other "test subjects." Elle (guest star Kristen Bell) returns, with a shock for Claire and her family. Meanwhile, aware of Peter's ruthless take down by her rivals at Pinehearst, Angela reaches out to convince Sylar to save his brother. Since he won't sign up with the Villains, Daphne (guest star Brea Grant) is ordered by her boss to go back and kill Matt -- or be killed herself. While in awe of the African precog's power, Hiro still questions Usutu's (guest star Ntare Mwine) advice on how to best face his gathering opponents. Jack Coleman and James Kyson Lee star. Alan Blumenfeld, Ashley Crow, Robert Forster, Jaime Hector and Blake Shields guest star. Source: NBC Jeg holder ikke ut til neste episode, håper den ikke blir like spennende som denne. Ettersom det blir en ukes pause etter neste episode, ifølge flere kilder... Endret 21. oktober 2008 av SasaB Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ok, neida, jeg følger selvfølgelig også amerikansk sendetid. Har også vært inne her og snakket om episodene før, bare at jeg så ingenting i første post/emnetittel, så jeg tenkte det var litt rart. Takker for svar, ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå