Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøper ikke helt den "alle snille blir slemme" greia de prøver å kjøre. Blir litt for mye for min del.

Har Shuresh blitt spidermann? Orginalt...

Ellers så tror jeg Ando kommer til å forbli dau. Man har jo på en måte lagt opp til at Hiro stoler mindre og mindre på fyren. Hevn for at han dreper han i fremtiden kanskje? Hiro er jo ikke heller ikke den skarpeste kniven i skuffa.

Hvorfor har ikke Miss Petrelli sett sin kjære mann i fremtiden tidligere? Fishy stuff.

Beste delen var uansett når Sylar manipulerer Claire. Sylar karakterer er en av de få som holder høy kvalitet.

Gleder meg til neste episode da, er mer enn hva jeg kan si etter å ha sett den forrige.

Lenke til kommentar

Helledussan, denne serien begynner å gå meg på nervene. Dette er jo bare absurd rot.

Har fra starten av vært plaget av at Hiro kan manipulere tid. Herregud, hvorfor går han ikke tilbake i tid, med en gang det skjer noe gale? Av og til manipulerer han tid, men andre ganger det trengs gjør han ikke det. Hvorfor!? Også nå dreper han sin beste venn og blir såkalt "villain"? Smakløst, spør du meg.

Det egentlige mysteriet er hvorfor jeg fortsatt ser på serien, når jeg blir så irritert over den irrasjonelle, absurde handlingen. :p

Lenke til kommentar
Helledussan, denne serien begynner å gå meg på nervene. Dette er jo bare absurd rot.

Har fra starten av vært plaget av at Hiro kan manipulere tid. Herregud, hvorfor går han ikke tilbake i tid, med en gang det skjer noe gale? Av og til manipulerer han tid, men andre ganger det trengs gjør han ikke det. Hvorfor!? Også nå dreper han sin beste venn og blir såkalt "villain"? Smakløst, spør du meg.

Det egentlige mysteriet er hvorfor jeg fortsatt ser på serien, når jeg blir så irritert over den irrasjonelle, absurde handlingen. :p

For meg så det ut som han hadde en plan bak det. "hei jeg kan alltids gå tilbake i tid å redde Ando; og dermed får jeg fritt inntog hos bad guys..."

Lenke til kommentar

Som framtids peter sa, han har tråkket på for mange sommerfugler.

Ikke at jeg skjønte så mye av det, men har noe med å gå tilbake i tid og fucke opp med.

Lenke til kommentar

Jeg liker faktisk alt dette surret, men det har noe at jeg har et ekstremt talent på å leve meg inn i serier og filmer. Hvor enn dårlig filmen er, og hvor dårlig handlingen er, og selv når skuespillet er på grensent til idiotisk simpelt greier jeg på en eller annen måte å engasjere meg og gi filmen/serien en virkelig sjanse.

Det begynner å bli litt komplisert å følge med på alle karakterene, og jeg håper virkelig de dreper et par karakterer snart. Nathan er jo helt teit for tiden, kan han ikke gjøre noe menningsfyllt snart istedenfor de helsikkes personlige problemene sine. Slutt å syt, og gjør noe viktigere enn å være dramaqueen... Hvem bryr seg om faren din mente du var en skuffelse?

Dette er en av mine grunner, men jeg synes denne sesongen holder høyt nivå. Det skyldes nok det faktum at denne vrien de tar nå gjør at det er umulig å vite hvem man skal heie på. Sylar har utviklet seg til å bli en av mine favorittkarakterer, selv om jeg hatet ham før. HRG irriterer meg for tiden, hva søren er det han vil oppnå? Hevn, personlig seier?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

mhm, alt blir forvirrende nå >.<

Håper de løser noen nøster i de neste episodene, sånn at det blir litt lettere å holde kontroll. Eventuelt gjøre det litt klarere hvem som er snille og slemme.

Likte foresten at Adam kom tilbake ^^ Alltid likt han :D

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at mange klager over forvirring, hvorfor karakterene begår visse handlinger, twists og hvorfor folk ikke gjør det og det med kreftene sine. Å ikke vite hva som kommer til å skje er jo et kjempestort pluss, jeg hater når jeg kan se hvordan handlingsforløpet kommer til å utspille seg langt i forveien. Men mange folk har vel personligheter som alltid leter etter noe å klage over.

Endret av Ascorius
Lenke til kommentar
Skjønner ikke at mange klager over forvirring, hvorfor karakterene begår visse handlinger, twists og hvorfor folk ikke gjør det og det med kreftene sine. Å ikke vite hva som kommer til å skje er jo et kjempestort pluss, jeg hater når jeg kan se hvordan handlingsforløpet kommer til å utspille seg langt i forveien. Men mange folk har vel personligheter som alltid leter etter noe å klage over.

Helt enig. Litt av poenget med serien er jo nettopp dette. Det kan virke som at noen alltid må ha en forklaring på alt, til det kan jeg bare si "wake up and smell the coffee", dette er fiksjon. Dvs alt skal ikke være logisk. De som er vokst opp med Marvel Comics, Asbjørnsen og Moe og har lest f.eks Ringenes Herre skjønner kanskje dette bedre?

Et annet godt eksempel angående dette er filmen "Snikende Tiger, Skjult Drage". Noen hater den fordi den er så "uvirkelig" og har logiske bristepunkter, andre elsker den for det eventyret det er.

Det jeg liker med Heroes hvis man sammenligner med f.eks Lost er at serien ikke utgir seg for å være noe den ikke er. Tim Kring har jo sagt at det ikke finnes noen slutt og at de egentlig kan holde på så lenge de vil, mens skaperne av Lost hele tiden insisterer på at det kommer en oppklaring til slutt.

Hvorfor må det på død og liv være slik? Må man få alt forklart og inn med teskje? Kan ikke noe bare forbli ubesvart og mystisk?

Og hvis man absolutt må ha det slik, så kan Hiro og Peters manglende initiativ til å gå tilbake og forandre på alt, forklares på den enkle måten som ble nevnt lenger opp i tråden.

"He's stepped on to many butterflies". Les mer her:

http://no.wikipedia.org/wiki/Sommerfugleffekt

http://en.wikipedia.org/wiki/Butterfly_effect

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Leste en saftig spoiler her nå : D

Ando lever visst..(se nederste spoiler) http://www.heroestelevision.com/16-heroes-...e-6-and-beyond/

Det har jeg trodd hele tiden, og da tror jeg fremtiden med ando og hiro kommer til å skje. Jeg tror at Ando, (hvis han ikke har hatt krefter fra starten) får kreftene fra Dr. Zimmerman, og tar hevn på hiro, men samtidig prøver å få tak i the formula siden hiro er på det "Slemme" laget nå.

Syntes serien lever over mine skyhøye forventninger hver gang:)

EDIT: Mer info om episode 6. Yes Yes:D

Klikkklikk

Sorry hvis det har blitt postet før.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...