Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

utrolig bra episode. satt å trippet av spenning under hele episoden. skjer bare så utrolig mye denne sesongen !

kanskje bare jeg som er dum, men klarer ikke helt å følge med. er deal'en at pineheart gjengen vil bruke den omtalte formelen til å gi folk abilitys, mens the company vil det motsatte? det som skiller dem? eller ligger det noe enda dypere bak alt dette som vi ikke vet ennå?

tobn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

ekstremt spennende slutt på episode 5! Blir spennende å se va godeste herr Petrelli har å by på, for noe skummelt noe må det jo være.. Tipper det overgår "nightmare man" (faren til Matt, purken).

For ikke å glemme fyren som holder mora til claire i fangenskap.. Gleder meg til å se hva som skjer med ham. Håper Peter møter på ham eller noe, det ville vel blitt kort prosess kanskje, den nye fyren er sterk! For de som ikke vet hvem jeg snakker om: Han som tar kontroll over kropper og lem på andre folk, og styrer dem som "nikkedukker".

åååååå :p

Endret av Piratpjokken
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

ekstremt spennende slutt på episode 5! Blir spennende å se va godeste herr Petrelli har å by på, for noe skummelt noe må det jo være.. Tipper det overgår "nightmare man" (faren til Tom, purken).

For ikke å glemme fyren som holder mora til claire i fangenskap.. Gleder meg til å se hva som skjer med ham. Håper Peter møter på ham eller noe, det ville vel blitt kort prosess kanskje, den nye fyren er sterk! For de som ikke vet hvem jeg snakker om: Han som tar kontroll over kropper og lem på andre folk, og styrer dem som "nikkedukker".

Purken heter Matt, ikke Tom ;)

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar

ekstremt spennende slutt på episode 5! Blir spennende å se va godeste herr Petrelli har å by på, for noe skummelt noe må det jo være.. Tipper det overgår "nightmare man" (faren til Tom, purken).

Ingen spoilere i den teksten, så svarer i klartekst jeg.

Faren til Matt, var jo han som pratet til Petrelli på slutten, og som manifestet Linderman.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Mr. Petrelli må tydligvis han en eller annen syk power siden han kan gå inn i fremtidsvisjonen til Angela og paralysere ho. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg, bare de ikke drar de for langt. Ting begynner å bli ganske innviklet.

Angående Hiro drepte Ando, så har jo Hiro all tid i verden til å gjøre at det ser ut som om han dreper Ando.

Edit: Hvis det ikke var Linderman som gjorde at Nathan kom tilbake til livet, hvem var det da? Siden Linderman vi ser nå er jo bare en illusjon

Endret av DeeCoo
Lenke til kommentar
Angående Hiro drepte Ando, så har jo Hiro all tid i verden til å gjøre at det ser ut som om han dreper Ando.

Nei, han har ikke det, ettersom Daphne beveger seg raskere enn Hiro klarer å senke hastigheten på tiden.

Eller Hiro kan bare gå tilbake i tid, og forhindre seg selv i å drepe Ando :p

Lenke til kommentar

Nei, han har ikke det, ettersom Daphne beveger seg raskere enn Hiro klarer å senke hastigheten på tiden.

Eller Hiro kan bare gå tilbake i tid, og forhindre seg selv i å drepe Ando :p

Ja, det er den ene muligheten jeg har tenkt, men da forandrer han jo hele tidslinjen og da har det som skjer etter drapet på Ando aldri skjedd :)

Lenke til kommentar

Om han tør å gjøre det da. Hiro ble bare irriterende etter at han så at Ando drepte ham i fremtiden. Hiro er en sytekopp!

Deecoo: Godt spørsmål.. Spørst om jeg må se tilbake på episodene rundt Nathans "tilbakekomst". Det er mulig at "The company" har brukt noe av claire's/Adam's blod (om de har tilgang til det), eller har utviklet en person med syntetiske krefter (med den samme kraften som linderman), også setter bare matt's far bildene i hodene dems så den egentlige identiten skal bli skjult. Hvorfor gidde å lete etter svar når du allerede har dem? Både speedy gonzales og nathan tror jo linderman kommuniserer med dem på en måte, og de er fornøyde med det.

Lenke til kommentar

Hvorfor stresser HRG slik med å finne svakheten til Sylar? Er jo bare til å bruke Haiti-karen til å være der, så plaffe han ned. Dau, slik som fremtids-Peter.

Vet vi egentlig hvem faren til Claire er (seniliteten har gjort sitt inntog for meg)? Hvis ikke, så tipper jeg det er Adam Monroe.

Lenke til kommentar

Syns jo faktisk at denne episoden var ganske bra. Serien begynner å ta seg litt opp igjen, og det er fint. :)

Det med at Hiro drepte Ando er kanskje ikke så mye å lage oppstyr over, da. Ethvert dødsfall i denne serien må jo tas med en klype salt og vel så det. Det finnes liksom alltid en utvei, virker det som ...

Ja, og så syntes jeg vortex-mannen hadde en litt fiffig evne. Bra at ikke alle bare kan fly eller skyte flammer :)

Endret av TwinMOS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...