tobn Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 utrolig bra episode. satt å trippet av spenning under hele episoden. skjer bare så utrolig mye denne sesongen ! kanskje bare jeg som er dum, men klarer ikke helt å følge med. er deal'en at pineheart gjengen vil bruke den omtalte formelen til å gi folk abilitys, mens the company vil det motsatte? det som skiller dem? eller ligger det noe enda dypere bak alt dette som vi ikke vet ennå? tobn Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Syk episode ! Veldig fornøyd med sesongen så langt.Men hva var evenen til han som kom sammen med nemesisen til hiro på baren? Kan jo være han som fikk Hiro til å drepe Ando? Han får superstyrke av andres frykt. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Æsj, elsker og hater sånne cliffhanger avslutninger. Nå er det jo bare for spennende. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Maury ble satt inn i Level 5, Maury er en av de 12 som unnslapp(så filen hans sammen med Doyle, Flint, Knox o.s.v.). undret sterk på dette selv. syk episode ja, hvordan blit brødrene Petrelli levende igjen da? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 De døde ikke. Det var bare noe moren deres drømte (hun drømmer fremtiden). Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor ekstremt spennende slutt på episode 5! Blir spennende å se va godeste herr Petrelli har å by på, for noe skummelt noe må det jo være.. Tipper det overgår "nightmare man" (faren til Matt, purken). For ikke å glemme fyren som holder mora til claire i fangenskap.. Gleder meg til å se hva som skjer med ham. Håper Peter møter på ham eller noe, det ville vel blitt kort prosess kanskje, den nye fyren er sterk! For de som ikke vet hvem jeg snakker om: Han som tar kontroll over kropper og lem på andre folk, og styrer dem som "nikkedukker". åååååå Endret 15. oktober 2008 av Piratpjokken Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor ekstremt spennende slutt på episode 5! Blir spennende å se va godeste herr Petrelli har å by på, for noe skummelt noe må det jo være.. Tipper det overgår "nightmare man" (faren til Tom, purken). For ikke å glemme fyren som holder mora til claire i fangenskap.. Gleder meg til å se hva som skjer med ham. Håper Peter møter på ham eller noe, det ville vel blitt kort prosess kanskje, den nye fyren er sterk! For de som ikke vet hvem jeg snakker om: Han som tar kontroll over kropper og lem på andre folk, og styrer dem som "nikkedukker". åååååå Purken heter Matt, ikke Tom Endret 15. oktober 2008 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) ekstremt spennende slutt på episode 5! Blir spennende å se va godeste herr Petrelli har å by på, for noe skummelt noe må det jo være.. Tipper det overgår "nightmare man" (faren til Tom, purken). For ikke å glemme fyren som holder mora til claire i fangenskap.. Gleder meg til å se hva som skjer med ham. Håper Peter møter på ham eller noe, det ville vel blitt kort prosess kanskje, den nye fyren er sterk! For de som ikke vet hvem jeg snakker om: Han som tar kontroll over kropper og lem på andre folk, og styrer dem som "nikkedukker". åååååå Ingen spoilere i den teksten, så svarer i klartekst jeg. Faren til Matt, var jo han som pratet til Petrelli på slutten, og som manifestet Linderman. Endret 15. oktober 2008 av -iL- Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Oi beklager, glemte meg litt med namnene, måtte skrive fort.. Og iL, jeg vet det Jeg liker bare å holde et veldig distre nivå, for jeg vet hvor irriterende det er å lese noe slikt og begynne å lure... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Mr. Petrelli må tydligvis han en eller annen syk power siden han kan gå inn i fremtidsvisjonen til Angela og paralysere ho. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg, bare de ikke drar de for langt. Ting begynner å bli ganske innviklet. Angående Hiro drepte Ando, så har jo Hiro all tid i verden til å gjøre at det ser ut som om han dreper Ando. Edit: Hvis det ikke var Linderman som gjorde at Nathan kom tilbake til livet, hvem var det da? Siden Linderman vi ser nå er jo bare en illusjon Endret 15. oktober 2008 av DeeCoo Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Angående Hiro drepte Ando, så har jo Hiro all tid i verden til å gjøre at det ser ut som om han dreper Ando. Nei, han har ikke det, ettersom Daphne beveger seg raskere enn Hiro klarer å senke hastigheten på tiden. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Angående Hiro drepte Ando, så har jo Hiro all tid i verden til å gjøre at det ser ut som om han dreper Ando. Nei, han har ikke det, ettersom Daphne beveger seg raskere enn Hiro klarer å senke hastigheten på tiden. Eller Hiro kan bare gå tilbake i tid, og forhindre seg selv i å drepe Ando Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Angående Hiro drepte Ando, så har jo Hiro all tid i verden til å gjøre at det ser ut som om han dreper Ando. Nei, han har ikke det, ettersom Daphne beveger seg raskere enn Hiro klarer å senke hastigheten på tiden. Eller Hiro kan bare gå tilbake i tid, og forhindre seg selv i å drepe Ando Ja, det er den ene muligheten jeg har tenkt, men da forandrer han jo hele tidslinjen og da har det som skjer etter drapet på Ando aldri skjedd Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Tenkte for meg selv at det er mulig han bare planlegger å få tak i formelen, så dra tilbake og redde Ando. Også mulig jeg er ute på bærtur. Endret 15. oktober 2008 av rollersnaeks Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Mye uventede ting som skjer, så mulig hiro går tilbake til tiden og henter ando tilbake? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Om han tør å gjøre det da. Hiro ble bare irriterende etter at han så at Ando drepte ham i fremtiden. Hiro er en sytekopp! Deecoo: Godt spørsmål.. Spørst om jeg må se tilbake på episodene rundt Nathans "tilbakekomst". Det er mulig at "The company" har brukt noe av claire's/Adam's blod (om de har tilgang til det), eller har utviklet en person med syntetiske krefter (med den samme kraften som linderman), også setter bare matt's far bildene i hodene dems så den egentlige identiten skal bli skjult. Hvorfor gidde å lete etter svar når du allerede har dem? Både speedy gonzales og nathan tror jo linderman kommuniserer med dem på en måte, og de er fornøyde med det. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Angående Hiro drepte Ando, så har jo Hiro all tid i verden til å gjøre at det ser ut som om han dreper Ando. Nei, han har ikke det, ettersom Daphne beveger seg raskere enn Hiro klarer å senke hastigheten på tiden. Så han stopper ikke tiden, han bare gjør den utrolig treg? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvorfor stresser HRG slik med å finne svakheten til Sylar? Er jo bare til å bruke Haiti-karen til å være der, så plaffe han ned. Dau, slik som fremtids-Peter. Vet vi egentlig hvem faren til Claire er (seniliteten har gjort sitt inntog for meg)? Hvis ikke, så tipper jeg det er Adam Monroe. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vet vi egentlig hvem faren til Claire er (seniliteten har gjort sitt inntog for meg)? Hvis ikke, så tipper jeg det er Adam Monroe. Nathan Petrelli. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Syns jo faktisk at denne episoden var ganske bra. Serien begynner å ta seg litt opp igjen, og det er fint. Det med at Hiro drepte Ando er kanskje ikke så mye å lage oppstyr over, da. Ethvert dødsfall i denne serien må jo tas med en klype salt og vel så det. Det finnes liksom alltid en utvei, virker det som ... Ja, og så syntes jeg vortex-mannen hadde en litt fiffig evne. Bra at ikke alle bare kan fly eller skyte flammer Endret 15. oktober 2008 av TwinMOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå