Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha den Adam-delen flirte jeg litt av, fyren bare stakk av å gjemte seg fra Hiro og Ando. Men jeg er litt redd siden han creditert som "special guest star" er på vei ut igjen, kanskje de endelig dreper han. Synd hvis det skjer. Ble litt sjokkert over at Hiro stakk Ando, lurer på om Hiro gjør noe for å hjelpe han der. Ando overlever nok vil jeg tro, selv om det ser dårlig ut.

 

Å vi kan vel trygt si at Pinehearst er den største rivalen til The Company, og at Maury Parkman da er en form nestleder og høyre hånd til Arthur "Dallas" Petrelli. Ikke sjokkert over at ånden til Linderman(eller hva pokker det er), er med på laget til Dallas og Maury. Lurer på hvem som de tar med videre i denne gjengen av villians. Tror kanskje Flint er en av de(han med blå flammer), på grunn av skuespillern er kjent for å være med i serier litt lengre enn 2 episoder. Adam er åpenbart et medlem av gruppen da han velger å joine gruppen. Lurer på hva som skjer med Matt, kanskje Daphne klarer å overtale han. Lurer på hva som skjer når Maury og Matt møter hverandre igjen.

 

Er merkelig dette med The Company og Pinehearst, altså alle medlemmene til The Company har gått to veier. Maury, Arthur, Linderman og nå kanskje Adam er da medlemmer av Pinehearst når de har vært medlemmer av The Company. Lurer på om Carlos Mendez(faren til Issac, malern) er med i Pinehearst. Bob, Angela og Kaito ser ut til å være de eneste som er loljale og sto til The Company til slutten.

Lenke til kommentar

Likte ikke det Hiro gjorde med Ando, for meg virket det ikke helt troverdig. Får håpe han teleporterte Ando til et sykehus rett etterpå eller no :tease: Syns den delen med Linderman var ganske bra, hadde blitt skuffa hvis det viste seg at han hadde blitt til et spøkelse eller no.

Angående Adam tror jeg ikke han er på lag med Pinehearst, tror heller de kommer til å bruke blodet han til å heale Arthur Petrelli. På slutten av episoden så man jo han ligge i en seng og så ikke så frisk ut og hvis man sammenligner dette med drømmen til Angela, så må noe drastisk ha skjedd.

En ting jeg stusset over var der hvor Noah Bennet prøvde å få han Steven karen til å drepe Sylar, så virker det ikke som Sylar hører hva de sier men skjønner at noe feil. Men i sesong 1 en eller annen gang tar Sylar kreftene til en dame som har super hørsel og dermed burde det vært null problem for Sylar å høre hva de snakket om. Håper ikke Heroes gjør som Lost og bare håper at vi har glemt hva som har skjedd i tidligere sesonger, slik at de slipper å tenke på det når de lager episodene.

Men alt i alt syns jeg sesong 3 har vært veldig bra, personlig prøver jeg å ikke ødelegge serien med logikk :tease: selv om en del ting kan gjøres lettere, hvorfor stoppet ikke bare Peter tiden når og Sylar sloss mot Claire og gjengen sin? Og hvorfor brukte de ikke bare blodet til Peter, Claire eller Sylar for å redde sønnen til Sylar?

Lenke til kommentar

Samme her, ble sånn "WTF" når jeg så hva Hiro gjorde mot Ando, forhåpentligvis er det noe annet bak det, for det skjedde litt for fort sånn egentlig. Dog jeg er meget spent på Mr. Petrelli :D Skulle vel ha Adam ditt for å heale seg selv, og da bryter vel all helvetet løs.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Trur ikke Adam er på vei ut av serien, virker som om han har en dypere rolle i serien. Men ble det av Kristen Bell da? Savner hun, var litt lite av Peter i denna episoden. Men det order seg nok, siden i neste episode så.

bestemmer Peter seg for og ta kampen til Pinehearst eller hva de het. Og der blir han visstnok grisebanka. Så er tydlig at faren til Peter har en eller anna form for en mektig power. hva den innebærer utenom at folka som møter han bare står stille gjennstår og se.

Lenke til kommentar
En ting jeg stusset over var der hvor Noah Bennet prøvde å få han Steven karen til å drepe Sylar, så virker det ikke som Sylar hører hva de sier men skjønner at noe feil. Men i sesong 1 en eller annen gang tar Sylar kreftene til en dame som har super hørsel og dermed burde det vært null problem for Sylar å høre hva de snakket om. Håper ikke Heroes gjør som Lost og bare håper at vi har glemt hva som har skjedd i tidligere sesonger, slik at de slipper å tenke på det når de lager episodene.

 

Nå glemmer Lost aldri noe, de har ikke gjort det i serien per dags dato. Det er bare de som ser på. Hvertfall flertallet, som er altfor utolmodige. Ting vil komme, serien har trossalt nøsta opp flere tråder i den siste sesongen som har vært fra tilbake til sesong 1.

 

Forresten det med Clanfield var gangske forutseende skulle skje, spesielt når han begynte å hulke ved at han var helt uskyldig.

Lenke til kommentar
Nå hørte jo Sylar hva som skjedde også. Fikk du ikke med deg den scenen i bilen?

 

Joda, fikk med meg at han snakka om det, men trodde heller at det var fordi han skjønte hva som skjedde. Grunnen til at jeg forsto det som at Sylar ikke hørte hva de sa var at når vi så det fra han sin vinkel kunne man ikke høre hva som ble sagt. Vanligvis legger de til en eller annen form for lydeffekt eller noe annet slik at vi skal forstå når noen bruker evnene sine. Slik som den lyden som kommer når Peter og Parkman leser tankene til folk.

 

Kan bare være at jeg misforsto, men for meg så virket det ikke som Sylar hørte hva som ble sagt, men derimot skjønte hva som var på ferde.

 

Nå hørte jo Sylar hva som skjedde også. Fikk du ikke med deg den scenen i bilen?

 

Leste vel tankene til Claire og Noah sikkert. Eller har han ikke tankelesning?

 

Tror ikke Sylar har tankelesning... hvem skulle han eventuelt tatt det fra?

Endret av ricksen
Lenke til kommentar

Wow... Denne episoden kan ikke beskrives med ord.

 

Det som skjedde nå er helt sykt, dette ser ut til bli en enorm sesong. Alt er forandret, de snille er ikke snille og de onde er ikke de onde. Gleder meg til resten av episodene som en unge.

 

Mohinder er blitt helt gærn, han eier ingen hemninger lenger...

 

Spørsmålet er: hva vil skje nå, og hva er kreftene til faren til Nathan, Sylar og Peter?

 

 

Angående de syntetiske kreftene, tror dere Sylar er slik?

 

Lenke til kommentar

Det som er kjipt med Heroes er at de sletter scener som forklarer ting. F,eks i sesong 1 hvor Sylar mirakuløst var i stand til å bruke evnene sine da han tok Eve av dage. Eller som i Sesong 2 hvor det blir forklart at Shanti-viruset slettet alle evnene hans utenom hans opprinnelige evne og telekinese.

 

Hiro kunne aldri drept Ando. Hvorfor tror dere han snakket engelsk til ham istedetfor japansk?

Artig at Linderman bare var Maury's verk.

 

Men, ble ikke Maury satt bak lås og slå i sesong 2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...