Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

I sommer startet jeg å se på Heroes S1 på NRK3. Etter å sett alle sammen var jeg helt "MÅ SE FLERE!" så jeg skaffet meg alle episodene fra S2 og startet å se. Hver kveld så jeg ca 2-3 episoder. Etter en uke hadde jeg sett dem alle. Sykeste serien jeg noen gang har funlgt med på (trur jeg..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det bunner ut i dårlig skuespill. Hadde et langt bedre kroppsspråk i sesong 1. Mer avslappet og mindre tømmerstokk.

Du nevner spesielt fremtidspeter, og ja, enig i at han har et toskete kroppspråk, men føler mer det er pga situasjonen han er i enn at det er så innmari dårlig skuespill!

Lenke til kommentar

gleder meg til i morgen. Headlines på tv.com er somfølgende:

Peter finds himself changed, Claire stalks her first villian. Matt sees the future. Så er det er bilde av Peter og Angela, og steike for et utrykk hun har. Noe av det sterkeste jeg har sett.

Endret av Skagen
La innlegget i spoiler-tag.
Lenke til kommentar

Hokey! Eg hater å vite noe som helst om neste episode før eg har sett den! Slike ting som dere diskuterer kan da plasseres i spoilers???

Gullape, ikke spesielt alvorlig, men eg går ikke inn og leser om episodene fordi eg ønsker ikke vite noe på forhånd... Spoiler please??

Lenke til kommentar

Takk Lars! Denne tråden er for USA seere! Ting som IKKE er sendt i USA skal i spoilers! Trodde det skulle være en grei sak å skjønne etterhvert!

Kommer for å diskutere det som skjedde i forrige episode som Lars sier! Og for å spekulere i hva som kommer til å skje/kan komme til å skje etc! Å vite hele serien før den blir sett er bortkastet!

Da får dere heller lage en tråd som det opplyses i topicen at denne tråden inneholder spoilers som ligger foran usa sendeskjema!

Lenke til kommentar

Sjefs ass!!!

Claire asså... Funderer litt på hvor det klikker for henne! Og om Peter sin plan innebærer å forandre hennes mening også..

Men en ting som irriterte meg litt! Haitian virker til å være en fornuftig fyr. Hvorfor er han med på "det som kan se ut som feil retning å gå" i fremtiden?

Sånn eg fikk inntrykk av så var det jo mye galskap som skjedde rundt om med folk som har gifts som klikker mongo osv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...