Henry9 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 I sommer startet jeg å se på Heroes S1 på NRK3. Etter å sett alle sammen var jeg helt "MÅ SE FLERE!" så jeg skaffet meg alle episodene fra S2 og startet å se. Hver kveld så jeg ca 2-3 episoder. Etter en uke hadde jeg sett dem alle. Sykeste serien jeg noen gang har funlgt med på (trur jeg..) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det bunner ut i dårlig skuespill. Hadde et langt bedre kroppsspråk i sesong 1. Mer avslappet og mindre tømmerstokk. Du nevner spesielt fremtidspeter, og ja, enig i at han har et toskete kroppspråk, men føler mer det er pga situasjonen han er i enn at det er så innmari dårlig skuespill! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Angående det... Likte ikke scenen hvor Nathan redder Tracy fra brua.. Føles så klishè og dårlig effekt / vinkel. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har begynt å se på s3 nå. Jeg føler det er litt for mange til å holde rede på nå. fet serie, men håper de ikke ødelegger den. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 S3 så langt er bare ikke som S1, men sys det er mye bedre enn S2. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jeg gleder meg til i morgen Angels and Monsters Endret 13. oktober 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 *Mine innlegg* Har fått oppdatert meg, og må si starten av S3 virker veldig lovende...ble litt skuffet av S2, men sånn har det ikke vært sålangt i S3. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nå gleder jeg meg til i morgen Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) gleder meg til i morgen. Headlines på tv.com er somfølgende: Peter finds himself changed, Claire stalks her first villian. Matt sees the future. Så er det er bilde av Peter og Angela, og steike for et utrykk hun har. Noe av det sterkeste jeg har sett. Endret 13. oktober 2008 av Skagen La innlegget i spoiler-tag. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tror jeg vet hvorfor hunj lager det utrykket... Møter faren til Petrelli gutta/ Arthur Petrelli Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bildet ligget forøverig et par innlegg lenger opp Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Åja, da tok jeg nok feil... : P Ser ut som Peter skal gjøre sitt.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hokey! Eg hater å vite noe som helst om neste episode før eg har sett den! Slike ting som dere diskuterer kan da plasseres i spoilers??? Gullape, ikke spesielt alvorlig, men eg går ikke inn og leser om episodene fordi eg ønsker ikke vite noe på forhånd... Spoiler please?? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Så du kommer til denne tråden for å si hvor kul forrige episode var? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Så du kommer til denne tråden for å si hvor kul forrige episode var? Jeg kommer i tråden for å diskutere forrige episode og eventuelt andre ting rundt sendte episoder. Ikke for å lese hva som kommer til å skje ... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Takk Lars! Denne tråden er for USA seere! Ting som IKKE er sendt i USA skal i spoilers! Trodde det skulle være en grei sak å skjønne etterhvert! Kommer for å diskutere det som skjedde i forrige episode som Lars sier! Og for å spekulere i hva som kommer til å skje/kan komme til å skje etc! Å vite hele serien før den blir sett er bortkastet! Da får dere heller lage en tråd som det opplyses i topicen at denne tråden inneholder spoilers som ligger foran usa sendeskjema! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1021345 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sjefs ass!!! Claire asså... Funderer litt på hvor det klikker for henne! Og om Peter sin plan innebærer å forandre hennes mening også.. Men en ting som irriterte meg litt! Haitian virker til å være en fornuftig fyr. Hvorfor er han med på "det som kan se ut som feil retning å gå" i fremtiden? Sånn eg fikk inntrykk av så var det jo mye galskap som skjedde rundt om med folk som har gifts som klikker mongo osv! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skulle jeg tippe så tror jeg Peter kansje er skyld i at Clair ikke har noe familie, Sylar hadde jo tatt over Bennet huset. The Hatian virker bare som om han følger den som gir han ordre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå