Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]


Anbefalte innlegg

Joda, men en enda enklere løsning i stedet for å slåss med de som kommer ville jo vært å frosset tiden, gått rolig og fint bort til Gabriel og Noah og forsvunnet derifra!

 

Noe annet synest eg er en B-løsning!

 

Men er jo litt kulere med 400 000 døde....

 

Stoppe tiden hadde vel ikke være til stor hjelp siden hun speed dama var der, hun beveger seg jo raskere enn han kan senke tiden. (Regner med Peter ikke kan stanse tiden noe mer enn Hiro)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda men det er liksom ikke noe mening i det som skjer selv om handlingen er spennende er omtrent ingenting logisk hvis man ser på hva som har skjedd i sesong 1/2.

 

Nå er det snakk om folk med superkrefter, tidsreise (noe som i seg selv skaper tusenvis av paradokser), et "clandestine company" og verdens undergang. Så logikk er vel ikke den viktigste faktoren. Og at de har vridd på historien er jo bare positivt og annerledes enn det vi er vant til fra andre serier. Folk burde være glad for at serien ikke har en historie som ikke følger den vanlige oppskriften.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg så første og andre sesong helt sammenhengende..Var bare sånn at jeg måtte se en ny episode og klarte ikke og stoppe..

Husker jeg hadde det akkurat slik med prison break også de første 11 episodene av første sesong...

 

min konklusjon er at når man kan se episodene for første gang og man har veldig mange episoder tilgjengelig så blir man mer begeistret enn om man ser en episode hver uke og må vente lenge til neste episode...

 

Nå vet jeg at ikke mange som har gjort det på denne måten og selfølgelig sett en episode hver uke, men tror at de som har gjort det får en litt mer wow (ikke spillet) følelse etter å ha sett serien.. Så etter denne sesongen er det akkurat det jeg skal gjøre...Hvis jeg hadde klart og vente hadde jeg ventet til alle episodene i volume 3 var ferdig og så sett alle sammenhengende for første gang...det er ihvertfall et tips til de som begynner og falle ifra eller til nye seere...

Lenke til kommentar
"Følger du med på Heroes på norsk TV? Da kan du se 6. episode av andre sesong på NRK3 førstkommende søndag. "

 

Haha, damn.

 

Det jeg syns er mest oppsiktsvekkende dersom NRK bare har kommet til episode 6 av sesong 2, er at VG i samme artikkel avslører slutten på sesongen:

22. september var ventetiden over, da «Heroes» sesong 3 hadde premiere på Amerikansk TV. Spørsmålene før den to timer-lange premieren var mange. Lever Nathan? Hva skjer med Nikki? Samtidig ble TV-seerne introdusert for nye karakterer, slektskap og superkrefter.

 

I tillegg til at de motsier seg selv med å skrive

Følger du med på «Heroes» på NRK3, kan du likevel lese denne saken. Den er garantert «spoiler»-fri.

 

:ermm:

Lenke til kommentar

Middelmådig sesong så langt. Dama som spiller den "superraske" må være noe av det verste skuespillertalentet på denne siden av månen. Irriterende at de tar en så useriøs vri i sekvensene med Hiro og hun. Over the top.

 

De prøver rett og slett for mye. Skuespillet er jevnt over dårligere, også blant de faste (Peter Petrelli virker som om han har soppvekst i armhulene). Håper de luker dette vekk.

 

Fortsatt spennende, men langt unna sesong 1. :)

Lenke til kommentar
Middelmådig sesong så langt. Dama som spiller den "superraske" må være noe av det verste skuespillertalentet på denne siden av månen. Irriterende at de tar en så useriøs vri i sekvensene med Hiro og hun. Over the top.

 

De prøver rett og slett for mye. Skuespillet er jevnt over dårligere, også blant de faste (Peter Petrelli virker som om han har soppvekst i armhulene). Håper de luker dette vekk.

 

Fortsatt spennende, men langt unna sesong 1. :)

Enig. Spesielt med soppveksten :p

Lenke til kommentar

Peters manglende evne til å ha hendene inntil kroppen når han går. Spesielt fremtids-Peter. Ser ut som en vandrende tømmerstokk.

 

Normalt er det overmuskuløse bolere som går slik. Det ser ut som om Peter er plaget av noe sviende under armene ;)

 

Det bunner ut i dårlig skuespill. Hadde et langt bedre kroppsspråk i sesong 1. Mer avslappet og mindre tømmerstokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...