Filmvenn Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvor mange ganger må det nevnes, Hiro kom ikke ut p.g.a. Hatian og Future-Peter døde på grunn av Hatian var der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hiro kan ikke telportere når Haitian fyren er der. EDIT: se der ja, to som sier det før meg, så sikkert er det Endret 9. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvorfor teleporterer ikke bare Hiro seg ut av fengselet? Fordi kreftene hans ikke virker der inne. Haitian-fyren passer på. Hmm, det fikk jeg ikke med meg. Men håper dere tok poenget uansett. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skjønte hva du mente ja. Haitian-fyren er forøvrig mansuforfatternes viktigste brikke, da han er nøkkelen til enhver situasjon hvor de trenger å forklare hvorfor noen ikke bruker evnene sine. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Future-Peter døde på grunn av Hatian var der. Snakket ikke om den episoden... Edit: Jo snakker om den episoden men ikke den episoden i episoden Endret 9. oktober 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Skjønte hva du mente ja. Haitian-fyren er forøvrig mansuforfatternes viktigste brikke, da han er nøkkelen til enhver situasjon hvor de trenger å forklare hvorfor noen ikke bruker evnene sine. Sant det. Når jeg tenker på det, så blir det nesten litt for lett i alle situasjonene å bare plassere Hatian der. Nesten en "vei ut" for manusforfatterne. Endret 9. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Link til Promo for episode 3.05 the father of three heroes..... Det virker kjempe stilig....Gleder meg Endret 9. oktober 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Link til Promo for episode 3.05 and who didn't see that one coming... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 AAAH har så lyst å se det og lese spoilere men skal klare meg uten. Er jo bare tirsdag det er snakk om her Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 skjønte at det var faren til peter osv.. visste dessuten at han kom til å dukke opp, som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hmm, litt rart egentlig. Sylar kunne jo ha sprengt hele lvl5, Peter kunne jo teleportere vekk derfra, så hvorfor kunne ikke Sylar gjøre noe ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hmm, litt rart egentlig. Sylar kunne jo ha sprengt hele lvl5, Peter kunne jo teleportere vekk derfra, så hvorfor kunne ikke Sylar gjøre noe ? Vi så jo på starten av sesongen at han med blå flammer brente glasset hver eneste gang man så han, så kanskje det ikke går. Isåfall kunne jo Sylar ha sprengt seg ut da han var på toppen i forrige sesong. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Grunnen til at Peter ikke stoppet tiden når Lille-Noah ble drept er jo fordi han ikke så det... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Joda, men en enda enklere løsning i stedet for å slåss med de som kommer ville jo vært å frosset tiden, gått rolig og fint bort til Gabriel og Noah og forsvunnet derifra! Noe annet synest eg er en B-løsning! Men er jo litt kulere med 400 000 døde.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det var jo bare halvparten så kult som det eg trodde! hehe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kom akkurat over denne saken: Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kom akkurat over denne saken: Haha, føler det akkurat sånn Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jøsses... Syns sesong 3 er dritbra jeg. Jeg gleder meg sinnssykt mye til hver episode. =) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Joda men det er liksom ikke noe mening i det som skjer selv om handlingen er spennende er omtrent ingenting logisk hvis man ser på hva som har skjedd i sesong 1/2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå