Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]

Anbefalte innlegg

Dæven for en episode :wee:, sesongens beste til nå etter min mening.

Det skjedde utrolig mye, og det var litt vanskelig å fordøye alt sammen. Nå sitter jeg igjen med et "wow" inntrykk. Peter er nå blitt mye mer spennende enn noen gang før, umulig å vite om han er god eller ond nå. Jeg håper på det beste, siden Sylar kommer ikke til å bli den familiefaren med en gang. Det var tungt å se hvordan han endte opp i framtiden. Tracy er virkelig noe å følge med på nå, er mer spennende enn Nikki i alle fall. Mohinder ser ut til å virkelig havne dypt i møkka, stakkar fyr.

Alt i alt, utrolig bra episode; karakterutviklingen var enorm og alle hendelsene er virkelig spesielle. Hiro og Ando har virkelig et rot å ordne opp i, og hvem i huleste jobber Daphne for? Monroe lå jo død og begravet, fram til nå...

Beste sitatet i dag:

Hiro? You son of a bi...!"

- Adam Monroe til Hiro.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sesong1 - Peter nesten sprenger New York.

Sesong2 - Peter slipper nesten løs et virus som dreper 93% av verdens befolkning.

Sesong3 - antagligvis værre enn hva det tidligere har vært, Peter teleporter og timetravler uten og tenke på butterfly konsekvensene. Så blir morsomt og se hva en allerede farlig og mektig Peter gjør framover. Ikke nok med det, så har han også fått sylars ability. Hvor han får med en nesten ukontrollerbar hunger. En ting, drapet på broren " Nathan " i framtiden. Er det første drapet peter har gjort til nå?

Lenke til kommentar
Sesong1 - Peter nesten sprenger New York.

Sesong2 - Peter slipper nesten løs et virus som dreper 93% av verdens befolkning.

Sesong3 - antagligvis værre enn hva det tidligere har vært, Peter teleporter og timetravler uten og tenke på butterfly konsekvensene. Så blir morsomt og se hva en allerede farlig og mektig Peter gjør framover. Ikke nok med det, så har han også fått sylars ability. Hvor han får med en nesten ukontrollerbar hunger. En ting, drapet på broren " Nathan " i framtiden. Er det første drapet peter har gjort til nå?

Peter er glad i å fucke opp ting, og så må han og resten av folkene redde den. Nå kan det bli gøy, siden ingen vet hvem som er god og ond lenger. Alt begynner å bli et stort, men sammenhengende rot.

- Ja, jeg tror at Peter drepte noen for første gang i serien i denne episoden...

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke Hiro teleportere ut av Level2?

Er haitian der konstant? Synest den mannen er overalt hele tiden.....

Og er Level 2 så nært at Level 5 er trygg? Såg jo at han ikke skulle langt bort før Peter fikk kreftene igjen i fremtiden!

Lenke til kommentar

Og er Level 2 så nært at Level 5 er trygg? Såg jo at han ikke skulle langt bort før Peter fikk kreftene igjen i fremtiden!

Er ikke hatian som holder level 5 trygt.

Lenke til kommentar
Syns Heroes blir mer og mer ulogisk. Er hele tiden småting som irriterer meg. Feks. hvorfor har framtids-Peter arr i ansiktet? Han har jo helbredelses-evnene til Claire?

.... .... .... Liker du noe i det hele tatt?

Ehh.. hvordan i svarte kunne du trekke den konklusjonen ut av det jeg skrev?

Lenke til kommentar

Det virker som at rommene er så sikre at ingen klarer å bryte seg ut av dem, så da er det ikke noen grunn til at Haitian skal være der hele tiden. Vi så jo at det var mulig å teleportere seg inn, så Hiro burde kunne teleportere seg ut hvis ikke Haitian var der. Kan jo være han er der hele tiden etter at de putta inn Hiro siden de viste at Hiro kunne teleportere seg ut, men da er det jo rart at han ikke prøvde.

Syns Heroes blir mer og mer ulogisk. Er hele tiden småting som irriterer meg. Feks. hvorfor har framtids-Peter arr i ansiktet? Han har jo helbredelses-evnene til Claire?

Det er nok en grunn til det, som vi får svar på senere. Han døde jo også, selv om han ble skutt i brystet og ikke i hodet (mens Claire sa til nåtidens Peter, at et skudd i bakhodet burde drepe han). Kan være det har skjedd noe så han har mista den evnen.

Synes det var litt rart at Peter ikke stoppet tiden, og reddet lille-Noah da... (men nå er ikke Peter den smarteste personen heller...)

Lenke til kommentar

.... .... .... Liker du noe i det hele tatt?

Ehh.. hvordan i svarte kunne du trekke den konklusjonen ut av det jeg skrev?

Når du legger merke til og bryr deg om små detaljer som det ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...