mushi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Alle andre med superkrefter har kommet fra foreldre med krefter, og så vidt jeg veit hadde ingen av foreldrene til sylar det... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Faren til Sylar da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har ikke begge foreldrene til de andre krefter? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvilke krefter hadde faren til Petrelli gutta da? Han har vi jo aldri sett noe av faktisk. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg kan egentlig godt se for meg at Angela er moren til Sylar. Peter og Sylar har jo egentlig ganske like krefter. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvilke krefter hadde faren til Petrelli gutta da?Han har vi jo aldri sett noe av faktisk. Det er ikke sagt noe om, men i følge Linderman så er de store. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Noen som har noen tanker om dr. Zimmerman? "Do you know me?""Know you? I created you." Endret 30. september 2008 av JonT Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg kan tenke meg at han jobber/jobbet i The Company og at "nikki" er en klone eller om hun kanskje er skapt helt fra grunnen av. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hun er garantert en klone, og de har blitt sendt bort til forskjellige foreldre som ikke er deres. Ala Niki og Jessica endte opp hos faren til Niki vi så i S1, Sylar endte opp som en sønn av en urmaker og en dame som ingen av de hadde krefter. Så når vi nå har blitt kjent med Tracy hadde jeg ikke vært forundra om at det er en til klone der ute. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fet episode takket være Sylar og Hiro-trådene. Dritmorsomt når Sylar går for fullt inn i rollen som FBI-Agent. Claire er som hun har vært gjennom sesong 2. Et kjedelig, men veldig hett gjesp, med en irriterende stor mengde emosjonell bagasje og selvmedlidenhet. Adam var fet i begynnelsen av S2. Etter at han røpet sin masterplan gled han bare inn i mengden av "enda en badguy som liksom skal redde verden fra menneskene..." Alle kan manipulere Peter. Peter er en ryggradsløs pingle uten mål og mening. Han er den rake motsetningen til Sylar som har satt seg sitt mål og holder seg tro til sin sti. Hadde vært fett hvis Sylar og Peter var brødre. De er liksom de som skal stå opp mot hverandre. Jeg er ganske spent på hvordan det utvikler seg med Angela som Mastermind. Hun prøvde seg på noe lignende i S1, men tapte. Og damn! Claire var ekstra heit idag. Noen andre som la merke til det? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Meredith også begynte å kveles i den kontaineren. Vil tro hun trenger like mye luft som alle andre... Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Episode 4 promo ---> Gleder meg som vanlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Meredith også begynte å kveles i den kontaineren. Vil tro hun trenger like mye luft som alle andre... Fikk du ikke med deg det hu sa når hu snakka om waterboarding? Snakka om at hodet ditt lurer deg til å tro at du drukner selv om du egentlig ikke gjør det. Tipper det er samme sak. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Episode 4 promo ---> Gleder meg som vanlig Ser vanvittig konge ut! Lurer på hvorfor Sylar er blitt så "god" plutselig. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 hahaha! new side of sylar. fyfaen blir morsomt og se. Hva skjer med at clair går etter Pete med en jævla pistol? tvilsomt at det kommer til og stoppe framtids Peter. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 hehe tror Peter tenkt først at Sylar kom til å spise/drepe Mr.Muggles Haha Jeg lurer også på hva i hellvete Clair driver på med... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Spoilere er gøy Jeg tror det var Sylar i framtiden, siden en god del av den episoden kommer til å foregå i framtiden. Han ser helt konge ut med det forkleet da Claire er virkelig badass i framtiden, men det kler henne ikke... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Kler henne ikke nei, Clair skal bare være eyecandy spør du meg. Ingen god skuespiller, og heller ingen spennende karakter spør du meg. Og det er riktig at det er framtids sylar, posta tidligere ett intervju hvor skuespillern forteller litt mer om det. Endret 1. oktober 2008 av GullApE Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kler henne ikke nei, Clair skal bare være eyecandy spør du meg. Ingen god skuespiller, og heller ingen spennende karakter spør du meg. Og det er riktig at det er framtids sylar, posta tidligere ett intervju hvor skuespillern forteller litt mer om det. De må bare få kledd skjelettet hennes med Adamantium, å gitt henne seks klør Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Neste episode blir vilt bra Meget irriterende med hundre spoilertags forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå