tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 hehe, nå som jeg forklarte det som nærmest umulig å se den i kveld så har jeg bestemt meg å være oppe å gjøre akkurat det! er jo høstferie, så blir å laste ned nærmest 3 om natten og se an ferdig til 5 eller noe før jeg legger meg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Grei episode 3. Liten tilbakekomst med Micha og The Hatian. Kan vel godt si at Micha nå er skrivd ut at serien hvertfall forløpig. Ser ikke noe særlig grunn for å bringe han tilbake nå. Må si jeg liker Daphne bedre nå. Litt morsom dame, fniste litt når hu kalte Hiro Pikachu. Å nå kommer vel Matt til å møte henne. Merkelig at Daphne og Matt skulle ende opp med å bli sammen, å få barn sammen. Også er Hiro og Ando nå i Level 5. Lurer på om Angela vil bruke dem til noe, eller om rett og slett de er der bare fordi Angela og alle er sint på dem for å ha latt Daphne tatt formelen. Er åpenbart hvem som har leid Daphne. Så åpenbart at jeg ikke trenger å fortelle hvem det er. Tror nesten at denne personen vil komme tilbake gangske snart og. Endret 30. september 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er ganske åpenbart ja, dagens episode var veldig bra. Peter drar til framtiden igjen, med Peter. hehe gleder meg til og se det i neste episode eller når det kommer. Daphne gjør det bra, elsker scenene mellom hun og Ando. Slutten den var ekstremt god, ble litt overraska over hvordan Sylar bare slakta han sonic sound fyren. Ikke at det kom som noen bombe, sylar stakk av med en bra power. Peter fikk 3 ;P Trudde vi skulle få se mer av de badguysa, de var liksom de hardeste av de hardeste. Og tok to episoder fra de stakk av til de ble fanga igjen. Skal vi tro Angelas framtidsvarsel i drømmen sin så er det ikke det siste vi ser av et par av dem. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Må si meg enig, denne episoden var ganske bra. Jeg gleder meg til neste episode, spesielt med tanke på Tracy og Zimmerman og Peter-ene. Ando begynner å bekymre meg litt, ser ut til at han vil ha sin del av kaka nå; - Ando, what are you doing? That was not the plan. - I'm being awesome! Alt tyder på at Sylar begynner å mykne opp, men Bennet er fast bestemt på hva han vil med Sylar. Daphne eier da , kalle Hiro for Pikachu, og hun er alltid på rett sted til rett tid. Claire gir virkelig ikke opp, selv etter alt som har skjedd. Hun har det i seg. Hva skjedde med Knox? Stakk han av, eller tok Sylar rota på ham? Er åpenbart hvem som har leid Daphne. Så åpenbart at jeg ikke trenger å fortelle hvem det er. Tror nesten at denne personen vil komme tilbake gangske snart og. Kan du forklare hvem du sikter til? Edit: GullApE: Sylar confronts Elle at the Company and twelve villains escape due to an ensuing battle. Meanwhile, Claire finds out more about her ability and Ando travels with Hiro to Paris in pursuit of a speedster named Daphne. Ser ikke ut til at vi er ennå ferdige med baguysa, det er ca 9 stykker igjen. er jo en grunn til at den første halvdelen av sesongen heter Villians. Endret 30. september 2008 av SasaB Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du sier noe der, lurer på hvem andre Benent og Sylar kommer til og jakte på nå. Syntes det er best at vi ikke har blitt introdusert med dem ennå. Liker det litt mystisk, hvem trur dere parkman har i armene? Kan du forklare hvem du sikter til? Tenk etter hvem er det som vet nok om the company og har ressurssene det trengs for og få tak i formulaet. Og hvem var det sist sesong som endte opp med kanskje det mest dødlige viruset verden hadde sett. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tenk etter hvem er det som vet nok om the company og har ressurssene det trengs for og få tak i formulaet. Og hvem var det sist sesong som endte opp med kanskje det mest dødlige viruset verden hadde sett. Adam? Tenkte det kunne være han siden Ms. Petrelli så han i drømmene sine Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er jo selvfølgelig bare rene spekulasjoner, men virker som det den mest troverdige påstanden. Men må huske at vi forsatt har et par company guys som ikke har visst seg. Faren til Peter, Arthur Petrelli. Det er i allefall en med stor kunnskap om the company. Så burde vi også spørre oss selv om hva furmulaet gjør. Gir folk powers? Tviler sterk, har allerede en historie om det. Mohinder, jeg trur det enten tar bort powers eller er oppskrifta til viruset Adam er på jakt etter. Det siste er det mest sannsynlige trur jeg. Spoilers fra neste episode med jævla kul tittel. Episode #3-4: "I Am Become Death Mest trolig en veldig Peter centric episode. Written By: Aron Coleite Directed By: Adam Kane Guest Stars: David Anders (Adam Monroe), Malcolm McDowell (Linderman), Adair Tishler (Molly Walker) NBC's Official Description (Added 9/15/08): TASKED TO SAVE A WORLD DESTINED FOR DESTRUCTION, PETER MUST EMBRACE A WILD, DANGEROUS ABILITY TO BETTER PREPARE FOR THE STRUGGLE AHEAD -- GUEST STARS MALCOLM MCDOWELL (LINDERMAN), DAVID ANDERS (ADAM MONROE) AND ADAIR TISHLER (MOLLY) RETURN -- Seeing a future where nearly everyone has abilities, a world destined for destruction, Peter resolves to prevent this earth-shattering end -- whatever the cost -- and so takes on a dark, unwieldy ability to save the world -- gambling (wrong) that it won’t destroy him and everything he loves first. After allowing Angela’s (Cristine Rose) half of “the formula” to be stolen, Hiro (Masi Oka) and Ando (James Kyson Lee) set out to uncover the identity of the Villain who hired Daphne (guest star Brea Grant) -- and must consult with the person who knows these rogues best…Adam Monroe (guest star David Anders). After the bloodbath at the bank, H.R.G. (Jack Coleman) resolves to get rid of his new partner. Meanwhile, determined to be a hero, Claire (Hayden Panettiere) hits the road after one of the Villains from H.R.G.’s old files. Suresh (Sendhil Ramamurthy) gives in to impulse. Linderman (guest star Malcolm McDowell) and Molly (guest star Adair Tishler) return in unexpected manners. A new romance ignites between two Heroes. Ali Larter, Adrian Pasdar, Greg Grunberg, Zachary Quinto and Dania Ramirez star. Randall Bentley, Ashley Crow, Jessalyn Gilsig, Ronald Guttman, Jamie Hector, Jimmy Jean-Louis, Ntare Mwine and Thomas Robinson guest star. UPDATED 8/20/08: David Anders returns as Adam Monroe in this episode. Og legg merke til hvem som er tilbake hehee min favoritt badguy. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Og legg merke til hvem som er tilbake hehee min favoritt badguy. Kjedeligere badguy enn Sylar i mine øyne, men for all del en verdig motstander Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Vil ikke kalle han den kjedeligste badguy`en, da Sylar var utrolig kjedelig i store deler av S2. Å Adam var far more superior badguy da enn Sylar. Endret 30. september 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, i sesong 2 var Adam mye bedre badguy enn Sylar, det er jeg helt enig i. Men i mine øyne er Sylar superior til Adam med tanke på hvor badguy han er i mentalitet. Å ville ødelegge verden fordi man ikke liker hvordan menneskene er er en ting, men å ville drepe alle som har evner fordi man ikke føler at de er verdige det de har fått er i mine øyne noe mye råere Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Også enig i det du sier. Hvis folk husker han fra Alias var han jo helt drøy der. Men jeg ser liksom potensialet til Adam karakteren med så mye historie og erfaring. 400 år, og det at han greide og menipulere Peter. En ting jeg ikke greier og få ut av tankene mine er hva Angela mente med " you have just opend pandoras box " eller hvordan det var igjen. Når sesong2 slutta så var jeg sikkert på at Peter skulle gå på en eller anna hevntokt mot the company siden de var den mest sannsynlige morderen til Nathan. Men så visste det seg at Nathan overlevde, Peter ble ikke hevngjerring eller ond. Og Peter fra framtiden ser ut til og være enig i mye av det Company står for. Så, hva kan hun mene? Jeg får ikke ro i sjelen før jeg får en ny troverdig spekulasjon inni tankegangen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Åh! Bra episode Digger Sylar - HRG Teamet : P Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 faen sjekk ut dissa future sylar spoilere. Kan da ikke være sant!? hahaha greier ikke se for meg sylar i den situasjonen. http://spoilertv-heroes.blogspot.com/2008/...sh-forward.html Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 En ting jeg ikke greier og få ut av tankene mine er hva Angela mente med " you have just opend pandoras box " eller hvordan det var igjen. Tror egentlig ikke det er så mye mening med det. De brukte de nok egentlig bare fordi det var en veldig spenningsgivende kommentar. Egentlig var det meningen at viruset skulle bli sluppet ut og at Nathen ikke skulle bli skutt, men bli slapp og falle om av viruset. Kommentaren var nok mer rettet mot utslippet av viruset og det tyder vel på at hun pratet med Adam når hun sa det. Virker litt som om kjemiformelen er det stoffet Maya har i blodet og som kan gi enhver person superkrefter. Ellers synes jeg showet har kommet tilbake til det det har vært så god på før; det at man ikke vet hvem som er gode og slemme. Claire og Noah er nå gjort om til noen som bare er ute etter hevn. Sylar har fått sympati ved at drepingen hans nå er et resultat av en psykisk sykdom og det slemme som blir gjort er stort sett et resultat av de snilles dumheter (Hiro som slipper ut viruset og Peter som endrer fremtiden i håp om det bedre). Men jeg er litt i tvil om at det er Adam, Daphne jobber for. Adam har jo alltid pleid å gjøre ting på egenhånd og hvordan skulle han ha overtalt Daphne mens han lå i graven? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Genial episode;. Gleder meg til neste uke heh, Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er Nikki, Tracy og hun andre doktoren nevnte, kloner? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er Nikki, Tracy og hun andre doktoren nevnte, kloner? Ingen vet, det er et dusin teorier ute og går. Her er en link som har en del fanteorier, og den teorien du nevner er vel den mest utbredte... Er det klart nå at det er Angela Petrelli som er moren til Sylar? Eller er jeg helt på vidda? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Er det klart nå at det er Angela Petrelli som er moren til Sylar? Eller er jeg helt på vidda? Hvis man stoler blindt på hva en person sier, ja. EDIT: takk! Endret 30. september 2008 av mushi Lenke til kommentar
GeO Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg er fornøyd med episoden. Merker at jeg liker Sylar veldig godt, særlig det at han er så iskald og uhelbredelig slem. Kan trådstarter fikse skrivefeilen i emnetittelen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tror ikke Angela er moren til Sylar. Men hun vet hvordan han vil behandles. Han vil bli annerkjent som spesiell osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå