Darwald Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hei! Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne threaden, men jeg fant ut jeg like så godt kunne plassere den her..! Har nå sett season 2 av Heroes, og det er så gøy! Så hører jeg at Volume 3 ikke kommer ut fordi det er streik i USA.. disse manusforfatterne og greier? Noen som vet noe? Mvh ;D Endret 27. oktober 2008 av fredrik Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sesong 2 skulle egentlig vært 10 episoder lenger eller noe slik. De avsluttet den tidligere pga. streiken. Partene er kanskje enige (Writers guild skal presentere forslaget for medlemmene sine snart), men vi kommer uansett ikke til å se noe mer før tidligst høsten. Lenke til kommentar
Darwald Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Sesong 2 skulle egentlig vært 10 episoder lenger eller noe slik. De avsluttet den tidligere pga. streiken. Partene er kanskje enige (Writers guild skal presentere forslaget for medlemmene sine snart), men vi kommer uansett ikke til å se noe mer før tidligst høsten. Hehe ;D Stemmer Sesong 2 skulle egentlig vært 10 episoder lenger eller noe slik. De avsluttet den tidligere pga. streiken. Partene er kanskje enige (Writers guild skal presentere forslaget for medlemmene sine snart), men vi kommer uansett ikke til å se noe mer før tidligst høsten. Hehe ;D Stemmer Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 TIL HØSTEN?! Ja, jeg brukte store bokstaver med vilje, men det der hørtes bare helt grusomt ut. Har hatt en liten pause fra Heroes i det siste, men i dag fant jeg ut at jeg skulle se en episode, som igjen førte til at jeg måtte se neste og vips så hadde jeg sett hele sesongen. Kjenner jeg ble skikkelig lei meg nå Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde trodd det kom til å bli enda lengre å vente til enn høsten. Det er vel ikke så lenge siden sesong 2 var ferdig(?), og hvertfall ikke streiken! Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Trodde sesong 3 var rett rundt hjørnet nå jeg. Sesong 2 var vel ferdig i starten av desember. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det var den streiken da som ødela all morroa. Noen som vet hvor mange sesonger det er planlagt av Heroes? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Trodde sesong 3 var rett rundt hjørnet nå jeg. Sesong 2 var vel ferdig i starten av desember. Sesong 2 er ikke ferdig enda. Del 1 av sesong 2 er ferdig, del 2 kommer til høsten. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Trodde sesong 3 var rett rundt hjørnet nå jeg. Sesong 2 var vel ferdig i starten av desember. Sesong 2 er ikke ferdig enda. Del 1 av sesong 2 er ferdig, del 2 kommer til høsten. Episode 11 av sesong 2 ble faktiskt omskrevet pga uvissheten av streiken...hørte noe om at Nathan petrelli egentlig hadde spillt inn en scene der han kollapset pga viruset..men de endret det slik at en skjøt ham istedenfor.. uansett, episode 11 av sesong 2 blir regnet som sesong finale og slutten av sesong 2... Pga streiken ble del 2 av sesong 2 kuttet ut, og de må heller begynne å skrive på sesong3, filme det og produsere...ting tar tid...og vi kan ikke regne med å se Heroes sesong 3 før til høsten i september måned...Det vil vel da bli volume 3... Får sikkert noen spoilere\informasjon om sesong3 når Comic Con 2008 er igang, der Heroes helt sikkert blir representert... Her er forresten et intervju av skaperen av serien..det ble gjort før streiken var slutt... Intervju av "Tim Kring" , skaperen av Heroes: http://boards.9thwonders.com/index.php?showtopic=62954 Og her er en liten situasjonsbeskrivelse av heroes: http://tv.ign.com/articles/851/851092p1.html Endret 27. februar 2008 av Zungam Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Takk, fin info dette! Gleder meg hvertfall til det fortsetter! Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 har funnet frem til en mer eksakt dato når sesong 3 kommer på lufta.. skal visstnok være mandag 8 september..og NBC har bestillt 25 episoder så det blir mye bra tv mellom september og desember i år... Kildene har jeg tatt ifra det offisielle uoffiselle fan-siden "9th-wonders: les første post her: http://boards.9thwonders.com/index.php?showtopic=63052 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det offisielt at det begynner den 8.? Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er vel ikke helt offisielt...men ifølge det forumet jeg linket til, der en har kontakt med en av skribentene av Heroes, så blir det faktiskt bekreftet og dobbelbekreftet av Chris Zatta (assistent skribent på Heroes og faktiskt han som skrev episoden med navn "Parasite"... Og det som kommer frem av dette intervjuet virker veldig sannsynlig..Det som jeg nesten kan si er offisielt er at Heroes returnerer i løpet av september 2008...jeg velger ihvertfall å tro på at den returnerer mandag 8.september 2008... Når det blir offisielt bekreftet kan jeg jo evt. komme med den bekreftede informasjonen... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tror det ikke før det er offisielt Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det blir uansett laang ventetid...om Heroes returnerer tidlig i september eller slutten av september har ikke så mye å si..har en ventet 6-7 mnd +++ så klarer en å vente et par-tre ekstra uker... Lenke til kommentar
Darwald Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Trodde sesong 3 var rett rundt hjørnet nå jeg. Sesong 2 var vel ferdig i starten av desember. Sesong 2 er ikke ferdig enda. Del 1 av sesong 2 er ferdig, del 2 kommer til høsten. Episode 11 av sesong 2 ble faktiskt omskrevet pga uvissheten av streiken...hørte noe om at Nathan petrelli egentlig hadde spillt inn en scene der han kollapset pga viruset..men de endret det slik at en skjøt ham istedenfor.. uansett, episode 11 av sesong 2 blir regnet som sesong finale og slutten av sesong 2... Pga streiken ble del 2 av sesong 2 kuttet ut, og de må heller begynne å skrive på sesong3, filme det og produsere...ting tar tid...og vi kan ikke regne med å se Heroes sesong 3 før til høsten i september måned...Det vil vel da bli volume 3... Får sikkert noen spoilere\informasjon om sesong3 når Comic Con 2008 er igang, der Heroes helt sikkert blir representert... Her er forresten et intervju av skaperen av serien..det ble gjort før streiken var slutt... Intervju av "Tim Kring" , skaperen av Heroes: http://boards.9thwonders.com/index.php?showtopic=62954 Og her er en liten situasjonsbeskrivelse av heroes: http://tv.ign.com/articles/851/851092p1.html Jepp, det står faktisk i slutten av Volume2.. "Volume Three: Villains", eller noe sånt hvertfall. Hemmadritt sier jeg bare! Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Enig..Er det forresten noen som vet om noen av sesongene vil komme på blue ray ?Litt off-topic, men bare lurte... Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg vet ikke, men det blir vel solgt mer og mer av Blu-ray etter hvert som det vokser, så det er ikke umulig Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Gode nyheten er hvertfall at siden da de starter filmingen av sesong 3(med vol.3) nå i mai, så er de i god tid ferdig til september da det er meningen serien skal komme tilbake nå. Så det betyr at når S3 starter har de spilt inn og lagd ferdig nok til 11-13 episoder som gir de god nok tid til å fullføre alle episodene etter. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Da er datoen endelig satt: mandag 15.september starter sesong 3 av heroes. Det blir en dobbel episode, som da forklarer at sesongstartsen blir utsatt fra mandag 8.september... http://www.ifmagazine.com/new.asp?article=6016 http://hollywoodinsider.ew.com/2008/04/nbcs-new-lineup.html http://www.ifmagazine.com/new.asp?article=6025 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå