Faktum1 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei Hvorfor kommer jeg ikke inn på freakforumet lengre? Når jeg prøvde å komme inn fikk jeg denne meldingen: "Tilkoblingen fikk tidsavbrudd, tjeneren på freakforum.nu brukte for lang tid på å svare". Nettleseren jeg bruker er Mozilla. Takk for svar Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei. Det ser ut til at NFF har byttet webhost og dermed også sannsynligvis IP. På URLen ligger det kun en blogg (hostet av blogger.com) om hva som skjer fremover. Sannsynligvis skyldes dine problemer en eller annen DNS cache et eller annet sted? Jeg bruker også firefox og kommer hvertfall inn på bloggen. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dette står på sida: Hei sveis. Det ser ut til at den nye serveren blir levert Fredag kveld, og med oppsett og lignende ser det ut til at nFF kommer opp iløpet av helgen en gang, eller begynnelsen av neste uke hvis uforutsette ting skulle oppstå ( men det gjør det jo aldri... ). Oppdatering utført! Kom inn eg, bare til å prøve eit par ganger så kommer du inn. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) edit: Fungerte nå Nå har jeg prøvd tre ganger, men kommer enda ikke inn. Endret 9. februar 2008 av Faktum1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå