BaltusBrun Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei! Hver dag for alle oss diskusjon.no brukere kan vi komoume med Uhørte og Urørte artister i denne tråden. Poenget er at vi kan finne ny musikk som vi ikke er så kjent med. Jeg har ikke funnet noe lignende tråd så jeg oppretter en her og nå. Før vi begynner så er det noen Regler vi må gå igjenom. - Useriøse Innllegg og annet på den frekke siden vil bli rappotert til en moderator. - Vis hensyn til alle og en hver. - Sanger/Videoer skal ikke forekomme på Ulovlig vis og skal tas fra lovlige sider feks. YouTube. - Ta gjerne sanger som er Egenprodusert men da har du selv ansvaret for sangen. - I liknende måte som regelen ovenfor må du spørre om og få brue sangen i feks. Videoer, Slideshow og andre ting. - Alle skal ha respekt får en hver sjanger og ikke komme med spydige kommentarer som dette "Denne sangen stinket... etc" Håper du vil få litt nytte av denne tråden og ha det morro! Før du poster vil jeg gjerne for ordens skyld at din post skal ha: Artist navn.Tittel på sangen. Ta gjerne med album hvis det er ute Takk Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg beggyner med en Artis som heter Jhevon Paris og synger innen sjangeren Hip-Hop. En grunn til at jeg velger denne sangen er fordi jeg selv heter August så jeg søkte etter nettopp August på YouTube og fant videoen. Så jeg håper den vil falle i smak og vil tippe at ikke så mange her har hørt om han:) Sangen heter Neva Eva og den finner du Endret 9. februar 2008 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Står det noe om det? Du kan gjærne pluke derifra også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå