Gormers Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Bungie har fikset flere småproblemer i denne patchen. Nå blir det slik at hvis folk ikke har mer forskjell på liv enn 4AR skudd i en kamp, så vil begge dø hvis de slår sånn ca samtidig istedenfor at det blir tilfeldig. De har også gjort det slik at hvis vi velger "prefer good connection" så vil det bli søkt etter flere folk, med andre ord er det mindre sjanse for at man blir nødt til spille mot en fra USA som også er host, men mindre han har god nett. Les alt her: http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...s&cid=13233 Lenke til kommentar
neoman Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hehe høres bra ut dette kunne godt ha tatt med noen nye våpen-baner-kjøretøy, men får håpe det kommer med tiden da. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 det kommer vel sikkert til å bli bra detta Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 gleder meg til opdaten er ute , ser ut til og kunne eliminer en del av latency problemene . og kaske fjerne plagsome amrikanere fra spille listen , ikke det at franskmenn og tyskere er så mye bedre og spille med , sidne de neker og prate engelsk Lenke til kommentar
roolf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det at vi skal bli matchet med andre folk i Europa dersom vi velger "prefer good connection" er den største nyheten siden Halo CE. Men siden Bunge har vist helt siden Halo2 at spilling off host med 250 ms latency er helt umulig, og ikke giddet å gøre noe med det i Halo3, så er jeg skeptisk. Men det er klart at det hadde vært fint om de fikk det til slik at det blir like forhold for alle. Da vil jo den beste vinne, noe som ikke alltid er tilfellet slik det er nå. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 nei det er sikkert og vist , jeg tror nok at jeg hadde hatt høyere lvl hadde det vært bedre latency . som det er nå så spiller jeg helst costum games med venner . Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Funker "prefer good connection" nå? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 er vell ikke før etter updaten at det funker . ikke skyt meg vist eg tar feil . Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 er vell ikke før etter updaten at det funker . ikke skyt meg vist eg tar feil . Ah. Trodde den hadde kommet, så. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Vet egentlig noen når den kommer? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vet egentlig noen når den kommer? Trodde de sa "some time next week" for en uke siden. Det er ihvertfall noe sånt som innen noen uker. Lenke til kommentar
Cactuar Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hmm, kanskje på tide å tørke støv av Halo da. Men kommer vel til å bli grisebanket de første matchene. Har ikke spillt Halo 3 online siden Call of Duty 4 kom i hus. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Nå har updaten kommet Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Merkes absolutt. Nesten alle slosskamper som var face-to-face endte med at begge døde når jeg spilte rumble... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Gutter i alkutter. (jada). Jeg har høvelig bra nett, Uninet. Og med litt vett så har jeg ordnet meg OpenNat. Når jeg spiller mot noen i "amrika" så ser jeg pingen dems ved og holde Back knappen inne. Og de har typisk ca 1 grønn fra fullt. Og noen med 150ms med ping så synes jeg det ikke er godt nok. CS:S over alatern virker dårlig. Og pinge noe på Østsiden av USA går jo også dårlig. Jeg pinga en server i Newyork. Og får 158ms i ping. http://www.speedtest.net/ Endret 21. februar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Melee funker kjempebra her nå. Merker også at pingen har sunket betraktelig! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 omg nytt map loll Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) OMG! Pakken som kommer til våren? Endret 23. februar 2008 av Mathiassky hold deg for god.. slike linker kan du la være å poste. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Når blir Heroic map pack gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå