NyZeta Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 Ok.. Jeg koser meg her om dagen med en Gericom Bærbar maskin som jeg fikke utrolig billig. Siden jeg da er en "insider" fikk jeg den uten sånne dumme avgifter osv... nok om det. Da jeg skulle se DVD på den her om dagen så koblet jeg meg til fjernsynet og tok opp DVDspilleren... DVDen startet og lyden begynte... men skjermen derimot den ble helt svart. (TV skjermen altså!!) Så jeg tenkte at det er noe feil her.. Minimerte DVDspilleren og der var skjermen oppe og gikk igjen... Leste meg i senere tid til at de har lagt inn en Sperre mot fullskjerms Videoavspilling på annet en skjermen til Datamaskien... LCD skjermen altså... Har noen en god idee eller to om hvor jeg kan finne løsningen på dette? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 har du prøvd med forskjellige spillere? eller støtter sperren alt? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2003 prøv å ikke klone bildet på LCD skjermen samtidig som på TV'en...kjør bare bilde på TV'en så kanskje? hatt samme problemet selv tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå