jonasguten Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 er det lurt å ha en akustisk som du kan koble til forsterker?? (el-akustisk) eller bare kjøpe en vanlig akustisk? jeg har kjøpt en el gitar med forsterker og så lurer jeg på om å liksom bruke den forsterkeren til en el-akustisk eller er det bedre å kjøpe en helt vanlig? Lenke til kommentar
enator Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 det vil jo stå på hva du skal bruke den til.. personlig ville jeg kjøp el-akustisk, mest fordi hvis du skal fremføre noe kan det være kjekt med extra lyd men lyd kvalitet på akustisk pleier og bli komprimert når man skal dytte el inn i gitaren.. men fo all del.. takamine, fender, gibson (er de jeg har testet) og de fungerte perfekt både med og uten forsterker.. håper det hjalp \\andré Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
afdsgdfsghrede Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 er det lurt å ha en akustisk som du kan koble til forsterker?? (el-akustisk) eller bare kjøpe en vanlig akustisk? jeg har kjøpt en el gitar med forsterker og så lurer jeg på om å liksom bruke den forsterkeren til en el-akustisk eller er det bedre å kjøpe en helt vanlig? Kjøpte selv en el-akustisk gitar for et år siden. Er kjempefornøyd med den og det er jo litt ekstra stas med den ekstra lyden du kan få ved å koble den til en forsterker. Gjør det lettere hvis du spiller litt sammen med venner eller i et band for eks. En el-akustisk er ofte litt dyrere hvis du skal ha god kvalitet, men det er verdt det i lengden :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå