Joachim_F Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Strategispillet Theatre of War har fått en stor oppdatering, og derfor har utviklerne lansert en ny demo. Les mer Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har en kammerat som kjøpte dette spillet (elsker WW2 sims), men dette falt ikke i smak. Latterlig dårlig, og utrolig lite fokus på infanteri. Får håpe og satse på at denne oppdateringen fikser på noe av det. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sjelden jeg er mer uenig i et utsagn. Dette spillet er helt konge. Punktum. Lærekurven er bratt, riktignok, så om man synes CoH er vanskelig er det best å styre unna. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det kommer forresten en addon senere i år, hvor man kan herje i Afrika. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ettersom jeg er en stor fan av Combat Mission Barbarossa og Africa Corps bestilte jeg Theatre of War..Gledet meg som en unge,men dæsken jeg ble skuffa!!Små maps,infanteri kan ikke gå inn i bygninger osv....enn om de hadde bare videreført CM serien...sukk... Lenke til kommentar
koronag Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Infanteri kan entre bygninger i addon`en. Sykt at folk ikke liker dette spillet, det er jo en moderne klassiker! Og små maps? 2x2 km er da ikke smått? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Mods? Det burde jo vert implimentert fra produsent. Ellers så er vel lyden også utrolig dårlig? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ikke mod, en addon. Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hmm...Kanskje jeg skal gi det en sjanse til??Dette spillet var et jeg virkelig så frem til,men... Lenke til kommentar
koronag Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Gjør det, du kommer til å takke meg. Når man først har satt seg inn i hvordan det funker - og at man blir slaktet om man bare pøser på - så er det helt kønge. PS: Oppdater med uberpatchen, over 1 GB. Fikser div lydfiler, AI nye campaigns, osv. PS2: En fyr jeg kjenner fra Grey Wolves (supermod`en til Silent Hunter 3) jobber med lydfiler og uniformer til Theatre of War nå. Nye lyder til så og si alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg