Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

2.4 - Fury of the Sunwell


Anbefalte innlegg

Da var all stamina på de 3 nye t6-bitene borte. Warrior er den enente classen som har fått beholde den.

 

Jeg kommer til å bli en papirkanon.

 

Blir litt rart å se warlocks med biter uten stamina på.

 

Dette ble helt og holdent gjort for å forhindre folk i å bruke delene i arena istedetfor Vindicator's feks.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var all stamina på de 3 nye t6-bitene borte. Warrior er den enente classen som har fått beholde den.

 

Jeg kommer til å bli en papirkanon.

 

Blir litt rart å se warlocks med biter uten stamina på.

 

Dette ble helt og holdent gjort for å forhindre folk i å bruke delene i arena istedetfor Vindicator's feks.

 

Det tviler jeg på. PvP-gear har jo både mye mer stamina, og resilience i tillegg.

 

PvP-gear er nok absolutt å foretrekker fremfor PvE-gear.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg her som syntes det er utrolig dårlig av Blizz å bruke 6 måneder+ på en instance for deretter å forandre på alt når folk faktisk prøver tinga dems?

Versjon 5 av Brutallus allerede og han er forsatt ikke tuna. Greit nok han er drepbar nå, men allikvel da. Det er ikke noe vits å gjør ting mer hardcore bare med å gjøre det random istedenfor å lage noe interesant og faktisk vanskelig. De har hatt mer enn nok tid tross alt med tanke på at det er kun 6 bosser og Brutallus er så simple i konsept som en kan bli.

Lenke til kommentar
tror dere patchen nermer seg nå snart? :p

 

Blir bare spekulering uansett, siden det fortsatt virker å være endel og teste. Sunwell raiding er stengt nå, men starter opp igjen i løpet av en dag eller to med nye forandringer. Så vi får nok bare vente og se.

 

Om det er sånn at S4 kommer samtidig så vil vi få vite om det 2 uker i forveien, men tviler litt på at det skjer..

 

There is indeed a change in 2.4 intended to offset some of the mana regen from drinking away from the very beginning of the duration.

 

However, we specifically made sure the water would not change the amount of mana regenerated by players who drink between pulls or during gauntlet runs. You should see little to no difference in the amount of mana yielded if you sit to drink for at least 4 seconds, which most players do.

 

So right now you get a tick roughly every two seconds. After the change the first tick will give you nothing, second tick will give you normal tick+66% extra, the third tick normal+33% extra, and then it levels back off after that. So, at the ~6 second mark (or after three ticks) you've made as much as you would have before.

 

The change has to be consistent across all water as this fix applies to Arenas, battlegrounds, and world PvP, which will have specific emphasis in the upcoming expansion.

 

Gjaldt all PvP først, men ble visst forandret til å gjelde kun arena nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...