M@R7!N Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Da var all stamina på de 3 nye t6-bitene borte. Warrior er den enente classen som har fått beholde den. Jeg kommer til å bli en papirkanon. Blir litt rart å se warlocks med biter uten stamina på. Dette ble helt og holdent gjort for å forhindre folk i å bruke delene i arena istedetfor Vindicator's feks. Endret 21. februar 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Da var all stamina på de 3 nye t6-bitene borte. Warrior er den enente classen som har fått beholde den. Jeg kommer til å bli en papirkanon. Blir litt rart å se warlocks med biter uten stamina på. Dette ble helt og holdent gjort for å forhindre folk i å bruke delene i arena istedetfor Vindicator's feks. Det tviler jeg på. PvP-gear har jo både mye mer stamina, og resilience i tillegg. PvP-gear er nok absolutt å foretrekker fremfor PvE-gear. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 tror dere patchen nermer seg nå snart? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Jøss, nye rogue t6 gikk fra å være imba til totalt overpowered :F angrer på at jeg brukte en haug med dkp på boots fra BT >.> Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 PvP-gear er nok absolutt å foretrekker fremfor PvE-gear. Vel, dette stemmer ikke for rogues med feks. discpriest. Da er gunstig å kunne gjøre mest mulig skade ettersom du selv som oftest ikke er target. Dette ville de nye tier6 itemsa være perfekt til. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Det samme gjelder for paladins. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Er vel bare (ShS)-rogues og paladins som tjener på PvE gear. Endret 21. februar 2008 av Quicko Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Noen andre enn meg her som syntes det er utrolig dårlig av Blizz å bruke 6 måneder+ på en instance for deretter å forandre på alt når folk faktisk prøver tinga dems? Versjon 5 av Brutallus allerede og han er forsatt ikke tuna. Greit nok han er drepbar nå, men allikvel da. Det er ikke noe vits å gjør ting mer hardcore bare med å gjøre det random istedenfor å lage noe interesant og faktisk vanskelig. De har hatt mer enn nok tid tross alt med tanke på at det er kun 6 bosser og Brutallus er så simple i konsept som en kan bli. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Vel... det er jo bra at de forandrer ting som ikke fungerer før det blir sluppet..er jo det PTR er for... Men kanskje litt rart at de nå ikke bedre kan forutsi og planlegge enounters slik at det må bli så mange versjoner før det blir riktig. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 De kan ikke akkurat ha bra quality checking på raidsa siden foruten om PTR. Tok jo tross alt bare 2 forsøk for en guild å drepe Brut på v1 som Blizz kom til PTR med. Spesielt når denne bossen skulle liksom være gearchecken dems i Sunwell. Men det er som du sier, PTR er PTR. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 tror dere patchen nermer seg nå snart? Blir bare spekulering uansett, siden det fortsatt virker å være endel og teste. Sunwell raiding er stengt nå, men starter opp igjen i løpet av en dag eller to med nye forandringer. Så vi får nok bare vente og se. Om det er sånn at S4 kommer samtidig så vil vi få vite om det 2 uker i forveien, men tviler litt på at det skjer.. There is indeed a change in 2.4 intended to offset some of the mana regen from drinking away from the very beginning of the duration. However, we specifically made sure the water would not change the amount of mana regenerated by players who drink between pulls or during gauntlet runs. You should see little to no difference in the amount of mana yielded if you sit to drink for at least 4 seconds, which most players do. So right now you get a tick roughly every two seconds. After the change the first tick will give you nothing, second tick will give you normal tick+66% extra, the third tick normal+33% extra, and then it levels back off after that. So, at the ~6 second mark (or after three ticks) you've made as much as you would have before. The change has to be consistent across all water as this fix applies to Arenas, battlegrounds, and world PvP, which will have specific emphasis in the upcoming expansion. Gjaldt all PvP først, men ble visst forandret til å gjelde kun arena nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Stamina tilbake, litt anderledes stats. Likte denne versjonen best. --- Endrer navn på topic til generell 2.4-diskusjon. Lenke til kommentar
................... Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av b82rez Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 For at folk skal kunne beholde set bonusen til T6 selv om de skifter ut f.eks legs og chest med sunwelloot Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Warlock lifetap nerf. Enjoy (ja, har en 70 lock) - Lifetap is now % based , it converts 26% of max. hp into 26 % of max. mana. Endret 23. februar 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Warlock lifetap nerf. Enjoy (ja, har en 70 lock) - Lifetap is now % based , it converts 26% of max. hp into 26 % of max. mana. Hvor har du den info. fra? Står ikke det på siden deres, hmm, rart. Helt idiotisk teit nerf i alle fall! Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Er kun 16%, men den er på ptr alt. Warlocks som slutter i hytt å pinne nå i håp om at dette ikke skal nå live. Forrsten til Kort så er det pga at det ville gjort mesteparten av lootet i Sunwell ubrukelig fordi mange elsker set bonuser Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Hva vil det si at attunementen er fjerna fra kara men at man fremdeles trenger master key for å unlocke the gates to kara? Karazhan Players will no longer need the Master’s Key to enter Karazhan. The gates to Karazhan will still require the Master’s Key to be unlocked kilde Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Det betyr at andre kan åpne døren for deg. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ahh skjønner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå