Skogslik Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 på magen min nå har eg shadowembrace settet, der roben har 72 frost damage 30 stamina og 20 intelect. vill denen være bedere? http://static.mmo-champion.com/mmoc/images...onsoulrobes.jpg sinsykt med crit og mer intelect og stamina! tror eg skal begynne og spare til den =) Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 30k honor uten alt i mailbox, da. Gulp. Ja har en liten følelse av at det blir nerfet enten før rls eller noen dager etter. Slik som honor ble en liten stund etter at det nye honorsystemet kom og slik som den daily pvpquesten ble det da den var på testserveren(med mindre det var en bug). Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nye badge rewards er bare latterlig. Flere av bitene er bedre enn BT gear. Heroics fra nå av, ekke vits å raide. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Sier vel mer om hvor interessert du er i å raide enn de faktiske forandringene. Hva hadde du tenkt å gjøre med utstyret ditt etter at det var maksa uansett? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Sier vel mer om hvor interessert du er i å raide enn de faktiske forandringene. Hva hadde du tenkt å gjøre med utstyret ditt etter at det var maksa uansett? Innlegget mitt hvor nok satt veldig satt på spissen. Selvfølgelig skal jeg fortsette å raide, eneste som får meg til å bli i dette spillet er raidene. Det var ment som en spydig kommentar til det at Blizzard gjør alt så lettvint. Innsats skal belønnes deretter, spør du meg. Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eneste fordelen du har nå om dagene er at du får privileget med å få ting før alle andre. Slik ser vi det i alle delene av spillet både i pvp, raiding og gear. Blizzard vil gjøre det slik at flest mulig kan oppnå sine mål uten å måtte bruke enormt med tid. Uansett hvordan du vrir og vender på det så tar det en god stund å samle sammen 150 badges som et våpen koster slik at jeg synes det blir fortjent, spesielt mtp hvor kort tid det er til Wrath. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Men nå er det jo nettopp det. Jeg har brukt forferdelig mye tid på noe som blizzard nå gjør mye lettere å skaffe. Blir litt det samme som å kjøpe en brødrister til 400 spenn, for så å se at butikken starter brødristersalg uka etter. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Dette er jo på PTR.. så det kan jo hende at det blir noen justeringer. Og det skal jo en god del badges til (selv om det dog er lettere en å komme seg til BT). Uansett... er vel item lvl 141 på dette er det samme som T6? Eller skal dette være en slags T5.5? Lenke til kommentar
Psy Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg ser ikke noe problem i dette. De som liker å raide kan gjøre det, mens de som ikke liker å raide kan gjøre andre ting. De som bare raider kun for loot bryr jeg meg ikke noe særlig om. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 raider selv ikkje på grunn av loot, men fordi det er gøy bare den følelsen når vi tar en ny boss er helt fantastisk! Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 raider selv ikkje på grunn av loot, men fordi det er gøy bare den følelsen når vi tar en ny boss er helt fantastisk! Woot? Jeg raider for å kunne stå afk utenfor aldorbanken å briefe, trodde alle gjorde det. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 raider selv ikkje på grunn av loot, men fordi det er gøy bare den følelsen når vi tar en ny boss er helt fantastisk! Woot? Jeg raider for å kunne stå afk utenfor aldorbanken å briefe, trodde alle gjorde det. Jeg står i if, på ah bridge :\ Lenke til kommentar
tolaasen Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 kortid kommer 2.4 ut? bør man spare arena points nå eller bare kjøre på med vengful? :S Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 lurer og på når den kommer, men tror ikkje det er noen som vet det her :/ har begynt og spare badges til robe her Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Woot? Jeg raider for å kunne stå afk utenfor aldorbanken å briefe, trodde alle gjorde det. Jeg står i if, på ah bridge :\ Ser du og Equi der hele tiden når jeg logger på banken min. :\ Endret 20. februar 2008 av TomFu Lenke til kommentar
drood Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Alterac Valley * There is now a Join as Party option. kilde weeee! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Noen som har peiling på hav man må gjøre for og kunen gå heroic i den nye 5 mans instancen? bli honored med den nye factionen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Da var all stamina på de 3 nye t6-bitene borte. Warrior er den enente classen som har fått beholde den. Jeg kommer til å bli en papirkanon. Blir litt rart å se warlocks med biter uten stamina på. Endret 21. februar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Alterac Valley * There is now a Join as Party option. kilde weeee! Party? Håper det blir det samme som group da og at vi ikke snakker om 5mans her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå