Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

2.4 - Fury of the Sunwell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg det morsomme med å se på folk som er på toppnivå i spill er hvordan de greier å tenke utenfor boksen og gjøre noe nytt. Det at noen har spilt så mye sammen med en partner at alt går på samlebånd gjør det ikke veldig publikumsvennlig etter min mening. Da er det morsommere å se på noen som virkelig har mestret en fillekombo og holder et så ekstraordinært nivå at det blir _morsomt_ å se på.

Lenke til kommentar

Det er ikke alltid de som finner på komboen som får "credz", men de som perfeksjonerer utførelsen.

Liker uansett burst bedre enn outlast/drain, det som gjør det mest gøy. Eventuelt et outlast-team som burstes og må gjøre alt de kan for å overleve og likevel klarer seg.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Ser ut som S4 kommer med patchen.

De legger ihvertfall gearet til sesongen med patchen. Såvidt jeg husker har ikke ny sesong startet med ny patch noen gang? Og er det ikke litt tidlig for S4 allerede? Eller har det gått "nok" tid allerede?

S3 ble jo utsatt da den egentlig skulle komme med 2.3. Litt rart om de legger ved s4 gear i 2.4, for så å vente lenge med å starte ny sesong. Men hvem vet hva Blizzard finner på ;)

Og til de som diskuterer PvP og PvE patcher. Sånn jeg ser på det så har de aller fleste patcher vært PvE. Greit nok, vi får nytt gear, s1 for honor osv. Men hvor svarten blir det av nye bg maps? PvE får instance på instance, både raid og 5mans. Og hva får PvP? Nye epic deler som gir små oppgradering, mens vi må traske i de samme 4 bgs som vi har gjort i en evighet nå..

Jeg regner i hvert fall ikke en patch med utallige nerfs/buffs som en PvP patch. Selv om jeg må si at det kommer i hvert fall et par fine endringer når det gjelder PvP. Nemlig "instant honor" og muligheten for å levere inn 1 mark fra hver bg i bytte mot 314 honor(selv om jeg har mistanke om at dette blir nerfet enten før eller etter rls).

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

Håper jeg endelig kan få meg ny chest på shamanen, men det kommer nok til å ta en stund. Kjøpte nettopp nye legs og hadde tenkt å kjøpe boots etterpå - nå blir det nok ny chest og så boots, men det kommer igjen an på drops.

Håper jeg kan få meg noen badges og noe gear med warrioren - chest og legs ser artig ut, men jeg frykter jeg må skaffe alt via heroics da det bare er en alt og vi ser ut til å ha nok tanks for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Nemlig "instant honor" og muligheten for å levere inn 1 mark fra hver bg i bytte mot 314 honor(selv om jeg har mistanke om at dette blir nerfet enten før eller etter rls).

Kilde til sistenevnte? Ikke sett noe om muligheten til å levere inn marks for honor. Om det er daily quest så er det ikke akkurat noe hoppe i taket for, men om det hadde vært repeatable hadde det vært heftig :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...