Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

2.4 - Fury of the Sunwell

Anbefalte innlegg

Ritual of Summoning can be used to summon players into instances if they meet the instance requirements.

Endelig!

-------

The Interface Options screen has been completely redesigned. AddOns that interact with the Interface Options screen will need to be updated.

Igjen? Trodde jeg slapp unna med èn gang, dvs. 2.0 patchen. :(

Endret av PsykoRage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha... Når jeg ser på denne patchen, så forstår jeg at det er på tide å skifte spill. Hvor neddummet kan man gjøre det før hele spillet blir meningsløst?

Og i tillegg gjør de ingenting med klassene. Resignasjonen tar litt overhånd - hvordan er det mulig å bruke tre måneder på å nerfe PvE litt mer, og å gjøre SimpleCombatLog til en del av default UI?

Eneste fornuftige jeg så i patchen var at det blir lettere å knerte FC i WSG. Hvis bare Tigole hadde prøvd PvP av og til, hadde vi nok sett den forandringen for et drøyt år siden.

Monstrous Kaliri have learned how to chase players going straight up.

*hamre hodet taktfast i veggen*

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Zealuu. Alle patchene i en lang stund nå ha dreiet seg om PvP, jeg synes det er på tide med en PvE patch. Sunwell skal bli skikkelig fett.

Og har du sett på class changes? Det er jo kun PvP tuning.

Ser ut til at PvP er veien å gå i fremtiden. Det er alt for tungvint å skaffe seg epics gjennom PvE, det krever for mye innsats i forhold til alternativene.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
New setbonus for druids:

Resto - .25 casting speed off HT

Feral - Cat/Bear ONLY gain 15% speed increase.

Balance - Wrath has chance to reduce starfire cast time by 1.5

Nå begynner jeg å bli dritlei all nerfing/buffing. Makan til håpløs setbonus til resto skal en lete lenge etter. Håper dette er en dårlig spøk fra Blizzard sin side..

Er gjort om til regrowth nå. Litt bedre ihvertfall...

Lenke til kommentar
Zealuu. Alle patchene i en lang stund nå ha dreiet seg om PvP, jeg synes det er på tide med en PvE patch. Sunwell skal bli skikkelig fett.

Og har du sett på class changes? Det er jo kun PvP tuning.

Ser ut til at PvP er veien å gå i fremtiden. Det er alt for tungvint å skaffe seg epics gjennom PvE, det krever for mye innsats i forhold til alternativene.

Altså ... En PvE-patch? Sunwell Plateau og en drøss med nerfs til gamle instances skal utgjøre en PvE-patch?

De har liksom messet i noen måneder nå om at 2.4 er patchen som skal gjøre WoW-PvP til en allment akseptert e-sport - jeg ser ikke helt hvordan de skal oppnå det med en half-assed PvE-patch. Egentlig ser jeg ikke hvordan de skal oppnå det i det hele tatt, når WoW engang er bygget opp slik det er, men det blir vel en annen diskusjon.

PvP-tuning ser jeg lite av, annet enn at de begrenset Drain Mana litt, og fjernet movement speed bonus fra resto druid-gear (en indirekte nerf mer enn noe annet). Resten er småplukk.

Lenke til kommentar

Skal WoW noengang bli en aksepttert e-sport må man fjerne denne faktoren med at man må spille (tape) i flere uker bare for å få konkurransedyktig gear. Alle FPS spill hvor man får "rewards" for x antall kills og timer public, så pleier gjerne disse være skrudd av i turneringer / ligaer slik at alle stiller likt. Slik burde det også være i WoW om det skal bli sett på som seriøs e-sport. Gi alle likt gear når de går inn i en BG, med kun mulighet for å velge en 3-4 predefinerte "kits" f.eks.?

Jeg vet heller ikke om det er mulig å avtale kamper mellom forskjellige teams, eller om alt er random etter hvor man signer opp i kø? Finnes det noen mulighet for å arrangere cup / liga eller annen turnering i WoW PvP?

Lenke til kommentar
Bilzzard har vel nettopp annonsert VM i Arena PvP som skal organiseres av dem selv?

Det forandrer ikke det faktum at WoW, med sin nåværende mekanikk, ikke er egnet som e-sport.

Som noen sa på WoW-Europe; "I can line up a bunch of girls and award prize money to the one with the best tits, but that doesn't make it a sport."

Lenke til kommentar
Skal WoW noengang bli en aksepttert e-sport må man fjerne denne faktoren med at man må spille (tape) i flere uker bare for å få konkurransedyktig gear. Alle FPS spill hvor man får "rewards" for x antall kills og timer public, så pleier gjerne disse være skrudd av i turneringer / ligaer slik at alle stiller likt. Slik burde det også være i WoW om det skal bli sett på som seriøs e-sport. Gi alle likt gear når de går inn i en BG, med kun mulighet for å velge en 3-4 predefinerte "kits" f.eks.?

Jeg vet heller ikke om det er mulig å avtale kamper mellom forskjellige teams, eller om alt er random etter hvor man signer opp i kø? Finnes det noen mulighet for å arrangere cup / liga eller annen turnering i WoW PvP?

Alt som du har etterspurt er faktisk implementert. Gear/race/class er noe man kan velge i turneringen (den hvor man vinner haugevis av cash).

Og tro meg, har man ikke konkurransedyktig PvP-gear enda så er det veeeldig liten sjanse for at man ville ha vunnet turneringen uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...