PsykoRage Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Ritual of Summoning can be used to summon players into instances if they meet the instance requirements. Endelig! ------- The Interface Options screen has been completely redesigned. AddOns that interact with the Interface Options screen will need to be updated. Igjen? Trodde jeg slapp unna med èn gang, dvs. 2.0 patchen. Endret 15. februar 2008 av PsykoRage Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Brutallus' health was decreased from around 11 million to 10 million. Uhm... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Brutallus' health was decreased from around 11 million to 10 million. Uhm... Brutallus hadde originalt 7,3M, men det ble buffed. 11M health på 6 minutter krever 30,5k group DPS. Ikke umulig, men veldig mye. Gear check deluxe. Blizzard syntes vell det var litt vell mye. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Ifølge en i guilden så kunne man nå kjøpe pvp gear for tier 4/5/6 tokens, stemmer dette? altså på test realmsene Endret 16. februar 2008 av daruu Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 stemmer det: http://www.mmo-champion.com/ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Dett blir for dumt blizzard.. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har hørt at Grif'tah - eller hva nå det trollet het som sto i Shattrath og solgte "Soap on a rope" og slike ting - skal få en stor rolle i denne patchen. Først fikk han ei vakt ved seg, så ble han kastet ut av Shattrath, og nå skal han visst "videre".. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Haha... Når jeg ser på denne patchen, så forstår jeg at det er på tide å skifte spill. Hvor neddummet kan man gjøre det før hele spillet blir meningsløst? Og i tillegg gjør de ingenting med klassene. Resignasjonen tar litt overhånd - hvordan er det mulig å bruke tre måneder på å nerfe PvE litt mer, og å gjøre SimpleCombatLog til en del av default UI? Eneste fornuftige jeg så i patchen var at det blir lettere å knerte FC i WSG. Hvis bare Tigole hadde prøvd PvP av og til, hadde vi nok sett den forandringen for et drøyt år siden. Monstrous Kaliri have learned how to chase players going straight up. *hamre hodet taktfast i veggen* Endret 17. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Zealuu. Alle patchene i en lang stund nå ha dreiet seg om PvP, jeg synes det er på tide med en PvE patch. Sunwell skal bli skikkelig fett. Og har du sett på class changes? Det er jo kun PvP tuning. Ser ut til at PvP er veien å gå i fremtiden. Det er alt for tungvint å skaffe seg epics gjennom PvE, det krever for mye innsats i forhold til alternativene. Endret 18. februar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 New setbonus for druids: Resto - .25 casting speed off HT Feral - Cat/Bear ONLY gain 15% speed increase. Balance - Wrath has chance to reduce starfire cast time by 1.5 Nå begynner jeg å bli dritlei all nerfing/buffing. Makan til håpløs setbonus til resto skal en lete lenge etter. Håper dette er en dårlig spøk fra Blizzard sin side.. Er gjort om til regrowth nå. Litt bedre ihvertfall... Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Er gjort om til regrowth nå. Litt bedre ihvertfall... Ja det er litt bedre. Men fant ingen info om det noen plass.. Har de planer om Season 4 i nærmeste framtid også? Ser de har begynt å legge til s4 gear på ptr. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Er gjort om til regrowth nå. Litt bedre ihvertfall... Ja det er litt bedre. Men fant ingen info om det noen plass.. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...4&sid=1#276 Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hei. Jeg mener å ha lest en gang at det ville komme flere quests til de gamle BG-ene, men kan ikke finne det i patchnote'n. Noen som kan verifisere dette? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hehe. Wellfare game....Delux! Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som har peiling på om speed-enchant funker i druid-forms? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Zealuu. Alle patchene i en lang stund nå ha dreiet seg om PvP, jeg synes det er på tide med en PvE patch. Sunwell skal bli skikkelig fett. Og har du sett på class changes? Det er jo kun PvP tuning. Ser ut til at PvP er veien å gå i fremtiden. Det er alt for tungvint å skaffe seg epics gjennom PvE, det krever for mye innsats i forhold til alternativene. Altså ... En PvE-patch? Sunwell Plateau og en drøss med nerfs til gamle instances skal utgjøre en PvE-patch? De har liksom messet i noen måneder nå om at 2.4 er patchen som skal gjøre WoW-PvP til en allment akseptert e-sport - jeg ser ikke helt hvordan de skal oppnå det med en half-assed PvE-patch. Egentlig ser jeg ikke hvordan de skal oppnå det i det hele tatt, når WoW engang er bygget opp slik det er, men det blir vel en annen diskusjon. PvP-tuning ser jeg lite av, annet enn at de begrenset Drain Mana litt, og fjernet movement speed bonus fra resto druid-gear (en indirekte nerf mer enn noe annet). Resten er småplukk. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Skal WoW noengang bli en aksepttert e-sport må man fjerne denne faktoren med at man må spille (tape) i flere uker bare for å få konkurransedyktig gear. Alle FPS spill hvor man får "rewards" for x antall kills og timer public, så pleier gjerne disse være skrudd av i turneringer / ligaer slik at alle stiller likt. Slik burde det også være i WoW om det skal bli sett på som seriøs e-sport. Gi alle likt gear når de går inn i en BG, med kun mulighet for å velge en 3-4 predefinerte "kits" f.eks.? Jeg vet heller ikke om det er mulig å avtale kamper mellom forskjellige teams, eller om alt er random etter hvor man signer opp i kø? Finnes det noen mulighet for å arrangere cup / liga eller annen turnering i WoW PvP? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Bilzzard har vel nettopp annonsert VM i Arena PvP som skal organiseres av dem selv? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Bilzzard har vel nettopp annonsert VM i Arena PvP som skal organiseres av dem selv? Det forandrer ikke det faktum at WoW, med sin nåværende mekanikk, ikke er egnet som e-sport. Som noen sa på WoW-Europe; "I can line up a bunch of girls and award prize money to the one with the best tits, but that doesn't make it a sport." Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Skal WoW noengang bli en aksepttert e-sport må man fjerne denne faktoren med at man må spille (tape) i flere uker bare for å få konkurransedyktig gear. Alle FPS spill hvor man får "rewards" for x antall kills og timer public, så pleier gjerne disse være skrudd av i turneringer / ligaer slik at alle stiller likt. Slik burde det også være i WoW om det skal bli sett på som seriøs e-sport. Gi alle likt gear når de går inn i en BG, med kun mulighet for å velge en 3-4 predefinerte "kits" f.eks.? Jeg vet heller ikke om det er mulig å avtale kamper mellom forskjellige teams, eller om alt er random etter hvor man signer opp i kø? Finnes det noen mulighet for å arrangere cup / liga eller annen turnering i WoW PvP? Alt som du har etterspurt er faktisk implementert. Gear/race/class er noe man kan velge i turneringen (den hvor man vinner haugevis av cash). Og tro meg, har man ikke konkurransedyktig PvP-gear enda så er det veeeldig liten sjanse for at man ville ha vunnet turneringen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå