Gå til innhold

2.4 - Fury of the Sunwell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Players will no longer require an attunement quest to enter Hyjal.

Players will no longer require an attunement quest to enter the Black Temple.

WoW blir bare mer skit for hver patch, vet ikke hvorfor jeg fortsatt spiller like mye etter 3 år, jesus

Mye syting og klaging over dette på hvert eneste forum - men jeg har enda ikke blitt overbevist om at dette er en dårlig ting. BT/MH har blitt raidet *lenge* nå, skader ikke at andre får se litt mer content.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

grunnen til at mange syntes denne endringen er kjip er at disse personene tror dem er så mye bedre enn andre og tror dem har enerett på endgame content bare fordi dem har gjort ferdig en attunement og andre ikke. De vil for enhver pris ikke ha endringer som dette som ikke gjør dem så "spesielle" lenger. Latterlig å lese disse folka whine.

Lenke til kommentar
New setbonus for druids:

Resto - .25 casting speed off HT

Feral - Cat/Bear ONLY gain 15% speed increase.

Balance - Wrath has chance to reduce starfire cast time by 1.5

Nå begynner jeg å bli dritlei all nerfing/buffing. Makan til håpløs setbonus til resto skal en lete lenge etter. Håper dette er en dårlig spøk fra Blizzard sin side..

Lenke til kommentar
grunnen til at mange syntes denne endringen er kjip er at disse personene tror dem er så mye bedre enn andre og tror dem har enerett på endgame content bare fordi dem har gjort ferdig en attunement og andre ikke. De vil for enhver pris ikke ha endringer som dette som ikke gjør dem så "spesielle" lenger. Latterlig å lese disse folka whine.

Det sier meg bare èn ting; dette er folk som er relativt nye til MMO's. Har man spilt flere MMO's over f.eks 8-10 år så vet man at dette er normale forandringer. Kan fortelle ganske mange lignende historier fra AO, EQ og DAoC.

At et MMO forandrer seg er faktisk noe av de vil betaler 100,- i måneden for. På godt og "vondt".

Lenke til kommentar
New setbonus for druids:

Resto - .25 casting speed off HT

Feral - Cat/Bear ONLY gain 15% speed increase.

Balance - Wrath has chance to reduce starfire cast time by 1.5

Nå begynner jeg å bli dritlei all nerfing/buffing. Makan til håpløs setbonus til resto skal en lete lenge etter. Håper dette er en dårlig spøk fra Blizzard sin side..

15% speed increase, klarer meg uten, men at de BUFFER Drain Mana, og ikke gjør noe med shadowmeld+drink, eller Viper Sting (mot priests), eller Water Shield, det er verre.

Lenke til kommentar
Monstrous Kaliri have learned how to chase players going straight up.

Vitsen med det sku være da? De var jo ille nok som de var..

Hamstring på fugler, yeah right. Ikke kan man forsvare seg der oppe heller. :thumbdown:

Gems obtained through Heroic difficulty instances are no longer Unique-equipped.

Nice det her da.

Alterac Valley, Arathi Basin, Warsong Gulch, Blade’s Edge Arena, Lordaeron Arena, and Nagrand Arena: Players who fall below the world in these environments will now die instead of being stuck.

Virkelig på tide!!

Lenke til kommentar
At et MMO forandrer seg er faktisk noe av de vil betaler 100,- i måneden for. På godt og "vondt".

Pluss at Blizzard vil alltid vurdere hva som er best for "de mange". Og det er å la de som er mer casual etc få tilgang til content på en lettere måte etterhvert, samtidig som end-game folk får nye ting å bryne seg på.

Lenke til kommentar
Alterac Valley, Arathi Basin, Warsong Gulch, Blade’s Edge Arena, Lordaeron Arena, and Nagrand Arena: Players who fall below the world in these environments will now die instead of being stuck.

Virkelig på tide!!

Litt vel slem fiks det der? Er som regel de gangene jeg holder på å vinne at jeg blir feara ut av mappet, og det straffes jeg for med å dø?

Tror priest-alten min skal hugge veggen i Arena mot warriors nå! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...