Gå til innhold

2.4 - Fury of the Sunwell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så folk med familie suger..akkurat. Det sier ikke så rent lite om hvor patetisk du må være.

De verste er faktisk "kids" som er litt for store til å være "shit kids", gjerne i slutten av tenårene eller tidlig i 20-årene. Disse har ofte en enorm trang til å hevde seg og rakke ned på både dem som er yngre og eldre enn seg. Gjerne med påtatt bederevitenhet og veslevoksenhet. Gjelder både i spill som WoW og i communities generelt. Fakta er jo at disse kun går på skole eller har en eller annen no-brainer jobb og bor hjemme hos mor & far, og faktisk har tid til å game og henge på nett 20t i døgnet.

 

Dessverre er "hi-end PvE" litt vanskelig for folk som spiller "casual", dvs gjerne dem emd faimilie og et sosialt liv utenom WoW og annen spilling.

Lenke til kommentar

Blir for dumt at dere tror casuals kan gå rett inn i black temple. Nytter ikke å møte opp med blues å tro du får illidan på farm. Tror dere kan betrygge dere med at dere får enerett på epicsene deres enda, og de vanlige dødelige ikke kan spasere inn å hente det.

Endret av eXploid
Lenke til kommentar

Er litt morsomt å se at historien gjentar seg.

 

I februar 2005 startet jeg med warcraft. Etterhvert hørte jeg om Molten core, men fikk høre at det ville jeg antakeligvis aldri få se, fordi man måtte ha så bra gear for i det hele tatt å få bli med i et raid.

 

Det samme gjaldt Bwl, måtte simpelthen ha bedre gear. Så kom Aq40, der måtte man også ha veldig veldig bra gear. (og dessuten en utrolig artig farme frenzy periode for å få åpnet dørene) Deretter kom Naxxramas, der måtte man også ha bra gear, og kjøpe seg atunement eller ha bra rep med AD. Så kom BC, enda mer gear og atter gear for å kunne gå til ditt og datt. Gear gear og atter gear. Joda, jeg kavet med å farme NR gear for Aq jeg, det samme i Mc, måtte jo ha FR gear. Brukte masse tid på det, hadde sikkert morro med det og.

 

En ting som endret seg i BC var behovet for rep. Uten rep kom du ingensteds. Plutselig fant blizzard ut å lette litt på atunement, både instance og heroics. antakeligvis fordi de mente at for få i det hele tatt kom seg inn i heroics, ssc og tk. Som regel de litt mer "hard core" spillerene. Behovet for rep er jo fremdeles tilstede, man kommer ikke til overalt. Når blizzard lettet på ting, var det også syting fra de som spiller mye (kanskje litt for mye?) Og jeg ser de samme argumentene nå..du må ikke komma her og komma her, du må ha ditt og datt av gear og kunne slik og slik omm kreti og pleti.

 

Men er det nå så fælt da om min guild tar seg en tur i BT. Selfølgelig kommer vi til å wipe på stort sett alt som finnes..

 

Men..vi har det morro lel, og ildian lever i beste velgående fra vår wannabe vrede langt inni neste expantion.

 

:)

Lenke til kommentar
Man kan jo bare la være og drepe Naj'entus. Er bare å gå forbi det.

 

Virkelig?

 

Trodde det var en dør på den tunnelen opp mot Supremus-trash som åpnet seg da Naj'entus døde.. Da blir det nok noen Supremus/Akama-kills etterhvert ja.

 

Edit: Ser det nok som en mulighet at det kommer en dør der, men det vil jo tiden vise.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Ok.

 

Men for folk som allerede har greid mesteparten av SSC/TK, så skal det nok gå ann å få ned Naj'entus. De fleste guilds får ned Naj'entus første kvelden etter Kael/Rage detter.

 

Ikke bare var Naj'entus walkover; Supremus døde på vårt 2. forsøk (overhodet) på han, og første forsøk fikk vi han ned til 5%. Dette var vår aller første kveld i BT. Når kael dør, føles det som en domino-effekt etter det; 4 bosser døde i MH og 2 i BT. Og enda er ikke alle attuned ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...