Lightningwolf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Han er vel ikke tilgjengelig enda nei. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Kun 4 bosser tilgjengelige nå. Alle 4 har blitt drept. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Når er han tilgjengelig da? Lenke til kommentar
Marte Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Eredar Twins nede igaar kveld :] Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Eredar Twins nede igaar kveld :] Samme her selv om vi ikke klarte det før 2 timer før serverne ble tatt ned Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Måtte stikke klokka 22.00 selv, og beste try ble visst 28% på første dama litt senere på kvelden. Helvetes drittboss spør du meg. Trur vi har prøvd litt feil taktikker kanskje Endret 16. april 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Blir fortsatt bare sprengt i fillebiter av dumme shamans med conflag vi.. Får satse på denne timern ^^ Lenke til kommentar
Makri Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ang. det at det ikke er attunements lengre, så er det ike så dumt som enkelte tror syntes jeg. 1. det er for at flere skal få bedre gear, prøve bt og sånn tidligere og kanskje få mere glede av spillet. 2. For at man skal skaffe gear og komme seg i sunwell, slik at flesteparten på serveren hjelper til med stedet sånn at det blir fortere åpent. altså også mere glede av spillet. hittil er det best for blizzard, ja. noen motsigelser at man burde ha attunements: for hvis det kommer noen som ikke ahr gjort bt/hyjal preq, og det beste de har tatt er gruul, trenger man ingen attunement, for de kommer 80% ikke til å klare det. de attunementsene var bare endeløs og mega boring grinding. raidsene er der, og de gir den statusen man trenger. det er ikke no spess å ha gjort attunementsa, så lenge du bare har tatt 1-2 bosser lixm Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vi sliter litt med members for tida, og har gjerne bare 20-21 online for raids, så får ikke smelt ned eredar twins slik det ser ut atm. Så om noen med bra gear har lyst til å joine axemen, så ta en prat med Klesk, Cess, Batzeba eller Timmi på Ravencrest og/eller send en søknad til [email protected] Trenger både dps og healere - på healere er det ikke så farlig med gear, det går fort å skaffe, spes til shamans. Ikke for å ninja tråden ellerno, men trenger membarz for sw! Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hatt lyst til å joine Axemen helt siden jeg så MC filmen deres Eneste 70 alliance jeg har er en rogue med 4p t4 tho :< Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 M'uru åpnes i morgen, så dere må kjappe dere! Dette passer maks dårlig for oss i hvert fall. 2 tanks skal bort, og vi hadde egentlig planlagt BT på onsdag, og alt TK på torsdag. Men siden det ble annonsert at M'uru åpnes har det blitt forandret til SW hver eneste kveld denne uken, uansett om vi har optimale tanks eller ikke. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Blir en lang natt for Kungen og CO da. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Og alle andre guilds som har kommet så langt. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Og alle andre guilds som har kommet så langt. Var ikke meningen og virke som Nihilum er best eller noe. Men tenkte siden de tross alt kjører fra 18:00-04:00 elns på dager som dette. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Blir spennende å se hvor vanskelig M'uru er. Tar de ham første natta eller snakker vi cock-block deluxe? Var M'uru tilgjengelig på PTR? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hehe ja, det blir en hard natt det der. Selv orker jeg så vidt å sitte oppe til 24:00 på vanlig skoledager når jeg er i raid. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Blir spennende å se hvor vanskelig M'uru er. Tar de ham første natta eller snakker vi cock-block deluxe? Var M'uru tilgjengelig på PTR?Ettersom jeg forto var M'uru og Kil'Jaeden åpen på US PTR en stund, Nilihum og andre EU guilds har ikke fått samme mulighet tror jeg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vi sliter litt med members for tida, og har gjerne bare 20-21 online for raids, så får ikke smelt ned eredar twins slik det ser ut atm. Så om noen med bra gear har lyst til å joine axemen, så ta en prat med Klesk, Cess, Batzeba eller Timmi på Ravencrest og/eller send en søknad til [email protected] Trenger både dps og healere - på healere er det ikke så farlig med gear, det går fort å skaffe, spes til shamans. Ikke for å ninja tråden ellerno, men trenger membarz for sw! Kan joine jeg, må dog begynne på lvl 1 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gleder meg til KJ blir tilgjengelig jeg. Spent på hvordan han ser ut Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 M'uru var også tilgjengelig på EU PTR. Nihilum fikk noen forsøk på den bossen. Hvorvidt andre guilder fikk det, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå