Gå til innhold

2.4 - Fury of the Sunwell


Anbefalte innlegg

u fail - de åpner seg ikke etter hvor fort man gjør quests. Questene har ingenting med det å gjøre. De åpner seg når Blizzard bestemmer seg for det, og det skjedde i US idag - så EU imorra \o/

 

Nå spurte han ikke bare etter bossene, men badgevendor også. Jeg var bare for lat til å skrive et utfyllende svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vexallus på heroic.. Shaman elementals.. hvordan funker de for å ta ut noen adds? Noen som har erfaring med det?

hvorfor ikke? alle andre classes kan gjøre det også, bare pass på å ikke ta altfor mange iogmed at du har instantcasts :)

 

Heh.. nei.. :)

Kanskje jeg var uklar..uansett, mente ikke elemental shaman, men shaman elementals (altså earth og fire elemental totem) - om noen har testet å bruke de for å ta ut adds, om de har hatt noe hell med det etc... Er vel ikke veldig pålitelig hva de angriper, og fire elemental.. gjør den noe annet enn aoe damage? (aldri egentlig sjekket det)...

Lenke til kommentar
Jo, de som angriper tvinger seg på de som blir angrepet. Pvp burde ha vært disablet på sunwell isle imo.

 

Hehe, snakker om om carebear... Har man først valgt pvp server får man ta konsekvensen av det også.

 

 

Jepp Jeg irriterte meg også over "idioter" som skulle angripe meg helt til jeg stoppet opp og spurte megselv "Hva f. gjør jeg på en PvP server egentlig?" jeg transferret til en PvE server.

 

 

 

Roll PvE or stop whining..

Lenke til kommentar
Jo, de som angriper tvinger seg på de som blir angrepet. Pvp burde ha vært disablet på sunwell isle imo.

 

Hehe, snakker om om carebear... Har man først valgt pvp server får man ta konsekvensen av det også.

 

 

Jepp Jeg irriterte meg også over "idioter" som skulle angripe meg helt til jeg stoppet opp og spurte megselv "Hva f. gjør jeg på en PvP server egentlig?" jeg transferret til en PvE server.

 

 

 

Roll PvE or stop whining..

Grunnen til at jeg enda er på PvP server er tanken på å få godt gear, og ganke tilbake til de som prøver seg. World PvP er mye kulere en BG's fordi da blir der mer enmanns presentasjon og drepe, og seffølgelig så blir den du ganker sintere i World PvP enn i Bg's :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...