Gå til innhold

2.4 - Fury of the Sunwell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skurupu: Forte var lite aktive paa PTR, da den sjeldent var oppe (etter min erfaring).

 

Vi hadde ikke et eneste PTR raid. Planla flere, men PTR datt alltid ned, så tilslutt ga vi opp. Men har vell ikke så mye å si uansett, guilds som er villig til å hoppe på PTR er som regel gode nok til å ta ned Felmyst uansett.

Lenke til kommentar
Mye bry? Jeg synes det var litt rart at det tok så lang tid å få den med tanke på at man egentlig bare kan fly fra IF/Orgrimmar(?) og bli teleportert så fort man kommer utenfor by-murene.

 

Ja, men hvis du f.eks. blir der for å gjøre noen runs i MgT, så blir det fort behov for repairs, og da må man hjem igjen. Praktisk med portal da :)

Lenke til kommentar
Skurupu: Forte var lite aktive paa PTR, da den sjeldent var oppe (etter min erfaring).

 

Vi hadde ikke et eneste PTR raid. Planla flere, men PTR datt alltid ned, så tilslutt ga vi opp. Men har vell ikke så mye å si uansett, guilds som er villig til å hoppe på PTR er som regel gode nok til å ta ned Felmyst uansett.

Ja, har jo faatt ned de tilgjenglige bossene hittil saa skal ei klage :)

Lenke til kommentar
Warsong Gulch

When both flags are held, the flag carriers will receive 50% increased damage done to them after approximately 10 minutes and 100% increased damage after approximately 15 minutes.

Flag carriers can now be tracked 45 seconds after picking up the flag.

Den likte jeg. Ikke at jeg tar så mye WSG, men det er jo nettopp derfor. En kamp kan jo bli lengre enn AV om flaggene blir holdt på begge sider.

 

Ja herregud. Spiller ikke WoW lenger selv, men var hos en kompis som "bare skulle bli ferdig med WSG". Begge parter trengte et poeng for å vinne, og begge hadde flaggene. Endte med at Alliance vant etter 55 minutter med at flagbærerne gjemte seg.. så sykt kjedelig.

Lenke til kommentar
Mye bry? Jeg synes det var litt rart at det tok så lang tid å få den med tanke på at man egentlig bare kan fly fra IF/Orgrimmar(?) og bli teleportert så fort man kommer utenfor by-murene.

 

Ja, men hvis du f.eks. blir der for å gjøre noen runs i MgT, så blir det fort behov for repairs, og da må man hjem igjen. Praktisk med portal da :)

 

Man kan ikke bruke portalen begge veier da.

Lenke til kommentar
Haha, traff jeg et ømt punkt kanskje?

 

Om ikke du tåler andres meninger og kan diskutere ut ifra det, så hører ikke du hjemme på et forum værtfall.

 

Om du blir der noen timer, som du sier så har du hearthstone og den teleportation-greia fra dailyquest. Når du da kan fly tilbake, ser jeg ikke poenget med at portalen bare funker en vei.

 

Nei, men jeg skjønner meg ikke på mennesker på deg som på død og liv må henge seg opp i noe og mene veldig bastant at deres synspunkt er det eneste rette. Jeg prøvde å legge dette dødt med et smil på slutten, men du er tydeligvis VELDIG opptatt av å få siste ord. Bryr meg som sagt midt i ryggen hvordan DU velger å gjøre ting, jeg gjør det på andre måter.

 

Og forresten, har det noen sinne slått deg at ikke alle har HS i shattrath? Nei det har det ikke, fordi ditt synspunkt er jo det eneste rette... :whistle:

 

Foreslår at vi legger dette dødt og enes om å være uenig. Og kanskje du skal bli litt mer åpen og forstå at ikke alle ser verden gjennom dine (snartsynte?) øyne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...