Gå til innhold

2.4 - Fury of the Sunwell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brutallus neste. Værste bossen siden Hydross.

Hadde vår første kveld i SSC i går og tok ned Hydross på 6. eller 7. forsøk tror jeg. Ganske stress å brenne han ned innen 10 minutter samtidig som man må stoppe dps hver gang man skifter fase. Regner likevel med at han har blitt nerfet til det ugjenkjennelige.

Men angående Brutallus. Er det en Hydross-lignende encounter? Har hørt rykter om at dette er en ekstremt vanskelig boss. Løsningen for high-end guilds er visstnok at mange leveler leatherworking (i Nihilum har alle levelet LW). Hva er grunnen til det?

Ellers ser jeg jo at Sunwell Plateu muligens er akkurat det top-guilds har bedt om, en kjempeutfordring. Lykke til.

Lenke til kommentar

Leatherworking har trommer som bl.a gir 80 hasterating (til både melee og spells) i x antall sekunder til hele gruppen, som igjen bidrar til mer DPS/healing.

Brutallus er vanskelig fordi man trenger 3 tanks, han slår MT ekstremt hardt, har en ability som utgjør 5000 DPS (som gjelder alle 3 tankene, såvidt jeg har skjønt) og må drepes innen 6 minutter.

Lenke til kommentar
Brutallus neste. Værste bossen siden Hydross.

Hadde vår første kveld i SSC i går og tok ned Hydross på 6. eller 7. forsøk tror jeg. Ganske stress å brenne han ned innen 10 minutter samtidig som man må stoppe dps hver gang man skifter fase. Regner likevel med at han har blitt nerfet til det ugjenkjennelige.

Men angående Brutallus. Er det en Hydross-lignende encounter? Har hørt rykter om at dette er en ekstremt vanskelig boss. Løsningen for high-end guilds er visstnok at mange leveler leatherworking (i Nihilum har alle levelet LW). Hva er grunnen til det?

Ellers ser jeg jo at Sunwell Plateu muligens er akkurat det top-guilds har bedt om, en kjempeutfordring. Lykke til.

Brutallus er vanskelig fordi det krever så ekstremt høy dps at man ikke kan ta med mer enn 6 healers. Dette på en boss som HITTER en tank med det beste gearet tilgjengelig i spiller for 11K.

Lenke til kommentar
Brutallus er vanskelig fordi det krever så ekstremt høy dps at man ikke kan ta med mer enn 6 healers. Dette på en boss som HITTER en tank med det beste gearet tilgjengelig i spiller for 11K.

Jøye meg... den bossen fortjener navnet sitt.. :)

For øvrig.. nærmer oss 70% fase 2 nå.. håper forge ikke tar alt for lang tid og at vi kanskje kan kjøpe nye badge rewards mot midten av neste uke.... :D

Lenke til kommentar

Tørr vedde endel på at Felmyst detter i kveld.

Hele denne idèen med gates som åpnes etterhvert mellom bossene er på trynet. Nå må vi farme de tre første til neste dukker opp. Det å ligge 1 boss forran guild #2 på servern har ikke en dritt å si, da de tar oss igjen før neste boss uansett.

Som kungen så fint sa det: "Det er som å løpe 400 meter sprint, men for hver 100. meter må du stoppe opp å vente på at alle andre skal komme likt som deg før du løper videre".

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...