Skogslik Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 når kan man kjøpe sesong 2 for honor points? og hvor mye vill det koste totalt? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) 106400 honor klar til season 4 ''patchen''. Trudde 75k var limiten jeg så jeg stoppa på 70k med min loc.... hva er den nye max honor du kan ha? Han har tre chars på sytti Endret 28. mars 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 75000 (honor cap) + 100 av alle badges (31400 honor) Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Husk at du trenger en god del badges for å kjøope ting da:) Så hvordan er folket forøyde med de nye isntancene? har bare sett femmern, funka den:) Noen som har opplevd the big shit? 25? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Da var heroic MT unnagjort.. ganske uggen, ja... slet mest med boss 2 før vi fikk orden på ham... fikk både healing plate og trinket, så det var kult Lenke til kommentar
toranv Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tok første bossen på Onsdag med guildet :DD Kul drage! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Har gjort MT Heroic hver dag, og i tillegg MT normal rundt 10 ganger for rep. Og så har vi fått Ned Kalecgos i SWP og lekt litt på Brutallus. Jeg liker både 5-mannen og 25-mannen. Absolutt en bra content patch. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 når kan man kjøpe sesong 2 for honor points? og hvor mye vill det koste totalt? samma som si gearet koster i dag vil jeg tro, har ikke hørt noe annet jeg i alle fall. Og det er litt usikkert, det er nok ikke lenge til, men blizzard har sagt at de skal gi minst to ukers-varsel før de setter den i gang. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 har de sagt noe om de skal oppgradere alt inc ringer/trinklets eller bare delene som chest/head osv? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det kommer nok belte,bracers,sko, neck og en ring ihvertfall Kanskje cloak og trinket også Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 og hva koster sesong 1 nå? rundt 65k? må å shamanen til 70 nå og begynne og farme honnor da Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Du får sikkert hele gladiator for 65k ja, men i tillegg så må du jo ha trinkets, rings, neck, sko, belte, bracer, våpen, offhand.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 tenker på bare sesong 2 settet. skal skaffe det på enhanchmnet shamanen min Lenke til kommentar
albions Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det var virkelig på tide at det kom ein patch med innhold. Har finansiert spillinga til hardcore guilda i 4 år no... Er det noen mulighet for å få flere patcher av denne typen senere montro ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er da ikke første gangen, og sikkert ikke siste gangen de har lagt til nye områder... vel ok, kanskje ikke en hel øy men instances har jo blitt åpnet i hytt og pine etterhvert som kom i større patcher... Lenke til kommentar
albions Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er da ikke første gangen, og sikkert ikke siste gangen de har lagt til nye områder... vel ok, kanskje ikke en hel øy men instances har jo blitt åpnet i hytt og pine etterhvert som kom i større patcher... Tja, de nye instancene som er kommet de siste 2 åra er vell mest for de som har 5+ timer å spille hver dag og dedikerer livet sitt til ein guild Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Man må ikke spille hver dag for å være med i et raide-guild. 3-4 raids i uka er vanlig i de fleste guilds som ikke prøver på server-firsts. Å spille et mmo uten å ha guild er også ganske bak mål. Uansett, i AQ-patchen kom det mye nytt content i form av silithus-quests, og i naxx patchen ble nesten alle 5-mans instancer omgjort, samt epl fikk masse nye quests. Mesteparten av tbc ble tilrettelagt non-raiders, det var bare tre raid instances ved release (tre 25mans bosser fordelt på to raids). Det var mer enn nok 5mans content dog. Det er mye mer for en ikke-raider å gjøre nå enn det var før tbc for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 wiee tok akkurat Kalecgos Første boss i Sunwell. Torment fra Talnivarr Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Gleder meg bare til mayhem patternet dropper, da blir det å brenne av alt gullet jeg har spart for å mekke nye goggles... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 wiee tok akkurat Kalecgos Første boss i Sunwell. Torment fra Talnivarr Brutallus neste. Værste bossen siden Hydross. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå