Centuss Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hva synes folket om det nye "levêr ett mark fra hver BG, så får du osv."? Viste seg at du kun fikk penger den ene gangen, og resten får du 319 honor for hver gang. Dritt spørr du meg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvorfor er det dritt? Merkene blir jo ubrukelige etter at du har fått tak i alt honor-utstyret, noe som strengt tatt ikke tar veldig lang tid. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er vel serverwide åpning av en instance? 25 man instance på sunwell kanskje? Noe ala same opplegg som da man åpnet AQ i sin tid. Dog ikke like omfattende mhp innleveringer og sikt. Men ja, til begge dine spørsmål. Lenke til kommentar
eught Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er vel serverwide åpning av en instance? 25 man instance på sunwell kanskje? De første bossene i 25-man er åpne allerede, og åpning til de neste er timed events. Når det gjelder efforten og den prosenten man kan se så er det hvor langt på vei man er til neste fase i "angrepet". http://www.wowwiki.com/Shattered_Sun_Offensive. I tredje fase kommer den nye badge-vendoren. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 er det noen online side som man kan se hvor lang efforten er kommet på de respektive serverene? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er det sant at blizz har fjerna questhelper? :O Dette stressa eg med i går og fant en link på et forum til slutt pga curse sia var nede. Men kan bekrefte at questhelper funker heilt fint på den nye versjonen. Blitt helt avhengig av questhelper fikk panik nå eg såg at den var outofdate. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hva synes folket om det nye "levêr ett mark fra hver BG, så får du osv."? Viste seg at du kun fikk penger den ene gangen, og resten får du 319 honor for hver gang. Dritt spørr du meg. ' Ja hvorfor er det dritt? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Helt topp og få honor for merker man ikke trenger. Kan ikke se noe negativt i det hele tatt med det. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Vel, det er ikke mye man får med honor når man må bruke marks i tillegg til honor for å få rewards. EDIT: Greit når man har til overs fra det man trenger selvsagt. Var litt korttenkt. Endret 27. mars 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vel, det kommer jo snart ny sessong med nye ting Så med mindre du har 100 av alle merkene ville jeg spart de ihvertfall Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ny sesong non-arena? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Blir da merciless for honor + at det sikkert blir nytt belte, sko, neck og ring Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Åja sånn ja.. Ja du sier noe der. Too bad at jeg hater WSG i battlegroupen min og at jeg ikke kommer til å ta mer av den med det første etter jeg har fått 5 marks til. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 er det noen online side som man kan se hvor lang efforten er kommet på de respektive serverene? Kikket litt på wow-europe, men fant ingenting.. Hadde vært morsomt å se Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvordan vet dere hvor langt deres server har kommet? Kan man se det noe sted? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ser for meg at det er en NPC in-game som gir oversikt, samme som man fikk oversikt fra NPC under Ahn'Qiraj War Effort. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvordan vet dere hvor langt deres server har kommet? Kan man se det noe sted? Daily quest-giverne opplyser om hvor langt man har kommet. Lenke til kommentar
henky Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 en av npc'ene paa the isle of.. sier at de er saa mange prosent mot maalet. paa dentarg for 30 min sia var det 55%. tror det var male bloodelf som gir daily quest. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Blir da merciless for honor + at det sikkert blir nytt belte, sko, neck og ring Blir mat for mons. (eller Olgahoff i mitt tilfelle, harr harr). Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvorfor er det dritt? Merkene blir jo ubrukelige etter at du har fått tak i alt honor-utstyret, noe som strengt tatt ikke tar veldig lang tid. Tja, du har vel rett. Var litt korttenkt. Driver å grinder litt s1 gear nå, og så fram til å kunne levere alle 100 AV merkene mine med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå