REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva er galt med privatserver? Skjønner ikke hvorfor alle som spiller retail er så jævlig sure på akkurat det. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva er galt med privatserver?Skjønner ikke hvorfor alle som spiller retail er så jævlig sure på akkurat det. Det er ulovlig. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Da var jeg gjennom MT.. 1-shot på alle bossene bortsett fra Kael'thas som trengte 2... noen ugne pulls, dog.. og siste gruppen var litt ekkel. Skal nok bli interessant på heroic Lenke til kommentar
neoman Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 tok den selv i dag veldig enkel instance. var bare litt hardere en de andre instancene normal. var veldig kul han siste bossen XD. tok han så vidt på første forsøk. r forøvrig en quest inni der som gir en epic gem. og droppet blå drops fra alle bossene utenom siste som droppa en epic og en blue tror jeg. epicen var cloth. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er det sant at blizz har fjerna questhelper? :O Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er det sant at blizz har fjerna questhelper? :O Neida, det er bare å laste ned nyeste versjonen (0.39). Problemet er at curse-gaming er nede, og det er den eneste siden du kan laste den ned fra. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vi clearet normal instancet lett, så hadde jeg SELVFØLGELIG glemt å ta questet som gir attunement. Noe jeg kom på etter vi drepte bossen. YAY! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vi clearet normal instancet lett, så hadde jeg SELVFØLGELIG glemt å ta questet som gir attunement. Noe jeg kom på etter vi drepte bossen. YAY! Hehe, jeg glemte å loote, men rakk å løpe tilbake før han forsvant Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vi clearet normal instancet lett, så hadde jeg SELVFØLGELIG glemt å ta questet som gir attunement. Noe jeg kom på etter vi drepte bossen. YAY! Hehe, jeg glemte å loote, men rakk å løpe tilbake før han forsvant Litt OT, men fikk til nesten det samme bare i HC Botanica. Vi tok siste bossen og det droppa epic boots og rare chest til meg, som jeg needa. En mage lagde portal, så jeg gikk igjennom den før rollen var over. Så jeg fikk verken Badge, epic boots eller chesten. Reiste fra Shattrath til Netherstorm så fort jeg kunne, og løp til siste bossen hvor jeg fikk loota alt . Flaks i uflaks! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Heldig med den ja Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Blizzard har nettopp rævkjørt PVP så heftig at jeg kjenner jeg får vondt i blindtarmen. Faen tenket de når de fjernet Diminishing Returns... fy faen for et dårlig valg. En hver bg blir evig farm... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Blizzard har nettopp rævkjørt PVP så heftig at jeg kjenner jeg får vondt i blindtarmen. Faen tenket de når de fjernet Diminishing Returns... fy faen for et dårlig valg. En hver bg blir evig farm... Hva har de egentlig gjort nå? Jeg har ikke spilt PvP på tre måneder eller noe, har ei heller lest den delen på patchnotes. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fjernet diminishing returns, nå får du like mye honor hver gang du dreper en fyr, omså du har drept han syvtusen ganger får du like mye honor. Det jeg liker er instant honor, ny finfin daily og Kara attunement removal. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) If a player dies 50 times or more in a battleground, they will no longer be worth honor for the remainder of that battle.140 ganger overdrivelse er litt drøyt... Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 jeg føler at spillet går litt i feil retning. Jeg er ikke fyren til å snakke mye om det, men dere kan ta en nærmere titt her. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=1&pageNo=1 Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ser ut som om effort går fort.. 42% på den serveren jeg er på allerede Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) 35% på min server for øyeblikket (magtheridon) Magister's Terrace var ufattelig kjedelig i normal og litt mer festlig i heroic, da du faktisk måtte gjøre noe i heroic utenom å løpe gjennom hele instancen. Gjorde heroic med hunter, rogue, balance druid (meg), resto shaman og warrior. Gikk fint og den eneste bossen som trøblet det litt var nr 3. Endret 27. mars 2008 av SBS Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 har ikkje fått med meg hva dette `effort` greien er for noe eg får man høyere prosent av og gå den nye instancene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er vel serverwide åpning av en instance? 25 man instance på sunwell kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå