StorPeder Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Megaupload var den jeg fant med høyest hastighet (utenom hvis du betaler på Rapidshare.com). Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Når kommer WotLK? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 WotLK kommer etter juni i år. Merk at det kan være både juli, august, september, oktober, november og desember, men ikke før det. Grunnen er Blizzard Worldwide Invitational der de skal vise det frem. Ser det som lite sannsynlig at de lanserer spillet før de har vist det frem, da det ikke vil være noen vits i å vise frem noe som allerede eksisterer. Samtidig får vi nok se Sesong 4 før WotLK, og den må jo nesten få spille seg ferdig den også. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Nå kan jeg endelig farme noe annet en AV, blir vel markfarming som er mest lønnsomt fremover Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Nå kan jeg endelig farme noe annet en AV, blir vel markfarming som er mest lønnsomt fremover Hva? Skal vi endelig få en god grunn til å faktisk vinne en BG? Blizzard begynner å få taket på dette spillgreiene Forresten, noen som kan bekrefte hvor mye honor marks vil være verdt? Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Gææ. Får ikke installert patchen. står bare at waiting for files to close. Noen forslag? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Nå kan jeg endelig farme noe annet en AV, blir vel markfarming som er mest lønnsomt fremover Hvorfor? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Fordi man kan levere marks i bytte mot honor? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Den nye 5man er kos På vei til 3 boss nå. Overaskelse etter andre boss. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Har store planer om å gjøre endel av Magister's Terrace i helga, gjerne heroic. Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Åssen er reiseruten for å komme seg dit? ------> Magister's Terrace Mye jobb for tiden, men blir nok tid å spille i helgen. Da må jo denne instancen prøves. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Nå kan jeg endelig farme noe annet en AV, blir vel markfarming som er mest lønnsomt fremover Hva? Skal vi endelig få en god grunn til å faktisk vinne en BG? Blizzard begynner å få taket på dette spillgreiene Forresten, noen som kan bekrefte hvor mye honor marks vil være verdt? 314 honor for ett mark fra hver BG... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Åssen er reiseruten for å komme seg dit? ------> Magister's Terrace Mye jobb for tiden, men blir nok tid å spille i helgen. Da må jo denne instancen prøves. Flightpath fra if/org til øya. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Nå kan jeg endelig farme noe annet en AV, blir vel markfarming som er mest lønnsomt fremover Hva? Skal vi endelig få en god grunn til å faktisk vinne en BG? Blizzard begynner å få taket på dette spillgreiene Forresten, noen som kan bekrefte hvor mye honor marks vil være verdt? 314 honor for ett mark fra hver BG... blir nok en del premades som hopper mellom de 3 da. WSG uten premade er hat og vil gjøre at det er bedre å farme AV. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Nå kan jeg endelig farme noe annet en AV, blir vel markfarming som er mest lønnsomt fremover Hva? Skal vi endelig få en god grunn til å faktisk vinne en BG? Blizzard begynner å få taket på dette spillgreiene Forresten, noen som kan bekrefte hvor mye honor marks vil være verdt? 314 honor for ett mark fra hver BG... blir nok en del premades som hopper mellom de 3 da. WSG uten premade er hat og vil gjøre at det er bedre å farme AV. mja, AV premades nå vet du, jeg ser for meg at vi som ikke egentlig trenger marks lengre (les høy gearet, 100/100 marksx4 gjerne heller sitter oss sammen i 2-3 5v5 lag, signer for AB/EOS og AV og voldtar ansikter til folk griner før vi hopper videre og gjentar, og egentlig gir litt blanke i om vi vinner eller ikke så lenge vi sitter igjen med rundt 1000 HKs om dagen, 20k honor. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Åssen er reiseruten for å komme seg dit? ------> Magister's Terrace Mye jobb for tiden, men blir nok tid å spille i helgen. Da må jo denne instancen prøves. Flightpath fra if/org til øya. Fløy fra Westfall til øya jeg, så du må ikke være i IF Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 kan man gå Heroc med en gang i Magister's Terrace? elelr må man bli honnored elelr noe først? isåfall, hvordan blir man det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Fordi man kan levere marks i bytte mot honor? AV premades gir jo langt mer honor. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Vel, privateserver funker ikke for meg nå da. Faen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Haha, velfortjent EID! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå