heimnes Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Hvordan blir Life bloom nerfet? Mindre hot? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Den får mindre av +healinga du har. Grunner til at den så sinnsykt fin nå er at den scaler så bra, noe de nerfer =( Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ok, takk for svar. Det måtte jo skje at de nerfet den. Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 De nerfer healingen den gjør over tid, og buffer den healen den gjør når Lifebloomen er ferdig. Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 jeg har hørt rykter om at vendoren som selger imba badge items kun vil spawne inni 25-mans instancen etter du har drept en bestemt boss.. Kan noen avkrefte/bekrefte det ? :> Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 jeg har hørt rykter om at vendoren som selger imba badge items kun vil spawne inni 25-mans instancen etter du har drept en bestemt boss.. Kan noen avkrefte/bekrefte det ? :>Det høres tullete ut, uten at jeg kan bekrefte avkrefte det Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Er vel Hauthaa som selger disse.. han står vel i Isle of Quel'Danas... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Da kan jeg avkrefte det med en gang. Denne vendoren spawner på Isle of Quel'Danas etter at tredje ekspansjonen har kommet. (Uten at jeg skal uttale meg for mye om det, da jeg ikke har vært på PTR.) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Første post endret. Link til trailer: http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/d...-downloader.exe Lenke til kommentar
neoman Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 noen som vet når denne patchen kommer? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Hadde vi vist det, hadde det nok vært rundt på så og si _ALLE_ wow relaterte websider, så nei. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Da kan jeg avkrefte det med en gang. Denne vendoren spawner på Isle of Quel'Danas etter at tredje ekspansjonen har kommet. Tredje ekspansjonen er vel litt drøyt da den andre ikke har kommet enda? Uansett, så vil jeg tro at den vil komme før WotLK, og spawne ute i et fritt område da det mest antaglig er en sak for at folk skal få seg litt bedre "levle-utstyr" til WotLK, slik som de buffer honor gain etc. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 noen som vet når denne patchen kommer? Jeg veit ikke, men føler at innen 4 uker er en god antagning. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Da kan jeg avkrefte det med en gang. Denne vendoren spawner på Isle of Quel'Danas etter at tredje ekspansjonen har kommet. Tredje ekspansjonen er vel litt drøyt da den andre ikke har kommet enda? Uansett, så vil jeg tro at den vil komme før WotLK, og spawne ute i et fritt område da det mest antaglig er en sak for at folk skal få seg litt bedre "levle-utstyr" til WotLK, slik som de buffer honor gain etc. Hvis du har lest litt om patchen så skjønner du nok hva jeg mener He will be created in phase 3 of the dailies on Sunwell Isle. Presumably, from comments on the WoW Forums, a Community Manager mentioned items of BT quality being purchased with "badges". He was unspecific to being badges of justice, or sunwell tokens. When phase 3 is near completion and this vendor appears, we will know the truth! 100 badges per item er ikke casual-vennlig. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Pluss at de itemene som man kan kjøpe for badges ikke er fullt som gode som de man kan få som drop. F.eks: http://www.wowhead.com/?item=34896 Enorm stor oppgradering for mange når det kommer til + healing, men absolutt ingen mana regen. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Players will no longer require an attunement quest to enter Hyjal.Players will no longer require an attunement quest to enter the Black Temple. WoW blir bare mer skit for hver patch, vet ikke hvorfor jeg fortsatt spiller like mye etter 3 år, jesus QQ. Har du alter som ikke er attunet enda? Vil guildet ditt noensinne måtte recruite noen som ikke er attunet enda? Gratulerer, du ble nettopp spart for en haug med unødvendige SSC/TK runs. Kan virkelig ikke se at det er noe å grine for. Unger ass. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Players will no longer require an attunement quest to enter Hyjal.Players will no longer require an attunement quest to enter the Black Temple. WoW blir bare mer skit for hver patch, vet ikke hvorfor jeg fortsatt spiller like mye etter 3 år, jesus QQ. Har du alter som ikke er attunet enda? Vil guildet ditt noensinne måtte recruite noen som ikke er attunet enda? Gratulerer, du ble nettopp spart for en haug med unødvendige SSC/TK runs. Kan virkelig ikke se at det er noe å grine for. Unger ass. Trenger ikke rekruttere folk uten attunes heller da, men jeg er enig i det at det kan være digg å få alts gearet opp uten å måtte attune de. Endret 21. mars 2008 av paraax Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Vet i allefall om to (av 4-5 totalt) bt/mh guilds på Dragonmaw (alliance) som har brutt sammen pga. vanskligheter med å rekrutere nye medlemmer. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Personlig syns jeg det er dumt at Blizzard Nerfer alt. Blir for enkelt for de som ikke har gjort det ennå. Ta F.eks Lady Vashj og keal Thas som mange guilds står fast på i flere uker. Disse kan man nå bare spasere forbi og komme tilbake til senere når man har fått litt free epics i BT. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Free epics i BT gjør ikke Kael'thas eller Vashj noe mer enn marginalt lettere hvis du tror det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå