Dernel Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Motsatt side av der portalen til Silvermoon er. Aner ikke hva for en portal Alliance har der, faktisk. Exodar kanskje Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Portalen var ferdig da jeg logget på i dag, sparer meg mye bry Spiller på Earthen Ring. Ja, men hvis du f.eks. blir der for å gjøre noen runs i MgT, så blir det fort behov for repairs, og da må man hjem igjen. Praktisk med portal da Og forresten, har det noen sinne slått deg at ikke alle har HS i shattrath? Nei det har det ikke, fordi ditt synspunkt er jo det eneste rette... Et tips: HS i Shattrath er ganske lurt så lenge du er så opptatt av portalen til Quel Danas Nei, men jeg skjønner meg ikke på mennesker på deg som på død og liv må henge seg opp i noe og mene veldig bastant at deres synspunkt er det eneste rette. Jeg prøvde å legge dette dødt med et smil på slutten, men du er tydeligvis VELDIG opptatt av å få siste ord. Bryr meg som sagt midt i ryggen hvordan DU velger å gjøre ting, jeg gjør det på andre måter. Foreslår at vi legger dette dødt og enes om å være uenig. Og kanskje du skal bli litt mer åpen og forstå at ikke alle ser verden gjennom dine (snartsynte?) øyne? Du tåler tydeligvis ikke å se andres meninger i en sak på et diskusjonsforum du? Derfor kommer du med tåpelige påstander om at jeg er snartsynt, skal ha siste ord i saken og at jeg er bastant. Diskusjonen er for min del over så lenge du kommer med slike tåpelige utsagn, så nå venter jeg i spenning på om du kommer med siste ordet eller ei. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Og forresten, har det noen sinne slått deg at ikke alle har HS i shattrath? Nei det har det ikke, fordi ditt synspunkt er jo det eneste rette... Et tips: HS i Shattrath er ganske lurt så lenge du er så opptatt av portalen til Quel Danas innes det noen som IKKE har HS i Shattrah?! Kan kanskje gå hvis man er mage, men for en hver annen klasse er det det logiske valget vel?? Mener vi har tatt fase 3 på servern vår (Arathor) så nå er armory oppe! Endret 7. april 2008 av Misantropen Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) http://www.gorgonnash.info/realm/Arathor imo ser det ut som badgevendor er på 30% ? Maybe finished in: 3 Days, 22 Hours and 40 Minutes Endret 7. april 2008 av DeeTee Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Felmyst killvideo: http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/felmyst.avi Starter filmen med en 1% wipe som er ganske vittig Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Felmyst killvideo: http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/felmyst.avi Starter filmen med en 1% wipe som er ganske vittig Finnes det 1% wipe som ikke er vittige? Flott video, men kan vel egentlig ikke forvente annet av deg nå, hehe. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Flott video DeeTee Kommer til å sende en Pm angående et par addons senere i dag..... Lenke til kommentar
Macord Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Herlig film, fint fyll i en ellers kjedelig skolehverdag.. Har du en link til flere av dine filmer, skulle likt å sett de? Edit: Hva heter sangen du begynner med etter 1% wipet? Sorry, hvis det står ett eller annet sted i filmen, men må hoppe litt fram og tilbake pga innpåslitne lærere. Endret 8. april 2008 av Macord Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/ ligger noen fler der hvertfall. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Helvete heller....!!! Irriterende vanskelig å få gjort heroic MgT som enhancement shaman. Melee dps og ingen cc gjør at så mange rynker på nesen... Takk Blizzard.. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Felmyst killvideo: http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/felmyst.avi Starter filmen med en 1% wipe som er ganske vittig Hva heter de raidframesa? dem var sweet=D Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bare de vanlige fra pitbull. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Felmyst killvideo: http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/felmyst.avi Starter filmen med en 1% wipe som er ganske vittig Flaks der:P Nesten wipe Lenke til kommentar
ftpfloppy Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hmm har et problem.. Drev og spilte WoW for 1 år siden... tenkte jeg skulle prøvde det igjen bare for å ha noe å finne på.. Men problemet er: Jeg husker ikke brukernavnet mitt siden jeg har så sinnsykt mange forskjellige brukernavn Å jeg har oxo masse forskjellige e-mail adresser.. Går det ann å sende en mail til Blizzard og spør de om brukernavnet mitt? Vist jeg bare sier navn og sånt? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Da var portene åpnet på amerikanske servere. Vi får vell de opp i morgen her i europa kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hva er det som skal til for å åpne disse portene? Og hva må man gjøre for å "spawne" badge vendoren? Eneste jeg har skjønt er at det er noe AQ'ish over det hele? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hva er det som skal til for å åpne disse portene? Og hva må man gjøre for å "spawne" badge vendoren? Eneste jeg har skjønt er at det er noe AQ'ish over det hele? Meh... bare gjøre daily quests hver dag, jo flere som gjør de jo fortere åpner alt seg osv Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 u fail - de åpner seg ikke etter hvor fort man gjør quests. Questene har ingenting med det å gjøre. De åpner seg når Blizzard bestemmer seg for det, og det skjedde i US idag - så EU imorra \o/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 eh, jo man må jo gjøre quests for og få høyere % vi kom til fase 3 i går så nå jobber vi mot 100% så kommer badge vendor. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 2 forskjellige ting det snakkes om... phase-progression som skjer via daily quests, og portal-åpning i Sunwell Plateau (gir tilgang til nye bosser) som skjer når blizzard vil det, synkront over hele realm (skjedde på US i går.. kommer vel på EU i dag...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå