Poseboen Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Mulig. har som sagt ikke kommet lengere enn begynnelsen av SSC og TK, men er fortsatt mye som er bitt nerfa. Lenke til kommentar
Moriquendi Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Noen som kan gi meg en litt bedre forklaring på hvordan spirit buffen kommer til å bli? har bare hørt fra folk på PTR at de komer til å buffe regen ifra spirit men har ikke sett noen tall på det enda... og er forsåvidt bra at de fjerna stamina fra T6 boots/belt/bracers syns det er litt skummelt på supremus som arms warrior til tider med nesten 15k hp buffed og gjør ikkeno om de fjerner attunements. lettere å rekruttere folk, og casuals kommer uansett ikke til å klare å ta de hardeste bossene uansett. litt leit med så mye bra epix fra badges men da får i alle fall presten min noe å bruke alle badgesa sine på sjøl om det kun finnes 1-2 upgrades til warrioren min og de er til tanking :/ decent patch, men savner litt mer balanse i pvp(arena mainly) Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 De nye T6delene har stamina Spirit-Based Mana Regeneration: This system has been adjusted so that as your intellect rises, you will regenerate more mana per point of spirit. Lenke til kommentar
Moriquendi Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 ser ikke noe stamina på warrior T6 delene(dps)? men har ikke tilgang på PTR, ser bare stats på wowhead. er de jeg kommer til å spare dkp til nå iaff. ok thx for spirit forklaringa, men hvordan vil spirit i 2.4 med 100 intellect(bare for å si et tall) være sammenligna med spirit regen i 2.3? hvor mye int må du ha før du regenner mer enn det du gjør i dag? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 ser ikke noe stamina på warrior T6 delene(dps)? men har ikke tilgang på PTR, ser bare stats på wowhead. er de jeg kommer til å spare dkp til nå iaff. ok thx for spirit forklaringa, men hvordan vil spirit i 2.4 med 100 intellect(bare for å si et tall) være sammenligna med spirit regen i 2.3? hvor mye int må du ha før du regenner mer enn det du gjør i dag? Hmm... ja ser ut som det kun er warrior t6 (dps) som mangler stamina, men de har som du selv sa nok fra før ang spirit så tar jeg bare ut ifra det jeg ser på ptr og sammenlikner. warlock: live int:421 spi:137 manaregen: 106 mp5 while not casting ptr: int:402 spit:137 manaregen: 128 mp5 while not casting Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Mye tyder på at patchen går live allerede i morgen. 2.4 PTR build er offisielt avsluttet, og den fulle og hele patchen ligger allerede på GameSpot. Kan også quote MMO-Champion: Update - Patch is tomorrow, nothing really confirmed except the full patch on gamespot (that's the full upgrade from the 2.0.0 version of the game, just wait for the classic patch if you don't want to download 900mb instead of 300)The doors to the 2.4 Public Test Realm and Tournament Test Realm are now closing. We wanted to thank everyone for their participation and bug reports, and we'll see you on the live realms! Anyway, patch is tomorrow, even if blues don't really want to confirm yet. The final build of the patch is 8089 and is the latest build available on PTRs. Så gjør dere klare folkens! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jippi! Håper bare den nye vendoren blir unlocka raskt! (og, yay! mh/bt!) Lenke til kommentar
neoman Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Bare lurer. hvordan kommer jeg meg til den nye øya? kan jo ikke akuratt svømme dit. og fly pathen vel vel ikke åpen fra før dit?? er det en båt jeg kan ta dit kanskje? i så fall hvor. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 På PTR var FP allerede åpen dit, fra Silvermoon. Hørt rykter om en båt i live, men aner ikke hvor den måtte befinne seg. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Dette blir bra. Første jeg skal gjøre er å skaffe med elekk værtfall edit: Det står jo at den skal komme allerede idag. Fikk ingen update når jeg gikk inn på WoW nå. Endret 25. mars 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Natt til Onsdag. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Vel det ble skrevet i går da. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Vel det ble skrevet i går da. Hvor lenge har du spilt WoW sa du? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Vel det ble skrevet i går da. Hvor lenge har du spilt WoW sa du? Du kan droppe den tøffe forum-kjeften din. Tenkte bare ikke over at vi ligger en dag etter US. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 så patchen kommer i morgen? ser son ut i følge mmo-champion vertfall. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Faen jeg er begynt på Khara PreQ, skal til i første instanse del av questkjeden. Tenkte å ta alt i dag, men kjedelig om patchen kommer i morgen siden man slipper preQ. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 man trenger fremdeles key for å låse opp? greit å ha om man plutselig blir den eneste i gruppa som faktisk har key.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Er vel like greit å gjøre pre-questen i "off-times" vel? Er uansett ikke noen vanskelige instanser å begi seg ut på. Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som vet om de skal mekke nye set bonuser til tier 6 siden d kommer 3 nye deler? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Ingen nye set-bonuser. Hovedsaklig for at folk skal få bytte ut deler fra MH/BT med deler fra Sunwell, og fortsatt beholde set-bonusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå