JacobE Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Heisann Har akkurat lastet ned uTorrent, og lastet ned en sw-fil. Jeg kan lite om dette, så har noen spm som sikkert er helt noob 1. Er det slik at uTorrent nå deler filer på min maskin? Feks filen jeg lastet ned? Andre filer? Hvordan kan jeg evnt hindre dette? 2. Jeg kjørte "exit" på uTorrent etter nedlastingen. Er programmet da skrudd av, og ingen uploading skjer (eller kjører det fortsatt i bakgrunnen)? Setter stor pris på svar her Vil nødig gjøre noe ulovlig, eller dele private filer osv. JacobE Endret 9. februar 2008 av JacobE Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når du har gått ut av programet deles ingen ting. uTorrent deler heller ikke noe annet en det du har lastet ned. Og hvis du ikke foler for aa dele en fil lengre, kan du enten fjerne den fra uTorrent eller bare trykke stop paa den. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Utorrent deler kun aktive torrents. Så det er bare de som står i programmet, og som ikke har pause/stop/ferdig symbol på seg som deles. Står det ikke i listen i utorrent så deles det ikke. Står det i listen ikke som aktivt så deles det heller ikke. Delingen foregår bare når programmet kjører, ikke ellers. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vis du ikke vil seede en fil trykker du bare på 1 kb/s seed. Lenke til kommentar
DonCato74 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vis du ikke vil seede en fil trykker du bare på 1 kb/s seed. Akkurat det er vel litt lumpent gjort? Men det er klart, DET ER HELT OPP TIL HVER ENKELT! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er lumpent ja men care, alle gjør det så hvorfor ikke du å? Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Uhm. Nei. Ikke alle gjør det. Det er mange som deler for ratio på div sider. Mange som også deler av prinsipp. Hva er hensikten med å strupe opphastigheten da? Det er jo like 'ulovlig' uansett hastighet da. Har du et eneste eksemple på at det har noen hensikt å strupe seeding til 1KBps? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Blink-182, sliter du ofte med at torrenter du skal laste går sakte? Evnt at torrenten rett og slett ikke blir delt av noen lenger? For vet du hvorfor sånt skjer? Det er pga folk som deg som ikke deler det samme som de laster ned. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg deler med den hastigheten jeg laster ned med, som nesten konstant er 25 kb/s. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå