Ballebaldi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Heisann! Håper jeg kan få noen svar her.. Sitter akkurat nå med en 17" Envision L705A TFT skjerm og har mulighet for å bytte denne inn med en Samsung 19" LCD Syncmaster 940N for 500,-. Tror dere dette er et bra bytte? Finner nesten ingen info om skjermen min, kjøpte den på elkjøp for ca 1 år siden. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvorfor bytte den inn? Du får samme oppløsning. Lenke til kommentar
Ballebaldi Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Det jeg tenkte på var størrelsen på skjermen. Dvs om det er bedre med en 19" LCD med 1280x1024 eller 17" med 1280x1024..? Og om det er bedre kvalitet på Samsung enn Envision. Så at det var bedre lysforhold og responstid på samsungen.. Men er det verdt pengene ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 For 500kr hadde ikke jeg giddi å bry meg. Med mindre du får beholde begge da, dual-screen er alltid gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå