jibber89 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei. Har 2stk Samsung 24" skjermer, også kjøpte jeg meg da 2stk 8800gtx kort for litt siden. Men fant ut da til min skuffelse at jeg ikke kan kjøre mer enn 1 skjerm i SLI. Så lurte da på, etter å ha leita lenge om det er noen som veit om det funker å kjøpe et Geforce FX5200 PCI skjermkort og bruke dette til å drive min skjerm nummer 2? Hvis ikke, er det noen det noen som veit om jeg i det hele tatt kan få bruk for den andre skjermen min da? Spiller en del, så vil ikke ofre SLI oppsettet, men har også knytta meg en del til den andre skjermen å da Håper det er noen som veit mer enn meg. Takker for svar på forhånd! Mvh Bjørn-André Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du kan jo rett og slett bare kjøre den andre skjermen på et PCI kort, eller på 5200 kortet. Går fint det Lenke til kommentar
jibber89 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 ok Kjøpte meg et Sapphire radeon 7000 PCI kort, men dreit meg regelrett ut på den ettersom jeg skjønte så godtar ikke vista mer enn 1 type skjermkortdriver, så ati/nvidia funker dårlig... jeg fikk det ihvertfall ikke til å fungere men det burde vel gå bedre med et fx5200 kort da? Har ikke lyst til å drite meg ut en gang til Lenke til kommentar
ducA Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eller du kan kjøpe deg en til skjerm og en til gtx og en matrox 2go eller hva den nå heter så kan du ha 3way sli og 3 skjermer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå