Bendorama Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Heia. Noen som har noen bra forslagg om hva som hjelper mot lengsel etter en person? Avstandsforhold er av og til tungt med lengsel;P Selv om bare er snakk om 1 til 2 uker mellom hver gang. Men sliter allikvell veldig med lengsel, og det gjør meg både i dårlig humør og trist:/. Noen forslag noen? Takk for svar. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det beste er selvsagt å prøve å tenke på noe annet. Være med andre venner f.eks. Prøve å gjøre noe gøy, som gjør at du ikke tenker så masse på savnen. Men du kan sikkert prøve å gjøre andre ting alene og. Så lenge du ved personen har det fint, så trenger du heller ikke være trist. Prøv heller å glede deg til personen kommer tilbake. Men ikke tenk for masse på det. Prøv å tenke på andre ting. Beklager for at jeg ikke kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Telefon? WebCam? Eller hva med en til venstre? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hjelper jo ikke å sitte og whine over det akkurat. Kom deg ut, vær med venner. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hjelper jo ikke å sitte og whine over det akkurat. Kom deg ut, vær med venner. Flott svar mr. "tough" guy. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er enig i det å finne på andre ting. Evt. ha nedtelling. 1 til 2 uker er ikke så ille, og det kunne vært mye, mye verre. Det er skikkelig kos å våkne opp til en ny dag og se at "oi, det er bare 6 dager til vi er sammen igjen!". Kjenner veldig godt til problemet, da. For meg hjelper det å f.eks legge meg før jeg blir for trøtt, i og med at følelsene kommer lettere da, og prøve å tenke på andre ting. Ikke nødvendigvis sammen med venner, men du kan jo f.eks. spille dataspill, tegne, eller drive med en annen hobby du liker. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg vet ikke hva som kan hjelpe. Kjæresten min skal begynne å jobbe offshore om ikke så alt for lenge. Gruer meg kjempemasse. Jeg er en skikkelig "savner" så tre uker (kanskje av og til seks) blir mye! :S Jeg får prøve å være med venner og trene, så jeg ikke blir sittende hjemme og sture. Blir vel kanskje vant til det der og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå